Værdi? {{forumTopicSubject}}
Hvordan finder i værdien på jeres heste?
Har en hest jeg skal sælge men ved ikke rigtig hvad den er værd
LA-MB spring for hest
& LA- MB idressur for hest
Hvordan finder i værdien på jeres heste?
Har en hest jeg skal sælge men ved ikke rigtig hvad den er værd
LA-MB spring for hest
& LA- MB idressur for hest
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
maj 2008
Følger: 35 Følgere: 134 Heste: 4 Svar: 484
mar 2012
Følger: 10 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 25 Svar: 437
Har også noget at gøre med alder, temperament, fejler han/hun noget - hvis ha, hvad?, tidligere sygehistorie, hvor ofte er han/ hun blevet redet, er han/hun passet med smed, vaccine osv, højde?, stamtavle? osv.. Det kommer an på rigtig mange ting!
mar 2011
Følger: 56 Følgere: 205 Heste: 10 Svar: 2.037
Hvordan er den i daglig håndtering?
Trailer?
Vask/klip/smed?
Hvad har den startet og hvilket plan?
Rolig/varm af type?
Skader?
Stamtavle?
Højde?
Alder?
maj 2007
Følgere: 40 Emner: 131 Svar: 8.658
derefter plusser og minusser jeg lidt hvis hesten har gode kåringsresultater, god stamtavle, gide resultater, anmærkninger i røntgen, andre problemer
hvilken hest er der tale om?
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.100
Og på MB niveau er det selvfølgelig med rimelige stabile præstationer på C-plan vi snakker om, hvis den skal koste noget.
Herefter er der selfølgelig stor forskel på hvor gammel hesten er, hvor velegnet som lærerhest den er, hvor nem den ellers er i omgang, div sygdomme ect.
Min berider har kontakter i salgsverdenen, og der kommer købere i hendes stald, så der er lagt "bud" ind på mine to MB/MA-dressurheste til salg til USA/Rusland. De er ikke til salg, men interessen er der fra de proff handlere på gode heste. Jeg har fået at vide, hvad de bør udbydes til af min berider, som de er lige nu, hvis jeg ville af med dem
Mvh Charlotte
maj 2007
Følgere: 40 Emner: 131 Svar: 8.658
aug 2012
Følger: 37 Følgere: 39 Heste: 4 Emner: 73 Svar: 701
Værdi?