{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værdi?
  • #1   11. nov 2015 Kigger på nettet og ser hvad lignende heste står til smiley Du skal jo både have alder, potientiale og skadeshistorik med i overvejelserne smiley

• #2   11. nov 2015 Jeg har prøvet mig lidt frem og så spurgt herinde smiley Man synes jo tit at ens hest er meget værd, fordi at han/hun betyder så meget for en..
    Har også noget at gøre med alder, temperament, fejler han/hun noget - hvis ha, hvad?, tidligere sygehistorie, hvor ofte er han/ hun blevet redet, er han/hun passet med smed, vaccine osv, højde?, stamtavle? osv.. Det kommer an på rigtig mange ting! smiley

• #3   11. nov 2015 Det kommer an på meget!

Hvordan er den i daglig håndtering?
    Trailer?
    Vask/klip/smed?
    Hvad har den startet og hvilket plan?
    Rolig/varm af type?
    Skader?
    Stamtavle?
    Højde?
    Alder?

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 40 Emner: 131 Svar: 8.658
    #4   11. nov 2015 kigger på nettet om hvad andre heste på samme niveau, med ca samme højde og alder koster.

derefter plusser og minusser jeg lidt hvis hesten har gode kåringsresultater, god stamtavle, gide resultater, anmærkninger i røntgen, andre problemer smiley

hvilken hest er der tale om?

• #5   11. nov 2015 Hvis det er en hest på MB niveau i både spring og dressur, så får du undervisning af nogle, som godt ved hvad sådanne heste er værd - og evt også kender nogle mulige købere.

Og på MB niveau er det selvfølgelig med rimelige stabile præstationer på C-plan vi snakker om, hvis den skal koste noget.
    Herefter er der selfølgelig stor forskel på hvor gammel hesten er, hvor velegnet som lærerhest den er, hvor nem den ellers er i omgang, div sygdomme ect.

Min berider har kontakter i salgsverdenen, og der kommer købere i hendes stald, så der er lagt "bud" ind på mine to MB/MA-dressurheste til salg til USA/Rusland. De er ikke til salg, men interessen er der fra de proff handlere på gode heste. Jeg har fået at vide, hvad de bør udbydes til af min berider, som de er lige nu, hvis jeg ville af med dem smiley

Mvh Charlotte

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 40 Emner: 131 Svar: 8.658
    #6   11. nov 2015 charlotte: jeg ville gerne eje din caspian, forsatan en lækker - basse smiley

• #7   12. nov 2015 nytter ikke noget den går mb til træning hvis den ikke gør til stævner, så prisen sættes bla ud fra hvad den går til stævner.

Kommentér på:
Værdi?

Annonce