{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Kyssesyge - træning? {{forumTopicSubject}}

Nu er det sådan at jeg har fået kyssesyge..
(Ufattelig trist) ..
Jeg tænkte bare at det var sådan - nå nå, så skal jeg ikke i skole.!
Men ak nej. Jeg græd faktisk da lægen sagde at jeg ikke måtte ride (Ja, jeg ved det.. Jeg er 16 og hvad så?) - men jeg græd smiley Det er jo trist. Jeg må heller ikke muge ud, så vi skal have lille Odessa væk fra efterskolen, og ud på en gård i Herning, hvor DE sætter hende på fold og ind igen hver dag, så hun går ude hele dagen, og hvor DE muger ud smiley
Og jeg må IKKE ride hende smiley :'( smiley

Jeg kan longere hende, men det er lidt trist at hver weekend jeg kommer hjem bruger jeg 4 timer på at nusse om hende, strigle osv. og longere..
Jeg mener.. Er der ikke mere træning jeg kan give hende uden at have adgang til skridtmaskine osv?
Altså, jeg har jo tænkt mig at trække ture med hende osv.

Det er også mere det.. Hvilke øvelser kan jeg lave i longe med hende? Er der noget specielt jeg kan købe som kan træne hende i noget?
Jeg har hørt om et pessoa, men er det det optimale træning?

Hvilken træning vil hun få mest nytte af? ^^


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kyssesyge - træning?
  • #1   7. mar 2007 Haha smiley
    Kyssesyge (Også kaldt Mononukleose) er en virussygdom.
    Sygdommen overføres via spyt, som fx. ved kys, eller hvis nu at du drikker af et glas, som en anden person som har kyssesyge, lige havde drukket af.
    Smitten kan også ske indirekte, blandt andet ved luftbårne dråber. Fra man er smittet, går der cirka 30-50 dage, før symptomerne begynder at vise sig.

    Når man har kyssesyge må man ikke dyrke fysisk aktivitet, fordi leveren er påvirket smiley


Kommentér på:
Kyssesyge - træning?

Annonce