{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Isabel V
Isabel V
Tilmeldt:
26. okt 2017
Følger: 3 Emner: 1 Svar: 4

Efterlysning! Kan du hjælpe mig med at finde min Nejla? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,
Mit navn er Isabel og jeg er 24 år. For 19 år siden mødte jeg verdens dejligste fjordheste hoppe, jeg var 5 år og hun var 5 år ca. Jeg havde det enormt svært i en lang periode og jeg brugte derfor min tid ude på rideskolen hos Nejla. Dvs 5 timer HVER dag i 5 år. Jeg elskede og elsker hende ubeskriveligt højt stadigvæk. De 5 år var gået og det blev Jul, rideskolen meldte desværre at de var fået konkurs og det betød at jeg ALDRIG skulle se hende igen, men sådan blev det ikke.. Lige op til juleaften skulle jeg ud på den fuldstændig menneske og heste forladte gård. Men Nejla stod dér og hun havde sløjfer overalt! Den bedste julegave jeg nogensinde har fået. Efter et par år med hende udviklede jeg min dressur, men det gjorde hun desværre ikke og eftersom der kun var råd til én hest stod det klart hvad jeg måtte gøre, mit livs hårdeste og sværeste valg. Hun blev solgt til to søskende og deres mor og jeg husker tydeligt da hun blev kørt væk i transporten.. Lige inden de drejede ud af gården vendte Nejla sig rundt og kiggede spørgende på mig 'skal du ikke med?'. Vi havde været sammen hver dag og været uadskillige og det stoppede fra den ene dag til den anden.. Lige siden den dag har jeg ikke kunne slippe hende! Jeg savner hende hver dag og jeg elsker hende hver dag! Jeg vil gøre ALT for at finde hende, jeg vil bare gerne se og kramme hende igen.

Nejla er ca. 145-148 cm, hoppe, ca. 24 år og madglad udover det sædvanlige.
Hun er en ekstrem hygge hest og er meget børnevenlig. Hun er blid som dagen er lang og samtidig sindssygt stædig.

Jeg håber af hele mit hjerte at du kan hjælpe mig med at finde min elskede barndomsven.

P.S. Det kostede en del tårer at skrive dette opslag.

Skriv endelig til mig på 22 67 14 13 hvis du ved noget.
Kan desværre kun oprette ét billede.
Billedet er fra et af vores første stævner sammen.


Kommentarer på:  Efterlysning! Kan du hjælpe mig med at finde min Nejla?
Kommentér på:
Efterlysning! Kan du hjælpe mig med at finde min Nejla?

Annonce