{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Glædelig december
  • #1   2. dec 2017 Næh. December skal bare overstås for mit vedkommende..

  • #2   2. dec 2017 Melanie - sådan skal der også være plads til at have det! smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   2. dec 2017 Jeg elsker december!!!!

    jeg frygtede faktisk at min december ville være ødelagt, fordi der var planlagt facaderenovering midt december, men heldigvis er kommunen langsom til at få godkendt nogle ting i den forbindelse så der er rykket.. smiley

    vi har en fast tradition i min familie, 1. søndag i advent samles alle kvinder+børn (mine mostre, kusiner, søster os. Og deres børn) og spiser æbleskiver, kløben og spiller pakkespil. om aftenen kommer mændene så of så får vi lækker aftensmad alle sammen smiley



  • #4   2. dec 2017 Jeg elsker december
    Julepynt, julelys, musik, æbleskiver, duften af gløgg, varme, hygge, jule indkøb, indpaking, jule aften. Åh det er min aller yndlings måned.

    Monnick er syg, så hun får fri resten af året, og så skal hun bare gå og blive rask smiley


  • #5   2. dec 2017 Jeg ELSKER december og alt der har med jul at gøre,
    Vi holder altid første søndag i advent sammen hele familien og så skal vi i år holde stor 90års fødselsdag for min mormor.


  • #6   2. dec 2017 Sandra - Yes, vi er allesammen forskellige. Jeg er egentlig ikke fan af jul. Jeg kan godt lide familiehygge og mad, men ellers synes jeg det er øv.

  • #7   2. dec 2017 Jeg plejer at ELSKE december og normalt juller jeg den for vildt.
    Men den her december er bare så meget op ad bakke, at jeg ikke magter det. Gider ikke pynte op, gider ikke høre julesange - har ikke engang magtet at finde min nissehue fra kælderen!

    Dog glæder jeg mig da selvfølgelig til juleaften, mest fordi jeg bare skal være sammen med mine forældre og søster. Glæder mig også lidt til julefrokosterne jeg skal til, men begejstringen kunne da stadig have været bedre!

    Men mest af alt glæder jeg mig til at holde mine forældres sølvbryllup! De tror nemlig bare vi skal ud og spise brunch (sammen med min søster selvfølgelig), men i virkeligheden har vi planlagt noget helt andet smiley


  • #10   2. dec 2017 Har det lidt lige som Melanie. Er ikke den største fan af december.
    Det skal bare overstået. Glæder mig dog til nytår. smiley


  • #11   2. dec 2017 det er min første jul på landet. sker nok ikke rigtigt noget her. men har det sådan, at december egentlig godt må overståes. herefter går det frem mod lysere dage og foråret. januar er dog meget lang, tung, mørk og kedelig. har aldrig forstået, at men fyrer en hel masse dejligt af i december, men intet som helst bagefter. total antiklimaks. 1. januar rammer een som en mur. man kunne godt lige lave det så man ebber langsomt ud af den lange højtid.

  • #12   2. dec 2017 Jeg kan godt lil julen og hvad der følger med jeg har ingen stor familie men jeg gør alt for at vi har det med traditionen at holde fast i..
    Så her er det pyntet op og vi laver selv småkager og knas mm..
    VH Annette og god jul alle sammen


  • #13   2. dec 2017 Vel dybt i mig ligger juleglæden. Men da jeg elsker at give gaver, og glæde andre mennesker, og økonomien ikke er ret god. Så er dette desværre blevet en måned med bekymringer.. Også er Tindur syg og skal stå og blive rask denne måned, så kan jeg heller ikke koble af med ridningen.. Der er da selvfølgelig noget hygge ift de traditioner vi har her hjemme, og vi forsøger at give børnene en fantastisk jul, så jeg vil ikke undvære julen! Men den er desværre bare noget der skal overstås i år.. smiley

    Mvh TT


  • #14   2. dec 2017 Næh, her sker der aldrig rigtig noget, heller ikke i December. Juleaften, fødselsdag and so on smiley

  • #15   2. dec 2017 Som mange andre eeeeelsker jeg alt med jul! Så her julehygges i december, dog har jeg ikke nået at pynte op endnu ??
    Julebag bliver nok i næste weekend, hvor vi også skal holde min mors fødselsdag og så har vi et par sammenkomster med venner og familie.
    Jeg glæder mig meget til juleaften som vi i år holder sammen med mine forældre og måske min kusine, hendes far og datter . Det bliver så hygge! Vi slutter december af med min fars fødselsdag den 30. og hundens fødselsdag bliver fejret med et brag da hun fylder år nytårsaften. smiley

    rigtig glædelig jul alle sammen!


  • #16   3. dec 2017 Tak og i lige måde! Jeg elsker december!! smiley Jeg kommer slet ikke til at se min familie i julen overhovedet, så det bliver lidt anderledes. Skal holde jul med 3 venner og alle hestene! Har lovet at lave dansk julemad for dem jeg skal fejre med (de er amerikanere), og så tager vi også ind til NYC og ser alt julepynten osv. smiley

  • #17   3. dec 2017 Celina
    Det lyder til at blive en rigtig hyggelig og spændene jul smiley


  • #18   3. dec 2017 Vi skal da lufte jule-outfittet hele december smiley smiley Og nissehygge med ekstra godbidder og varme dækner smiley

    profilbillede
  • #19   3. dec 2017 Var faktisk begyndt at se frem til december, jeg havde lavet julekalender til min far, min kæreste og jeg har fået et par julekalendere af familien selv, jeg har fået pyntet en smule i vores lille lejlighed (sidste år pyntede vi slet ikke, vi boede sammen med nogle trælse bofæller og orkede ikke engang at slæbe lidt julepynt hjemme fra Jylland til vores lille værelse).
    I år skal kæresten og jeg også holde jul sammen for første gang, de forrige 3 år har vi været hos hver vores familie juleaften og så været sammen til familiearrangementer. I mandags døde min bedstemor og i går begravede vi hende så mit julehumør røg igen, jeg kan knap nok kort tænke på hende uden at stortude. Jeg håber julehumøret kommer tilbage, det tænker jeg at hun ville have ønsket. Hun nåede lige at ordne familiens julegaver inden hun gik bort så når vi når til juleaften er der gave fra hende under træet, så tror jeg at jeg begynder at stortude igenigen. Det er så hårdt.
    Jeg håber at vi får noget sne, det tror jeg vil hjælpe julestemningen på vej for mig, jeg elsker sne, og kæresten har lovet at tage billeder af ponyerne og jeg i tilfælde af snevejr. Selvom jeg ikke ejer andet juleudstyr end en kedelig menneskenissehue til ponyerne så håber jeg alligevel at de kan være med til at få stemningen frem igen smiley
    Derudover synes min mor at jeg skal komme til Jylland endnu engang inden jul for at lave småkager, så får også brugt en del tid på at rejse frem og tilbage. Jeg håber også at komme i Tivoli og nyde synet. Tror aldrig jeg har set Tivoli til jul og nu bor jeg jo kun lidt mere end en time fra og har årskort smiley


  • #20   3. dec 2017 Jeg går og venter på svar her i december om jeg endelig kommer ind på mit drømmestudie eller om jeg får mit 3. afslag, så december er nervepirrende for mig..

    Jeg elsker derimod jul og plejer at høre julesange fra juni måned og frem til december men det er som om at julestemningen mangler i år..

    Jeg er for første gang nogensinde også færdig med at købe gaver - eller jeg mangler 1 gave, men normalt er det sådan en sidste øjebliks ting jeg gør, så jeg er helt høj på ikke at skulle stresse over det resten af måneden smiley

    Derudover står december på min første LF klasse på min part - faktisk nu på fredag - så det bliver også spændende!
    Og så rejser jeg endnu engang alene udenlands for at holde nytår med min bedre halvdel smiley


  • #21   4. dec 2017 Jeg elsker jul og har pyntet op her i weekenden. Brændt det første lys i adventskransen og modtaget en sms fra min mor, der var glad for sin adventsgave smiley Manden og jeg har lavet småkager, og i går var vi omkring to julemarkeder (det ene er faktisk en hel landsby, der giver den gas den første weekend i december, så der var virkelig gang i den - det er Wanderup lige uden for Flensborg, hvis nogen kommer på de kanter til næste år smiley ). Har lidt stress på over gaver, men det er, fordi jeg aldrig kan bestemme mig og synes, at gaverne skal være helt perfekte. Burde nok slappe lidt af.

    Mette - Det Kreative... Jeg kan godt forstå, at det er svært at finde julestemningen frem, når I har mistet så tæt på december smiley Ville bare lige sige, at jeg kun kan anbefale at besøge Tivoli med juleudsmykning - det er virkelig hyggeligt og flot!


Kommentér på:
Glædelig december

Annonce