{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nej nej nej!! Det er LØGN! :-O REKLAME..
  • #1   17. jan 2018 Hører på ingen måde til herinde! smiley

  • #3   17. jan 2018 Nej vel! smiley Jeg er normalt ret åben af mig, men det her er lidt for meget smiley

    Mvh TT


  • #5   17. jan 2018 Ja det begynder desværre at lugte af desperation når man tillader sådanne reklamer på en side hvor der er unge piger.. smiley

    Mvh TT


  • #6   17. jan 2018 Jeg har som sådan intet problem med reklamerne.. Jeg overser de bare.. Men lige denne reklame jeg taler om, det er simpelthen FOR meget! smiley

    Mvh TT


  • #7   17. jan 2018 Den reklame har poppet op hos mig længe. Må indrømmer jeg også sætter grænsen der, men der er ikke så meget at gøre. Rideudstyr og sådan er da fint meeeen....

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #8   17. jan 2018 reklamerne kommer vidst efter hvad man søger på, viser interesse for på internettet.

  • #9   17. jan 2018 Nu er det jo ikke hestegalleri der bestemmer reklamerne, det er bla jeres søgehistorik på nettet, samt nogle gange blot google-reklamer eller lignende smiley

    Så hvis I ikke vil se reklamer, så brug adblock feks. siden er jo gratis fordi der reklameres, så enten blokerer vi for reklame selv eller også holder vi det ud, fordi vi ikke vil betale for at være her smiley

    Man kan dog muligvis kontakte bazoom og fortælle om de reklamer, der har “forkert” indhold og så kan de fortælle annoncørerne at den slags ikke hører til (hvis de er enige)


  • #10   17. jan 2018 Adblok, det er fantastisk ingen reklamer på computeren hos mig smiley

    Synes dog det er lidt underligt at de har så mange reklamer på deres side, når v inden gang må linke til et godt indlæg fra f.eks ridehesten eller lign.... smiley smiley


  • #11   17. jan 2018 Hvis vi linker løs, så er det sværere at sælge reklame plads smiley og reklamer er nu engang det siden betales af smiley så jeg synes det er forståeligt, omend også lidt træls, men tænker det er derfor smiley

  • #12   17. jan 2018 Kan det virkelig passe
    Jeg ser ALDRIG på rejser og jeg skal love for jeg har rejse reklamer oppe nede og midt i. Og det er kun mig ved pc en
    Vh Annette


  • #13   17. jan 2018 Hent brave browseren, og undgå reklamer smiley

  • #14   17. jan 2018 Hmm her er det rejse reklamer, bolig indretning, barbergrej og biler der reklameres for, og det er skutte noget jeg kigger på.

    Jeg provokeres ikke af reklamer, ej heller den som TT taler om, for jeg aner ikke hvad det er for en


  • #15   17. jan 2018 reklamerne afslører hvad man(den computer og måske ip adresse) har kigget på eller/og søgt på eller bare noget der er inden for en kategori.

  • #16   17. jan 2018 her er det om måltidskasser (hvilket sagtens kan passe med min søgehistorik) og zymelin næsespray (som jeg ikke har søgt efter, men jeg er da forkølet smiley )
    oooog.. "bliv sæddonor" reklame.. jae.. jeg ved ikke helt smiley

    Hvad er det for en reklame du har set ts? jeg tror heldigvis ikke jeg har set den smiley


  • #17   17. jan 2018 Som andre skriver så er de reklamer i ser på en eller anden måde linket til ord i har søgt eller skrevet eller andre ting i tilfældigvis har fåt kigget på..

    Men jeg har adblok og har jeg haft super længe så har ingen reklamer. så glemmer helt at facebook og sider som denne er fyldt på reklamer da jeg ikke har dem =)


  • #18   17. jan 2018 Den er bestemt ikke en fra min søgehistorik smiley jeg er på fra tlf og ved at det kun er mig, og nej jeg har ikke kigget efter piger til at date smiley så helt passer den ikke.. smiley
    Skal se om jeg ser den igen om lidt smiley

    Mvh TT


  • #20   17. jan 2018 Her er den smiley

    Mvh TT


    profilbillede
  • #22   17. jan 2018 Synes bestemt ikke den hører til på en side med unge piger..

    Mvh TT


  • #24   17. jan 2018 Ja.. tænker faktisk også den er over grænsen.. ærgerligt at det kommer op her smiley

  • #27   17. jan 2018 Haha jeg får dem her xD

    profilbillede
  • #28   17. jan 2018 Her vil de rigtig gerne låne mig penge til en båd smiley tak, men nej tak smiley
    Har aldrig set en reklame herinde der har stødt mig, men den synes jeg også er lige frisk nok til dette site


  • #29   17. jan 2018 Selvom man ikke selv tror man har søgt på noget, så er det nu altså sådan det er smiley

    Hvis du søger noget med “single” i, som feks et hovedstød til hest med et “single” spænde, ja så jo mere du klikker ind på noget der står single på, jo mere interessant bliver du for dating-reklamer.

    Så man behøver ikke direkte søge på “frække piger” for at de kommer, det kan være et ofte brugt søgeord, steder du klikker, altså din nethistorik osv, der har betydning for reklamerne. Nogle gange er de mere langt ude end andre gange, med at “ramme” dig pga søgehistorik (som feks det med single jeg skrev)

    Jeg morer mig selv over hvad de algoritmer der vælger ud, mener jeg interesserer mig for, pt er det vist huse/ejendomsmæglere og et enkelt “vil du have et knald” reklame smiley


  • #30   17. jan 2018 Karen: det kommer også an på ens lokation smiley i samme sekund jeg landede i USA, så fik jeg ikke én eneste dansk reklame længere, kun reklamer på engelsk. Og søger stadig på danske ting selvom jeg ikke er i Danmark.
    Men ja, Hestegalleri selv har ikke nogen indflydelse på det.


  • #31   17. jan 2018 Slog det lige Adblock fra et kort øjeblik smiley
    Hold nu op hvor er der mange reklamer, fik inden gang den video med som også lige dukkede op....
    altså kan godt være at jeg ser krimi serier men vil da ikke være fængselsbetjent smiley


    profilbillede
  • #32   17. jan 2018 Elsker min addblocker, er aldrig herinde via mobil, men lidt på iPad (der ser jeg dem næsten ikke)

  • #33   18. jan 2018 Celina jeps lokation har selvfølgelig noget at sige i forhold til sprog smiley men indhold bestemmes nu stadig ud fra en algoritme, der får programmer til at “gætte på” hvilke interesser du har smiley

    Normalt vil man kunne genkende eller have en ide om hvilke søgeord der er begrundelsen for at man viser en reklame, hvis man husker sin historik. Nogle gange så kobles der forskellige søgeord på reklamer, hvor der er meget lille relevans, men der er altid en relevans, da det ellers ville være dyrt uden en potitentiel målgruppe. Det er ofte dating reklamer (et pænere ord for det der vises) der virker helt ude i hampen, og nogle gange lokationsreklamer smiley

    Men i bund og grund er det vores gang på nettet, der har betydning og ikke hestegalleri, som det startede ud med at være snak om. smiley


  • #35   18. jan 2018 Lige siden jeg læste dette emne første gang, har jeg fået single-reklamen hele tiden smiley Det irriterer mig nu ikke så meget. Jeg kigger alligevel ikke på reklamerne.

  • #36   18. jan 2018 På You Tube og lignende hjemmesider, er det søgehistoriks relaterede reklamer der dukker op, men på HG er der ofte reklamer for single.dk og lige nu er der en reklame for et forsikringsselskab der står i siden. MEGET langt fra hvad jeg laver på internettet.

  • #37   18. jan 2018 Der er nu også reklamer i blogindlæg xD
    https://www.hestegalleri.dk/blog/crazy-sale-paa-et-hav-af-produkter__/569


  • #38   18. jan 2018 Jeg søger ikke hurtig lån og det er ofte den slags reklamer jeg støder på her på HG.
    Og især de reklamer er jeg meget imod.
    Jeg syntes det er alt for nemt at låne penge for unge mennesker, der så let som at klø sig i nakken, bliver dybt forgældet før de er fyldt 20 år.
    Jeg syntes det er et forkert signal at sende, at det er ok, ikke at spare op til det man ønsker sig. Samt at man i risikere at blive dybt forgældet.
    Men måske mig der har en bedstemor holdning til at låne hurtige penge smiley


  • #39   19. jan 2018 Sunshine - det synes jeg ikke.. Der har vi samme holdning. Jeg har min studiegæld, og har min ene sadel på afbetaling (hvor jeg betalte halvparten kontant) + mobilen. Det er alt hvad jeg har af gæld, jeg bryder mig bestemt ikke om at låne penge, og det med sadlen var ret svært for mig, jeg havde nogle overvejelser en stund..
    Men.. Jeg må indrømme, at hvis en af mine heste, (7-9-13 bank, bank) blev rigtig syg, og jeg ikke havde nok til at betale dyrlæge regningen, så ville jeg nok optage sådan et lån. Så er glad for at de findes smiley

    Mvh TT


  • #41   19. jan 2018 #
    ja jeg søger ikke hurtig lån og de reklamer popper op hos mig. Jeg syntes de er usmagelige og ikke egnet til et sted, hvor der er mange unge påvirkelige mennesker


  • #42   19. jan 2018 Lige nu er der en spille reklame som jeg også syntes er helt usmageligt.
    Ps jeg spiller heller ikke


  • #43   22. jan 2018 adblock er din bedste ven smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #44   24. jan 2018 Jeg syntes egentligt ikke at det havde så stor betydning at der var kommet flere reklamer, og egentligt heller ikke den enormt ringe reklame i bloggen.

    Men må ærligt indrømme, at det er ret dårlig stil at fylde bloggen med div. reklamer der ingen relation har til ridening eller heste.

    Fair nok med Udstyrsbutikken, men de to andre malplacerede reklamer - Nej tak..

    Utroligt at en ny ejer af sitet, har formået at ændre så meget at det faktisk er noget så mange lægger så stor mærke til. Det tegner ikke godt.


Kommentér på:
Nej nej nej!! Det er LØGN! :-O REKLAME..

Annonce