{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.681 visninger | Oprettet:

Christina L
Christina L
Tilmeldt:
19. jun 2018
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 6

når kæresten/manden mener du ikke skal have hest {{forumTopicSubject}}

Jeg har fra helt lille af drømt om at få egen hest, men fik det aldrig. nu bestemmer jeg jo selv men kæresten er imod han mener ikke jeg skal have hest. skal selvfølgelig heller ikke have en nu da jeg ikke har råd og heller ikke er uddannet med fast job. men senere tænkte jeg på det men det lukker han helt af for.

hvad mener i skal jeres mand/kæreste bestemme om i skal have hest ? og er der nogle af jer der har et tip til måske at få ham mere i den anden retning ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når kæresten/manden mener du ikke skal have hest
  • #1   9. jul 2018 Altså nu har har min mand og jeg ingen børn og får det desværre heller ikke. Så jeg har to stk hest og min mand spiller golf. Hvis ikke vi havde hver vores interesse så var vi blevet skilt for længe siden. Synes det er sundt at have hver sin hobby så man ikke sidder lårene af hinanden der hjemme. Så nej synes ikke min mand skal bestemme hvad jeg foretager mig i min fritid:-)

  • #2   9. jul 2018 Jeg skulle ikke være sammen med en som mener han havde retten til at bestemme over min fritid og mine penge.
    Naturligvis skal pengene være til det, det er en dyr hobby, men er pengene der, så skal han ikke tro han kan bestemme om jeg skal bruge dem på sko til en krikke eller sko til mig selv


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   9. jul 2018 Dig og din kæreste/mand har et liv sammen.

    Derfor mener jeg også at han er i sin fulde ret til at have en holdning, når du vil tage et valg som koster et par tusinde kroner om måneden + en højere engangs udgift.

    Men du må jo tage en snak med din partner, og prøve at forstå hvorfor at han mener som han gør. Han har sikkert en rigtig god grund, og ikke bare siger nej, bare fordi at han kan smiley

    Min kæreste ville også sige nej, fordi han mener at tiden ikke er til det, med mindre at det skal gå ud over tiden med vores børn. - dette uanset om vi har pengene eller ej. - og det er hans mening, og den er han i sin fulde ret til at have.

    Når man har de forskellige meninger, så skal man tale sammen, og finde en løsning.

    Og hvis man vil vælge sin kæreste/mand fra, pga. en sport, så var kæresten/manden sgu nok ikke den rigtige alligevel smiley


  • #4   9. jul 2018 Altså nu er jeg jo en voksen dame, så min mand skal ikke bestemme den slags.
    Har jeg tid og råd køber jeg en hest.


  • #5   9. jul 2018 Kommer vel også lidt an på om i har fællesøkonomi eller om det kommer til at være noget du selv betaler. Sidstnævnte mulighed, så synes jeg ikke han kan forbyde dig det.
    Alt i alt skal man i et forhold vel kunne lytte til hinandens ønsker og gå på kompromis så alle parter er glade.
    Personligt ville jeg ikke være i et forhold, hvor jeg ikke måtte få lov til at udleve min drøm, dog betaler jeg også selv alle mine udgifter til hestene, ligesom min kæreste betaler for sin motorcykel for hans egne penge. Et langt sundere forhold vi får ud af det smiley


  • #7   9. jul 2018 Uha, den er svær.
    I en situation, hvor økonomi og/eller tid (eller andre omstændigheder) gør hestehold umulig, synes jeg egentligt, at det er rimeligt, at man siger nej. Men det må man selvfølgelig gøre på en ordentlig måde, og argumentationen må være, at omstændighederne ikke tillader det. Et sådant "nej" er også kun rimeligt at acceptere.

    Men jeg ville være noget betænkelig, hvis ikke omstændighederne gjorde det umuligt. Helt grundlæggende ville jeg faktisk være bekymret for parforholdet som sådan. Jeg forventer, at min kæreste bakker mig op og støtter mig i mine beslutninger, medmindre det er helt tossede ideer, eller at de ville gå udover hans liv. Og det går selvfølgelig begge veje. Jeg mener virkelig, at det er vigtigt at engagere sig i dét, der gør den anden glad.
    Det handler egentligt ikke om, hvorvidt han har "lov" til at bestemme over dig, det er til enhver tid et sidespor. Det handler om jeres tilgang til hinanden generelt.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #8   9. jul 2018 Men nu er det at have hest, en helt anden størrelse end at gå til f.eks. fodbold.
    At have en hest, er dyrt, tager tid, og man kan risikere at stå med nogle rigtig vamle regninger.

    Er det ikke naturligt, at et ikke-hestemenneske, er afvisende overfor det?

    Jeg har forståelse for at en mand siger nej til at konen skal købe en hest, men jeg har ikke forståelse for at en kone siger nej til at manden skal gå til fodbold..


  • #9   9. jul 2018 Jeg tænker det er lige lovligt pessimistisk af din kæreste at udelukke hest i, hvad der forståes som rimeligt langt ude i fremtiden (jeg forstår det som i nogle år ud i fremtiden på dit oplæg).
    I en fælles husholdning synes jeg det er helt rimeligt at have en holdning til hvad der bruges tid og penge på. Men at udelukke noget så konsekvent vil jeg da nok studse over, uden at kende de nærmere omstændigheder.



  • #10   9. jul 2018 Hvorfor mener han ikke at du skal have hest?
    Det er vel det du skal finde svaret på.

    Der er jo mange måde at strikke en fælles økonomi sammen på - Man dækker alle fælles udgifter 50% til hver, og hvad der er tilbage er ens lommepenge og kan frit bruges.

    Men det er måske mere tiden han er bekymret for? Og hvis i skal have børn sammen? Flytte i hus sammen?
    Han gå måske og ser nogle problemer ud i fremtiden, som kan blive svære pga af økonomi og eller tid.

    Så jeg er ikke sikker på at det handler om at "forbyde" dig at få hest.

    Jeg knus elsker min mand, fordi han giver mig plads og mulighed for at have hest på både godt og ondt. Også de dage hvor jeg kommer helt radbrækket hjem efter at have ordnet 4 bokse....
    Nu knokler jeg også for at det kan lade sig gøre, har hesten på selvpas, med extra pasning af ejers heste.....

    Så der er både økonomi og tid i spil.


  • #11   9. jul 2018 Har man børn og/eller fælles økonomi, så ville jeg godt kunne forstå, at manden var tilbageholdende med sin entusiasme. Det er en dyr, tidskrævende og farlig hobby (eller nærmere livsstil). Meeen et forbud ville jeg have det stramt med.

    Har du fremlagt sagen på en fornuftig måde - hvordan hesten ville passe ind i jeres hverdag, og hvordan budgettet cirka ville se ud?

    Min mand har ikke et tæt forhold til dyr, men han synes så absolut, at jeg skal have hest, hvis jeg gerne vil det. Og han vil også gerne bidrage med midlerne til at få det til at fungere, hvis det er nødvendigt. Vi har kendt hinanden så længe, at han ved, hvordan jeg har det med dyr, selvom han ikke selv er i samme båd. Hvis jeg virkelig gerne vil noget, så støtter han mig i det - indtil videre uden undtagelse smiley Han ved så også, at jeg ikke er typen, der impuls-indkøber en hest eller tager store beslutninger hen over hovedet på ham.
    Indtil videre har jeg ikke kunnet finde opstaldning tæt på os, der levede op til mine krav, så jeg er fortsat hesteløs - og han minder mig da også tit om, at jeg kan få både rideferie i udlandet, undervisning flere gange om ugen herhjemme, osv. for de penge, det ville koste at have egen hest - uden risiko for kæmpe dyrlægeregninger smiley Og det har han da fuldstændig ret i.


  • Christina L
    Christina L Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 6
    #12   9. jul 2018 det er også helt rigtigt forstået at det er langt ude i fremtiden. måske om 3-4. Skal først lige være uddannet, betalt gæld af, sparet op til hesten og lavet en opsparing på 20 - 25000 så jeg har til hvis udstyr går i stykker eller en grim dyrlæge regning.

    Tror han er bange for det skal tage for meget tid og at han er bange for grimme dyrlæge regninger


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #13   9. jul 2018 Christina: Så er han jo også i sin fulde ret til at have sin mening.

    Det kan sagtens være, at han ikke kan se hvordan i/du skal kunne få en økonomi, som vil kunne bærer at have hest - og eventuelle dyrlægeregninger.


  • #16   9. jul 2018 Christina L smiley
    # 12
    Det er jo et glimrende udgangspunkt at bruge dine egne ord.
    Fortæl hvad det betyder for dig at have muligheden, undersøg ting til bunds og derefter fremlæg dine tanker og intentioner omkring det at forberede sig til at have hest og det at have den.
    Fx med dyrlægeregningerne kan man for en fast udgift sikre sig mod meget store økonomiske udsving etc


  • #17   9. jul 2018 Lige en lidt generel kommentar smiley

    Jeg synes ikke at det handler om at en har ret til at forbyde en anden noget....

    Et parforhold er et partnerskab, et fællesskab, hvor man vil hinanden noget, skabe noget fælles.

    Alt andet lige er en hest en dyr ting både økonomisk og tidsmæssigt.


  • #18   9. jul 2018 Du har helt ret Karin smiley
    Men lidt spøjst er det at skråsikkert bestemme sig for at udelukke noget (på andres vegne/bekostning) der først er aktuelt et stykke ud i fremtiden, hvis det bliver aktuelt.
    Det ville da for mig til at overveje hvad jeg ønsker for min fremtid og mit ene liv, hvis jeg havde fået sådan en besked.
    Noget andet er at være betænkelig, men skråsikkert ikke at være motiveret for at bidrage sin partners drømme er lidt skævt i mit univers.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #19   9. jul 2018 Man skal måske passe på med at vurdere så groft, når informationen er så fattige og korte smiley Vi ved jo hverken hvordan det er blevet sagt, hvor kontant det er, om det er gældende for de næste 3 måneder, eller om det er for evigt. smiley

    Også forstår jeg godt at der er så mange procent der bliver skilt, hvis der ikke skal mere til end uenighed/uoverensstemmelse. Det er en generel ting her inde, når brugere spørger om noget med eres Mand, og hest, og der er bare den mindste uoverensstemmelse, så er manden ikke værd at beholde, han er en røv, osv osv.
    Jeg forstår ikke at så mange aldrig har fundet MANDEN, og derfor syntes at det er nemmere at bryde et forhold end det er at undlade at købe en hest. smiley

    Men vi ved jo ikke hvordan realiteten er, og giver derfor trådstarter nogle råd på baggrund af meget fattig og kort information. Kort sagt, jeg tror at man skal passe på med at bande mænd så langt væk, når man ikke kender halvdelen af sandheden.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #21   9. jul 2018 Sanne: Men du behøver det ikke være enten hest hest, eller sidde på lårene af hinanden dagen lang.

    Og jo, forhold kan sagtens holde selvom at man sidder klistret til hinanden dag ud og dag ind.


  • #22   9. jul 2018 #19
    Haha AMT smiley
    Men mon ikke de fleste af os blot forholder sig til hvad der bliver skrevet af oplægsholderen, med det in mente at vi aldrig helt ved præcis hvordan det forholder sig.
    Jeg synes egentlig kun det er fint at man snakker om sine fremtidsdrømme, både de fælles og de individuelle. Noget går man på kompromis med, andet kan eller vil man ikke.
    Der er ting jeg har ønsket mig i livet og som jeg har opnået, jeg ikke ville gå på kompromis med. Så er der tusinde ting jeg troede ville være afgørende for mig som viste sig ikke at have den samme værdi for mig. Med tiden og erfaringer ændres vores værdier sig også en gang imellem smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #23   9. jul 2018 Malenetilde: Men vis man har i mente, at vi ikke ved halvdelen af sandheden, så er det måske også meget kontant, at begynde og tale om at gå fra kæreste osv.?

    Selvfølgelig skal man snakke om ting, og det bør være det første folk anbefaler, istedet for at anbefale at gå fra kæresten, fordi at han bestemmer for meget. (sat meget på spidsen)


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #25   9. jul 2018 Men okay, vi er forskellige.
    Jeg værner mere om min familie/kæreste, end om et dyr - andre værner mere om et dyr, end om deres kæreste/mand.

    Det skal der også være plads til smiley

    Ts: Din kæreste har med garanti en god begrundelse, og hvis i sætter jer ned og snakker om det når tiden er inde, så finder i med garanti også på en løsning der tilgodeser og gør jer begge glade smiley


  • #26   9. jul 2018 Tjae.

    Jeg mener, at balance og ligevægt er vigtigt i et godt parforhold.

    Mener han, at du må nedlægge veto imod han køber motorcykel, går på jagt med videre, så forstår jeg godt, at han vil kunne nedlægge veto imod hest.
    (Eksempler valgt, fordi de æder tid, og er lige så dyre. Haglgevær og hest koster ca det samme i anskaffelse - og leje af et revir er også dyrt.)
    - Hvis du vil nedlægge veto imod hans aktiviteter - så må han også nedlægge veto imod dine.

    Men hvis du har tiden, overskuddet og sparer op af egne penge, tager lidt ekstra vagter for altid at have rigeligt med indtægter - og er en nærværende kæreste - så er jeg usikker på, hvordan han kan opponere imod det.

    Men helt logisk.
    I skal måske tage et realitetstjek. Hvilke værdier har I? Hvad drømmer I om?
    Hvis du drømmer om hund, hest, haglgevær og heftige naturoplevelser og han drømmer om villa, volvo og vild leg med et dusin børn - så er i måske ikke et varigt par?

    Hvis du mener noget med den hest, så læg budget efter at du vil have et overskud, og find en part, så du allerede nu kontrollerer om du er så hestetosset.
    Holder du ved, så køb din hest om et par år.
    Og ser manden, at det gør dig glad, tænker han måske, at livet er bedst med en lykkelig kone.


  • #27   9. jul 2018 AMT, jeg har nok overset hvis nogen ligefrem mener at hun skal smide manden ud smiley
    Det leder mig hen til en tråd herinde for noget tid siden, hvor min lære ihvertfald blev at man ikke kan styre hvad andre skriver, man kan kun styre sig selv og hvad man vil tage med af fx råd fra tilfældige.
    Jeg tager sjældent oplæggene herinde så bogstavelige, men prøver alligevel at få noget ud af dem. Dels at lære lidt om (cyber)menneskers aktuelle tanker og dels at få en lære, om ikke andet af eller om mig selv.
    Mange ting (herinde) giver associationer til noget andet eller at man bliver nysgerrig på at sætte sig ind i et eller andet og udvide sin horisont. Fx i dag er jeg blevet klogere på købeloven smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #28   9. jul 2018 Malenetilde: Læs "Sat på spidsen", (overdrivelse fremmer forståelsen.....)

  • #29   9. jul 2018 AMT jeg forstod dig udemærket smiley

  • #30   9. jul 2018 Og jeg kan godt lide din ofte kontante anskuelse smiley


  • #32   9. jul 2018 hvis det er dine egne penge så har han ikke ret til at bestemme det smiley har i en fælles økonomi kan jeg lidt mere sæt mig ind i det da heste er dyre.

    ikke nok er det dyrt at have hest men det tager også tid. måske han ikke kun er bekymret for økonomien men også at miste tid med dig? men forklar ham hvor vigtigt det her hest er for lige netop for dig og sæt dig ne og få lavet en økonomisk plan så han også kan se det smiley

    her er det kun mig der betaler på hestedelen og min bil. og det vil det forsætte med, med mindre manden vælger at betale riddhuskort så han ksn ride mere på min hest ??


  • #33   9. jul 2018 For mig er hest = livskvalitet.
    Det ved min kæreste, og derfor støtter han fuldt op om mit hestehold og hjælper med det praktiske, som jeg ikke selv kan klare. Lige nu står den ene syg, og helt fra starten har han været indforstået med at bliver aflivning nødvendig, så må vi finde pengene til en ny.

    Jeg kunne ikke leve sammen med en, som vil tage noget der giver mig så meget, fra mig. Så hellere undvære kæresten.

    Til gengæld mukker jeg ikke over at han ville have en hund med stamtavle, køber diverse ting til dens træning osv. Bruger hele dage på jagt el. prøver. For det er det der gør ham glad, så det vil jeg da aldrig tage fra ham.



  • #34   9. jul 2018 Jeg ville ikke gide at være sammen med en fyr, som ikke kunne acceptere, at jeg havde en hobby. UD med ham!

  • #35   9. jul 2018 Uha hvor høre jeg tit folk sige "manden vil ikke have jeg...."

    Det ville min partner simpelthen ikke få lov til at bestemme. Jeg vil gerne lytte til hans bekymringer og tilgodese hvordan vi kommer forbi dem men ikke om jeg vil forbydes noget af min partner som om jeg var et lille barn forældrene skulle bestemme over.

    Jeg kunne heller aldrig finde på at forbyde mit partner noget.
    Ville han have en båd - Jamen så kan jeg da ikke forbyde ham at købe en båd.

    Man rammer dog en gråzone når det bliver ting eller dyr der skal være i huset. Her må man finde en fælles løsning.
    Men det der med forbud der står jeg helt af.
    Det fjerner jo ens frihed. Det er da det FEDESTE ved at blive voksen. Det er den frihed man får. Den skal en partner ikke fjerne.


  • #37   9. jul 2018 Tja.. Jeg har holdt på med heste i mange år.. Og havde min mand sagt til mig at jeg ikke måtte købe hest. Så havde vi været skilt for længst!
    Ja heste er dyrt og tidskrævende. Og min mand begyndte at brokke sig over at hestene kostede så meget (selvom det var mig der havde udgifterne) og han mente at han betalte en masse til de.. Og det vidste jeg ikke passet.
    Det var dumt af ham.. For så opdelte jeg økonomien, og min mand kunne pludselig se at jeg betalte det hele, og havde mere penge imellem hænderne end ham..
    Jeg har aldrig brokket mig over min mand sin hobby. Han har haft flere gamle knallerter, motorcykel, båd, campingvogn, han kom hjem med katten, og skulle absolut have hunden.
    Har han råd, så siger jeg intet.
    Han mente dog her at han også skulle have hest. Jeg satte foden ned da han overhovedet ikke har råd til at stå med udgifterne på den. Han har opdaget hvor hyggeligt vi har det i foreningen, så tror det var så han kunne blive en del af det. Men hestene er mit frirum og pusterum, så det vil jeg ikke dele. Han må gerne komme med og hjælpe til en gang imellem, men på mine premisser, ligesom jeg tilbyder mig at hjælpe til når hans klub skal på et eller andet. Men det er på hans premisser smiley

    Mvh TT


  • #38   9. jul 2018 Helt enig med Stald Phoenix! Det handler om at give hinanden plads smiley

  • #39   9. jul 2018 Min kæreste er ikke glad for hestene. Men han acceptere da jeg har dem. Jeg acceptere han arbejder meget og er meget væk og så må han jo også acceptere mine heste. Hvis din kæreste har interesser må du jo også acceptere dem. Og så ville jeg forklare ham hvorfor du drømmer om hest og hvad det vil betyde for dig

  • #40   9. jul 2018 Både og. For ja, jeg mener ens kæreste/mand har lige så meget at skulle have sagt, som en selv.
    MEN jeg ville aldrig selv sælge hest for hans skyld, havde jeg ingen derimod, ville jeg ikke anskaffe mig uden hans accept.


  • #41   9. jul 2018 Hvis der alligevel er 3-4 år til, hvad så med at spare op, måske få en part og se hvordan det går, hvis din mand kan se at det gør dig glad og at der er råd til det, så kan det jo være at han, med tiden vender sig til tanken.

    Min mand har aldrig kunne lide heste, men har vidst fra starten at det er en del af mit liv, da vi for 12 år siden skulle købe hus, ville jeg gerne købe nedlagt landbrug, men det nægtede han, nu er vi ved at sælge hus og købe gård, og han har det fint med at jeg skal have hest igen.

    Giv ham tid og lad ham vende sig til tanken, det kan være han ændrer mening smiley


  • #42   10. jul 2018 Nej en mand/kæreste skulle aldrig nogensinde bestemme, hvad jeg skal og ikke skal. Mine penge. Mit liv. Jeg bestemmer.

  • #43   10. jul 2018 Min kæreste han ved - og har vidst fra dag 1 - at jeg har hest, jeg rider, og det er den måde, jeg er mig på smiley

    Så han ved udmærket godt, at hesten, dén bliver smiley Selvfølgelig kan man lide nogen - og selvfølgelig er han da også vigtigst for mig, MEN omvendt så ved jeg også bare, at jeg ville aldrig kunne være sammen med nogen, der bad mig stoppe med noget af det bedste, jeg har... så er man jo ikke sig selv mere. Lige så vel som jeg ved, jeg aldrig ville bede mig kæreste om at stoppe med noget af det, der er vigtigt for ham smiley Det er jo den plads, man giver hinanden til at være sig selv, og for mig er det noget af det, der gør, at jeg har energi til min hverdag smiley

    Jeg har snart redet i 20 år, fra jeg var 4, - og jeg har såmænd redet i de 15 af dem, inden jeg mødte min kæreste. Så sådan er jeg bare, og det accepterer han heldigvis rigtig godt, selvom han vist synes, de heste dér, tager lang tid smiley

    Så jeg ville have gjort, som det passede mig, så længe jeg selv ville kunne betale smiley Selvfølgelig snakker man sammen om store beslutninger, men bare dét, at han kunne finde på at sige sådan til mig, det ville jeg da gå helt amok over smiley Hvis det reelt er et ønske, man har, så er det jo vigtigt, man støtter hinanden i de ting, man gerne vil smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #45   10. jul 2018 Nana: nemlig. et forhold hedder ikke dig og mig, men OS.

    selvom at flertallet her vidst stemmer for at det hedder mig, mig.


  • #46   10. jul 2018 AMT.
    Det er sjovt.
    For jeg læser hovedparten af indslagene som "det er ikke sundt for et forhold, hvis den ene part kræver, at den anden skal opgive ting, der betyder meget for en."
    - Sandt. Det er ikke alle, der lige tydeligt kommenterer på, om det ikke er logisk, at friheden under ansvar går begge veje. Men det er langt fra det samme som at påråbe Mig-kultur.

    Som jeg læser det, så er den røde tråd i alle svar, at man skal passe på, hvis der er trang til ultimatumer....


  • #47   10. jul 2018 Nana E.
    Velformuleret - ansvar, forpligtelser og "rettigheder" går begge veje.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #48   10. jul 2018 Doktor: jeg skal, jeg vil, ingen skal bestemme over mig, jeg gør hvad det passer mig.
    - det er mig mig mig


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #50   10. jul 2018 stald: Det siger jeg heller ikke. smiley

    men nu er en hest jo heller ikke bare en kat, eller at gå til fodbold.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #52   10. jul 2018 stald: hvem er kommet med sådan et nej?

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #54   10. jul 2018 stald: og det ved du ud fra den sparsomme tekst og information?

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #56   10. jul 2018 stald: jeg forholder mig til start indllgget og det enkelte svar der er kommet.

    og ud fra startindlægget ved vi ikke hvordan afvisningen er kommet, og på hvilket grundlag.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #58   10. jul 2018 stald: der er forskel på at komme med en holdning, på baggrund af et kontant nej, også tage udgangspunkt i hvad ts skrover, også ud frs det lege partterapeut, og mene at det er et usundt forhold. smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #60   10. jul 2018 stald: jeg forstår bare ikke behovet for at tillægge et ukendt forhold en masse dårlige faktorer.

    jeg tænker at man skal passe på med at "råbe" op om dårligt forhold, osv. for uanset hvad så bliver man påvirket når der gang på gsng skrives at det ikke er et sundt forhold, at man ville smutte osv.

    jeg tillægger ikke din tekst andet end hvad jeg læser, og det ville jeg heller ikke få en dyt ud af, for så vil det ikke hænge sammen i sidste ende..


Kommentér på:
når kæresten/manden mener du ikke skal have hest

Annonce