{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

Hjælp til stalds hjemmeside {{forumTopicSubject}}

Hej søde HG brugere smiley

Jeg hjælper i øjeblikket med at lave en hjemmeside for et opstaldningssted, med en tilhørende Facebook side. Jeg har selv en idé om hvad jeg gerne ville læse om på et givent opstaldingssteds hjemmeside, men jeg vil også rigtig gerne have jeres hjælp. Hvad er det vigtigste for dig, når du vælger at klikke ind på et opstaldingssteds hjemmeside? Hvilke informationer regner du med at få? Går du op i hjemmesidens visuelle udtryk?

Håber der er nogen der har lyst til at ytre deres mening smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til stalds hjemmeside
  • #1   11. jul 2018 Vil meget gerne vide pris, ydelse, hvor store folde der er, går de i blandet flok eller hvad gør du? Er der ridebane, ridehus, ridestier, skov?
    Er der løsdrift og hvor mange bokse?
    Hvor lang tid er hestene på fold?
    Hvad fodres der med og hvor meget grovfoder?
    Er der vaske plads og hvor mange striglepladser?
    Toilet facilitet og rytterstatue er det noget der tilbydes?
    Bliver der holdt små hyggestævner?
    Er der faste undervisere eller er man velkommen til at medbringe sin egen?
    Og billeder siger ret meget om stedet også. smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   11. jul 2018 jeg vil gerne have informationer om:

    Ridebane:
    - str. på ridebane/ridebaner
    - antal
    - hvad bunden er lavet er, og hvordan den er
    - hvis der er nogle restrektioner
    - mulighed for springning
    - om der er halplan, hvornår banen/banerne benyttes til undervisning

    stalden:
    - str. på bokse
    - antal bokse
    - reglement i stalden
    - strøgelse
    - indeklima
    - om der kan tages særlige hensyn

    Fold:
    -str. på fold
    - hvordan hestene opdeles
    - hvor mange går på hver foldø
    - muligheder for fold til en hest
    - mulighed for sygefold
    - foldtid
    - hvordan med ind/udluk
    - døgnfold om sommeren?
    - fold om vinteren?

    andet:
    - solarium?
    - vandspiltov/vaskeplads?
    - strigleplads?
    - sadelrum?
    - staldskabe, eller plads til eget skab?
    - rytterstue?

    Foder:
    - hvordan fungere det med fodring?
    - hvor ofte?
    - grovfoder? Er det med i prisen, hvis ja, hvor meget
    - kvalitet på grovfoder
    - hvilket grovfoder
    - kan man medbringe eget?
    - kan man medbringe eget foder?

    priaktisk information:
    - oplysninger på staldejer, "nød" telefonnummer, adresse mm.
    - priser (udførligt forklaret)

    Og vigtigst af alt - hvad lægger stalden vægt på, hvad er det for "typer" som benytter stedet.



  • #3   11. jul 2018 Tusind tak for jeres rigtig gode, og meget udførlige svar smiley Det kan jeg helt sikkert bruge undervejs.

    Jeg tager gerne imod flere meninger med kyshånd smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   11. jul 2018 og selvfølgelig en masse billeder af stedet smiley

  • #5   11. jul 2018 Rettelse - rytterstatue til rytterstue smiley hader min ordbog på tlf smiley

  • #6   12. jul 2018 Jeg forventer en udførlig prisliste, billeder af stedet, hvilke faciliteter rummer stedet og hvis der er foder med i prisen, så hvilket foder.
    Alt dette skal være fremstillet på en enkelt og letlæselig måde og være let at finde.

    En side med kommende arrangementer vil også være fint, arbejdsdag, fælles skovtur, undervisning, stævner mm.


  • #7   12. jul 2018 Noget af det vigtigste er at hjemmesiden ikke er rodet. Den skal være enkelt at finde rundt i. Også vil jeg også gerne vide om stedet har roundpen, og tur muligheder i skov. Ellers har de andre fået med sig det jeg også kunne tænke mig at vide før et evt besøg smiley

    Mvh TT


  • #8   12. jul 2018 Tusind tak for jeres rigtig gode svar! Det hjælper mig virkelig meget i udviklingen af hjemmesiden.

    Hvis nogen af jer får tid til at svare mig på følgende, vil det ligeledes være guld værd: Hvis I søger opstaldningssted, vil I så primært gøre brug af tablet, telefon eller computer, som jeres tilgang til opstaldningsstedet hjemmeside?


  • #9   12. jul 2018 Ofte finder jeg stedet på telefon og går derefter hjem og undersøger nærmere på computer smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #10   12. jul 2018 Mobil smiley

  • #11   12. jul 2018 PC smiley


  • #12   12. jul 2018 På PC...
    men ville efterfølgende følge med på mobilen..


  • #13   12. jul 2018
    Jeg ville virkelig ønske flere opstaldningssteder havde facebook sider eller bare hjemmesider.

    Det er lidt træls hvis man skal ringe til nogen, der alligevel ikke passer til ens krav fordi det eneste man kan finde på nettet er et telefon nummer men ingen beskrivelse nogen steder.

    Er pt. i gang med opstaldningsjagt og det er satme besværligt.


  • #14   12. jul 2018 Tusind tak for jeres svar smiley

    Krikken - jeg er fuldstændig enig. Jeg forstår godt at der er mange der ikke har hjemmesider da det kræver lidt tekniske evner, er tidskrævende, og en udgift - men jeg forstår slet heller ikke hvorfor opstaldningssteder ikke i det mindste har en FB side. Det er gratis, og relativt simpelt at sætte op, og vedligeholde.


  • #15   12. jul 2018 Jeg vil gerne vide, hvilke faciliteter stedet tilbyder.
    Som de andre siger, hal, boks, udendørs ridehal, solarium.
    Pris.

    Men også turmuligheder.
    Må venner komme udefra med deres heste, og ride i hallen? Er man bundet til en underviser - eller kan man bringe sin egen.
    Alder, ridestil, hestetyper?
    Stedets ADRESSE OG LANDSDEL.

    Fuldpas / delvis selvpas /100% selvpas. Foder? Strøelse?
    Hvordan fungerer det lavpraktiske??

    Skiftes folk til at lukke ind/ud? Altså, har man staldvagter og skal håndtere andres heste? Kan man selv vælge, hvor meget staldejer ordner, eller er det en fast pakke? Kan man i perioder betale andre for staldarbejde, hvis det er et selvpas sted? Skal dyrene hentes ind af opstalder før solnedgang om vinteren - så er ellers gode steder udelukket af MIG, jeg skal jo fra arbejde først...

    Hvad med foder? Er det inkluderet i staldlejen?
    Har man mulighed for individuel tilpasset foderplan? SKAL man bruge stedets foder - skal man selv købe, få det leveret mv? Hvilke faciliteter er der til foderopbevaring, hvis man selv skal stå for det? Hvad med grovfoder? Hvad med græs?
    Hvad med strøelse? Er det fastlagt, kan man vælge, er det inkluderet eller skal man bestille hjem, hvordan er det med opbevaringsmulighed?

    Hvem er de andre opstaldere?
    En kort beskrivelse af jeres ideal, og så en realistisk beskrivelse af den gruppe mennesker, der er der nu og hvad folk går op i.

    Find selv på flere spørgsmål.
    Og hold teksten kort, overskuelig.


  • #16   12. jul 2018 Og drop Facebook!

    Mange mennesker har ikke en Facebook profil - eller ikke gider den ineffektive søgning derinde.
    Man udelukker mange mennesker på forhånd, hvis man ikke ulejliger sig med en anstændig hjemmeside, der åbnes uproblematisk fra en Google søgning.


  • #17   12. jul 2018 Mange tror stadig det koster alverden at have en hjemmeside.. jeg giver 15 kr om året inkl moms.


  • #18   12. jul 2018 Tak for jeres gode svar smiley I har nogle super gode overvejelser som jeg kan bruge til en masse ^_^

    Ang. priser på hjemmesider og om man bør benytte sociale medier osv., så går jeg ikke det vilde i dybden med det. Jeg kan dog fortælle at jeg er uddannet multimediedesigner og webudvikler (selvom jeg i dag arbejder indenfor min anden uddannelse som sygeplejerske), og ville selv for enhver pris have både hjemmeside og gøre brug af de sociale medier hvis jeg havde et opstaldningssted, for at nå ud til en bred skare. Dette er ligeledes hvad jeg altid har anbefalet potentielle kunder, men det er langt fra alle der ønsker dette. Det kræver jo at der er nogen på stedet der har en interesse for at holde hjemmeside osv. opdateret (eller ønsker at betale andre for at gøre det) - hvilket jeg tit og ofte støder på folk der ikke er interesseret i smiley


  • #19   14. jul 2018 Som det første ser jeg på, hvordan siden ser ud, for jeg synes, det siger noget om de mennesker, der har stedet. Er den fin, ryddelig, overskuelig? Eller er den rodet, overgearet? Det giver mig det første indtryk, og her ønsker jeg faktisk bare en simpel, ren hjemmeside smiley

    Hefter ønsker jeg:
    - PRIS på opstaldning - og hvad der er inkluderet. - Foder, hø og bund (hvor meget?)
    - Faciliteter - hvad kan jeg bruge på stedet?
    - Herunder vigtigt for mig eks. med foldtid - hvor længe går de ude og hvor mange? Går de på græs eller jord? Mulighed for hø på folden?
    - Hvor store er boksene? Hvad står de på af bund?
    - Hvor stor er hallen? Hvad er der af bund? Samme med udendørsbanen.
    - Underviser på stedet eller må man have sin egen med?
    - Og så gerne nogle gode vellignende billeder af stedet, så man kan danne sig et indtryk smiley

    Jeg har intet imod, at der er en facebook side til stalden - det forstår jeg godt. Men det første, jeg undersøger i sådan et tilfælde er ALTID, om der er en hjemmeside. Jeg er måske gammeldags, men jeg kan ABSOLUT bedst lide at gå ind på en selvstændig hjemmeside kun for opstaldningsstedet. Facebook er i mit hoved mere til billeder og virker for mig lidt mere useriøst - men som en god måde at komme i kontakt med kunderne og gøre opmærksom på sig selv smiley

    Jeg oplever heldigvis, at langt de fleste steder herude har hjemmesider... men overraskende få har gode billeder af stedet eller
    beskrivelser af faciliteter. Jeg var vel 10 forskellige steder henne at kigge, da jeg flyttede min hest sidste sommer... men nu er jeg også meget meget kræsen smiley Synes generelt, der bliver smurt tykt på på hjemmesiderne, og når man så kigger ud, så er det ikke "luksusopstaldning" alligevel smiley


  • #20   14. jul 2018 Tusind tak for grundigt svar smiley Dejligt med lidt input omkring hvad du leder efter i det æstetiske udtryk på hjemmesiden, udover indholdet.

Kommentér på:
Hjælp til stalds hjemmeside

Annonce