{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Drømme dressursadlen. {{forumTopicSubject}}

Hvilken dressursadel er din drømme sadel?
Under forudsætning at penge ikke ernoget problem smiley

Jeg går og overvejer at skifte min udtjente sadel ud, pengene siger at jeg skal finde en lettere brugt sadel.

MEN jeg var så "dum" at prøve en speciel bygget sadel, som kan laves helt efter hestens behov og samtidig også tilgode ser rytteren - så hvis pengene var der, så var jeg ikke i tvivl. smiley

Prisen er over de 30.000 smiley smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømme dressursadlen.
  • #2   10. okt 2018 Lige nu har jeg en Connector sadel, som ligger meget op af min drømmesadel.
    Connectoren er super lækker, og har de dejligste knæpuder/støtte i følge mig.

    Hvis jeg en dag har penge til det, så gad jeg godt få lavet en specialsyet Amerigo. De er også vildt lækre. smiley


  • #3   10. okt 2018 Min absolutte favorit er min Ehwar-sadel.

  • #4   10. okt 2018 Charlotte S : Hvad er det for en sadel? har aldrig hørt om den smiley

  • #5   10. okt 2018 Jeg har drømme dressur sadlen:
    En Butterfly dressur sadel uden for meget støtte, og udskiftelige knæpuder. Sidder fantastisk i den.
    Tilgengæld mistænker jeg at den er ved at være noget smal til min hest... Hmm... Ikke så fedt, har ikke lyst til at skulle af med den smiley


  • #6   10. okt 2018 Ehwar sadlerne er også super lækre!

    Jeg har ikke rigtig sat mig ind i hvordan de forskellige sadler føles, men jeg har heller ikke hest pt, og der går nok et stykke tid før jeg får det smiley


  • #7   10. okt 2018 Jeg er enormt glad for min kentaur Afrodite. Jeg sidder godt i den, men jeg foretrækker også en dressursadel, hvor man er lidt "låst" smiley

  • #8   10. okt 2018 Jeg har altid været glad for windsor. Især greenline. Men jeg er også en sucker for store knæpuder og et dybt sæde.

  • #9   10. okt 2018 Den er svær.. Men jeg er kommet frem til det at jeg ønsker mig nogle med store udvendige støtter og dybt sæde smiley

    Mvh TT


  • #10   10. okt 2018 Jeg fik specielt syet en clincher compact af ingdams til min (nu afdøde) hest for ca 2 år siden. Han havde en kort ryg og jeg havde en for stor numse.
    Så den blev syet med en anlægsflade på 38cm men med et 17,5"sæde. Støtten mm. Blev lavet efter mine ønsker. Den kostede 16000kr og er uden tvivl det bedste køb jeg nogensinde har gjort. Håber den passer min nye hest også?


  • #11   10. okt 2018 Jeg ved ikke om jeg har en drømme sadel, det kræver vist jeg har prøvet en masse.
    Men jeg har en Prestiges Modena, og jeg er absolut tilfreds.


  • #13   10. okt 2018 Jeg ELSKER designet på Stock-sadlerne, for mig er de en fed blanding af en klassisk dressursadel og en westernsadel smiley men de bliver for tunge til mine heste når jeg også skal sidde oven på.
    Jeg har undersøgt om de findes i bomløse modeller og der er ét firma som laver dem, i Australien. Det er virkelig min drøm at have sådan en, den ville passe perfekt til min kombination af praktisk talt alle discipliner smiley


  • #14   10. okt 2018 Jeg elsker mine to Amerigo dressursadler.

    Mem er også vild med nogle OS og Prestige.

    Er mest til dybt sæde og medium knæstøtter.


  • #15   11. okt 2018 Jeg glæder mig til at få egen ridehest, for jeg er ikke enig med de fleste ejere om hvordan sadlen skal være. Jeg har ikke sat mig ind i mærker, for det har ikke været nødvendigt.
    Jeg vil gerne have den mere åben og mindre støtte. Hvis der absolut skal være støtte, så skal den kun være over låret og ikke ud for knæet. Ellers føler jeg mig meget begrænset og jeg skubber mig bagud i sædet. Sædets dybde har jeg ikke fået præferencer til endnu, fordi støtten har forstyrret mig i at mærke det.


  • #16   11. okt 2018 Hønen: Du har ret man har mest glæde af lår-støtte smiley

Kommentér på:
Drømme dressursadlen.

Annonce