{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Finde løsning
  • #1   14. okt 2018 Hjem hvorfra? Jeg tænker, at hvis du har det skidt, så skal med dine forældre, der skulle indre mig, om I så ikke sammen kan finde en løsning?
    Er du på efterskole e.l.? I så fald kan du jo også prøve at tage en snak med din kontaktlærer- eller en anden lærer, hvis du har det bedre med det. Tro mig, diøu kan næppe sige noget til dem, de ikke har hørt før, så min ikke de står klar med råd, hvis du har brug for det:)


  • #2   14. okt 2018 Hov så lige din alder, så er du nok ikke på efterskole smiley

    I så fald, tag telefonen, ring til din mor/får, fortæl hvordan du har det, og så vil de sikkert gerne hjælpe.
    HVIS de mod forventning ikke vil, så vid at der er hjælp at hente, hvis man har det svært psykisk lige fra turen til egen læge, ringe til livslinjen, caféer specifikt til folk med brug for lidt støtte fra ligesindede mm.
    Jeg ved jo ikke, hvad du har brug for hjælp til, men der er hjælp at få for de fleste.


  • #3   15. okt 2018 kan du formulere dig lidt anderledes?

  • #4   15. okt 2018 Kan du ikke ringe til din mor? Sig til hende at du har brug for at tale / være sammen med hende, og kun hende.

    Men det kan jo godt være svært hvis dine forældre bor sammen, men så må du mødes med din mor et andet sted.

    Håber det bedste for dig.


  • #5   15. okt 2018 Tror jeg har forstået det sådan at du ikke må være hos din mor, men du savner hende rigtig meget, du ved ikke hvad din far laver(de bor ikke sammen) men måske du kunne være hos andre familie medlemmer og så måske besøge din mor.. Er det rigtigt forstået? smiley
    Der mangler komma og punktum i din tekst, derfor lidt svært for os smiley

    Mvh TT


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #6   15. okt 2018 snak med en af dine lærer, så skal de helt sikkert nok hjælpe dig med en løsning på den ene eller anden måde.

    Lærerne er der for at hjælpe - brug den hjælp.


  • #7   15. okt 2018 Er sikker på du sagtens kan ringe til din mor og snakke med hende. Det er ligemeget om man er 10, 30 eller 50! smiley

  • #8   15. okt 2018 Ikke hvis man er tvangsfjernet og forældrene ikke har samvær.. Så er det op til sagsbehandler og opholdssted om hun må have kontakt med sin mor..

    Mvh TT


  • #10   15. okt 2018 Som jeg forstår det, efter at have kigger i tidligere tråde, bor TS på et bosted af en art.
    Tænker der må snakkes med personale, det er bl.a. det de er der for


  • #11   15. okt 2018 Hvis du er ked af det, så gør brug af personalet og snak med dem.
    Vi kan ikke finde nogen løsning for dig - det kan de smiley


  • #12   15. okt 2018 Nana - På FB er min søn over 20 smiley

    Mvh TT


  • #13   15. okt 2018 Tror nu alderen er rigtig nok. Brugeren er oprettet for næsten 10 år siden, så selv hvis hun kun var f.eks. 11 år da hun oprettede profilen, så ville hun være i hvert fald 20år idag.
    Hendes måde at formulere sig på, trods sin alder, er ikke noget unormalt. Der er rigtig mange voksne med vanskeligheder som bor på bosteder smiley



  • #14   15. okt 2018 TS har praderwillysyndrom, bare like til info smiley

Kommentér på:
Finde løsning

Annonce