{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
284 visninger | Oprettet:

Angående køb af ny mobil {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg var lørdag for en uge siden oppe og købe ny mobil da jeg kom til og smadre glasset på den gamle.

Jeg afventer et cover til telefonen så jeg får først taget den nye mobil i brug i torsdags da coveret kommer der.

Jeg har valgt og gå fra iphone til Samsung. og jeg ret godt præsenteret for de nye Samsung modeller i Elgiganten. Jeg valgte en Samsung A40.

efter jeg har brugt den siden torsdag, er jeg seriøst ved at gå ude af mit gode skind.
For det første er den mega langsom i "optrækket", Den tænker LÆNGE over tingene før den gør hvad man beder om, den hakker i det når man bruger apps, og hvis jeg vil se billeder enten herpå heste galleri, Facebook eller andre steder går den fuldstændig i koma og går helt ud af programmet og nærmest lukker ned og jeg må så starte forfra med og finde det jeg kiggede på. nogle billeder kan jeg slet ikke trykke på for så går den nærmest død, altså stivner i skærmen og jeg må slukke den for at få liv i den igen..
Kan det være meningen når det er en helt ny telefon???
lige nu er jeg da godt nok træt af og være gået over til Samsung igen hvis det er sådan det kører hos de telefoner:-/
og er endnu mere træt af hvis allerede skal gå op med den igen for at få den lavet...

Hvad kan jeg gøre??
allermest har jeg lyst til og gå op med telefonen og ændre mit køb til en iPhone.. Men det er jo kun pga de her trælse ting telefonen gør..

Help.. gode råd søges.. kan man overhovedet levere den tilbage når den er blevet brugt??!

Kommentarer på:  Angående køb af ny mobil
Kommentér på:
Angående køb af ny mobil