{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyre Telepati hvem?
  • #2   29. nov 2019 Jeg kan telepatere med heste har selv gjordt det med min

  • #3   29. nov 2019 prøv holistisk hest v Mea hun er ikke så dyr men dygtig

  • #4   29. nov 2019 vil også anbefale Karin fra TAL MED DYR på facebook smiley har brugt hende til både afdøde dyr og levende, selv på mig selv også, så hun kan lidt af det hele smiley hun kommer med så uhyggeligt tætte beskrivelser af både dyr, men også en selv smiley

  • #6   30. nov 2019 Mathilde Denning fra dyrenes univers. I den lidt "dyrere" ende, men super dygtig. http://www.mathilde-denning.dk

  • PyllePil
    PyllePil Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #7   30. nov 2019 2 argumenter imod:
    1. Hvis man kunne tale med dyr på den måde så ville videnskaben undersøge det til bunds fordi det ville der være store interesser i, til mange foremål.

    2. Hvis det var så nemt så ville vi kunne løse MANGE hest problemer i galop og dressur på højt plan (mange penge)

    Der er alt for mange der stoler blindt på disse behandlere, ingen af dem ville kunne gå gennem en real test, fordi der ikke er grundlag for videnskaben i dette. Men alle har er godt motiv, de tjæner alle penge på det, og som regel på syge heste og desperate ejere.
    Har set alt lige fra heste det vil havde andre kæledyr i boksen til heste der vælger en blå amatyst sten, og frimærker imod muskel smærter.
    brug en rigtig dyrlæge...


  • #8   30. nov 2019 PyllePil - den kommentar er lidt irrelevant i denne tråd. Fint at komme med et andet syn på det - men det er ikke det trådstarter efterspørger. Derudover synes jeg du skærer rigtig mange over én kam, når du kommer med den udtalelse. Videnskaben kan ikke undersøge alt, og de udvikler langsomt nye metoder til at undersøge nye ting. De vidste jo heller ikke de mest basale ting indenfor videnskaben for 100 år siden.

    Problemet er at de ikke ved hvordan de skal undersøge det, og at der heller ikke er penge til at undersøge det ordentligt.

    Rigtigt, at nogle behandlere kun går efter penge - men nu har jeg selv brugt det (fået en til at snakke med mine dyr), OG hjulpet andre med telepati til deres dyr, selv - det er en ting og det virker.

    Bare fordi det ikke er videnskabeligt bevist, betyder det ikke at det ikke eksisterer. Nogle gange må man også gå lidt imod alt det som er bevist, for at have et åbent sind der kan opdage noget andet. smiley


  • PyllePil
    PyllePil Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #9   30. nov 2019 Prøver bare at spare trådstarter en masse penge, og sige "gå til en dyrlæge" hvis det er medicinsk, hvis ikke det er sygdom, men for sjov, så go ahead smiley

    Men ville man gå rundt og tjæne små penge, hvis man kunne gøre en KÆMPE foreskæl og gøre en revolutionerende opdagelse som ingen i videnskaben endnu har kunne forklare, spild af tid.
    Hvis jeg virkeligt kunne telepatere med en hest,og kunne tåle at kritisk blind test, så ville jeg lære andre det og gøre en stor forskel i verden.
    Hvis ikke kun det er heste man kan telepatere med hvad så med en hund eller kat, hvad ville en nation som USA ikke kunne bruge det til spionage f. Eks. Millioner af dollars ville vente på en der kunne dette.
    Men ok lad os antage at det kun er heste man kan telepatere med, så ville det jo kunne afsløre en masse ting i den store sports verden, igen ville det være mange mange penge værd, så hvorfor gå og få små penge på tvivlsomme patienter.
    telepati er undersøgt meget videnskabeligt og der er ikke endnu fundet bevis, men igen hvis en mener at kunne, så lav dog et bevis, som ikke kan stille tvivl.


  • PyllePil
    PyllePil Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #11   30. nov 2019 Jeg ville da nemt kunne under søge det.
    smid et antal gulerødder foran hesten.
    Lad Dr. Talmedhest spørge hesten hvor mange var der.
    Gør det 10 gange, hvis Dr. Talmedhest rammer rigtigt, så æder jeg gerne en hat.
    Også ville der virkeligt være belæg for en dyb undersøgelse.

    Eller prik den på ryggen og spørg hesten...


  • #12   30. nov 2019 jeg ved at man kan telepatere med heste det er en evne alle men det er ikke alle som bruger evnen den gamle hest som jeg har haft og den jeg har ved udmærket de er i familie ignorere der er andre som rider min hest også ved jeg at jeg skal kæmpe med hende da de ikke tror på telepati men hvis jeg flytter hende til et nyt sted så ved jeg at hun vil blive nem at ride og hun vil kun have nogen op på ryggen af som tror på hende og alt det har min hest sagt

  • #13   30. nov 2019 PyllePil - jeg tror slet ikke du ved hvordan dyr fungerer hvis du regner med at de kan komme med svar som kun mennesker tænker. Du vil aldrig kunne, igennem telepati, bede en hest om at gøre noget bestemt eller opfører sig på en anden måde. Det er slet ikke hensigten med telepati. Du ville aldrig kunne få et dyr til at spionere, for de forstår ikke hvad det er - de kan ikke tænke i den retning?

    Det er for at få en forståelse at dyrets velvære generelt. Dem der lever af det, lærer som regel også andre det. Dog for en ydelse. Hvis du lavede håndlavede smykker, ville du jo heller ikke lære folk det gratis. Det får du jo ikke noget ud af i din virksomhed. Men du kan tage en ydelse for det, hjælpe andre med at opnå samme egenskaber og ære dig selv ved at sætte en pris på dit værd.

    Se denne video, der er et eksempel på noget med en gulerod som du gerne vil have et eksempel på: https://www.youtube.com/watch?v=qJvms04pg80

    Helt enig i at man ikke skal lade telepatøren afgøre hvad ens dyr fejler, det er der som regel en dyrlæge der kan. I nogle tilfælde, kan en telepatør dog også udpege problemet som dyrlægen ikke kan se med det blotte øje. Men hvis du er så skeptisk omkring det som du er, så synes jeg vi skal lade den ligge. Jeg, alene, ville ikke kunne overbevise dig om noget. Det er noget du selv skal opleve, tror jeg. smiley

    God dag! smiley


  • #14   30. nov 2019 Jeg er helt enig med Pyllepil. Brug dine penge fornuftigt og gå til en dyrlæge smiley

  • PyllePil
    PyllePil Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #15   30. nov 2019 Ok Dyreterapeut Nicoline Hjorth
    Hvis så først vi kan finde et fælles grundlag for hvad for en kommunikation det ligger i telepati mellem hest og menneske, så kan vi måske finde til enighed.
    Fordi jeg kan selv "tale" med min hest, men det er 80% hesten der "taler" til mig og 20% mig der "taler" til hesten men det er på hestens præmisser.
    Jeg læser dens krops sprog ved års erfaring og indlæring fra litteratur og andre, så prøver jeg på samme måde, ved hjælp af krops sprog og bevægelse at sige ting til hesten.
    Men hvad er telepati så, hvis det ikke er transport af direkte kommunikation?
    Hjælp mig til at forstå og retfærdiggøre de mange der slår mønt på hest mennesker og deres syge heste.



  • #16   30. nov 2019 Jeg vil gerne svare senere hvis det er, hvad jeg definerer som telepati - det er jo nok meget sandsynligt at nogen opfatter noget helt andet. Men jeg ved ikke om vi skal tage den i pb i stedet så vi ikke forstyrrer trådens oprindelige mening? smiley

  • #17   3. dec 2019 Pyllepil
    Jeg har brugt en privat "dyrehvisker" med super resultat til flere af de heste jeg har haft.
    Hun har forklaret, at heste ikke kan tale, som vi mennesker, men de sender billeder til hende. Hun starter med at stille spørgsmål og så svare hesten med et billed. Eks så sendte min ene hoppe et billed af sig selv, redet med meget stramme tøjler. Hvilket jo stemmer, ret godt, overens med, at hun stejler, når/ hvis tøjlerne bliver for stramme. Jeg har aldrig selv redet hende, men har oplevet, at hun stejler, når tøjlerne bliver for stramme.
    Hun har også fortalt, at det ikke er alle heste, der vil være med. De kan også syntes det er for mærkeligt. Jeg havde selv en, der ikke ville være med til det.
    Dette er bare et eksempel af mange.

    Selvf er der mange fidus magere på markedet, der slår mønt på håbefulde heste/dyre ejere.
    Personligt tror jeg kun på, at det skal være en medfødt evne til, at kunne "tale" med dyrene. I min verden er det er ikke noget man kan lære. At hesten skal kunne sige den ikke kan fordrage bananer, når den aldrig i sit liv har smagt en banan. Og så skal man ikke stole blindt på det. Ingen er ufejlbarlig og ting kan mistolkes dyr og "hvisker" imellem.
    Jeg kan bare skrive, at det jeg har fået fortalt, har passet ganske godt med hestenes adfærd og hvis jeg skulle skrive om alle hestene, så ville jeg ikke blive færdig på denne side af midnat.


Kommentér på:
Dyre Telepati hvem?

Annonce