{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Hvis din hest var et menneske, hvad ville h#n så være? Weekend hygge emne. {{forumTopicSubject}}

Dette emne er ikke for, at menneskeliggøre heste, men Jeg kom til, at tænke på det i morges kl 6, da jeg stod og holdt øje med, at min gamle dame på 25 år kan spise i fred for min anden hest, at hun ville være lommetyv, bare med mad, hvis hun kan komme til det. Jeg kalder hende Snigende Mule og hun er SÅ morsom, irriterende og det er utroligt som hun kan snige sig til, at æde af Gammelhyps kryppe smiley Så står hun og kigger væk og jeg kan, næsten, se på hende hun tænker: Hvis jeg nu vender hovedet væk og ser den anden vej, så kan jeg godt liiige snige mig lidt tættere på det der lækre mad, for, når jeg ikke kan se hende, Vogteren Af Kryppen, så kan hun heller ikke se mig. smiley
Gammehyp er lidt ala Dronning Magrethe, majestætisk og en go leder. Der også kan sætte andre heste på plads, som Dronningen sætter journalister på plads smiley Og ja, kæl og nus er på hendes betingelser.
Så, hvilket menneske er din hest?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis din hest var et menneske, hvad ville h#n så være? Weekend hygge emne.
  • #1   21. jan 2022 Jeg ved ikke hvad hans arbejde ville være, men han ville ihvertfald være en af de der pumpede gutter i fitnesscenteret, der beundrer sig selv, både mens de træner og også når de er færdige. Han er meget glad for sig selv :b

  • #2   21. jan 2022 Jeg havde denne samtale med min veninde for år siden om at vores totalt meget ville være sådan nogle der drikker te og tilbyder hinanden biscuits ??

  • #3   21. jan 2022 Jeg er overbevist om, at McAdoo ville have været Formel 1-kører smiley

  • #4   21. jan 2022 Melanie
    Jeg kan lige se for mig, din hest som karikatur tegnet, pumpe jern og spille med musklerne ..LOL

    Luns
    Total høflige og meget britiske med ben over kors og sluderene om vejeret og høets kvalitet / i gamle dage da..... LOL

    Louise
    Smart hest med solbriller i en hurtig bil...LOL


  • #5   21. jan 2022 Pearl ville være en af de pensionister der smækker døren i hovedet på fastelavnsbørn, men som ville nyde en stille kop te og en sludder med en veninde. Den type der egentlig godt kan lide børn, når bare ungerne er stille og høflige.
    Hun ville ikke tage noget p*s fra hverken naboer eller andre, og hun ville aldrig falde for en scammer. Telefonsælgere ville kun ringe til hende én gang.

    Amber ville være en "Be Yourself" Youtuber, med en god sort humor. Hun elsker kameraet, og ville filterløst spytte sine personlige holdninger ud til højre og venstre, og folk ville elske det, om de var enige eller ej. Hun ville være totalt workoholic, men altid tage sig tid til sin mor. Til gengæld ville hun bruge hendes status til at give hendes søster nogle verbale hug.

    Citrine ville gå med drømme om at være pilot, men da hun aldrig har haft hverken motivationen eller energien til at stræbe efter sit mål, er hun endt som taxachauffør. Hun elsker folk og elsker at komme ud at se verden, og præcis dét kan hun gøre mageligt og behageligt på sin lille tykke numse i sin taxa.

    Ruby og Indi ville være den type ældre middelaldrende par der, når de var sammen, endnu føler sig som i deres 20ere. De vil ud at prøve ting mens de stadig kan, og hvor Indi ville elske at være sammen med andre, ville Ruby egentlig allerhelst bare have sin mand for sig selv. På arbejde ville Indi være den festglade abe på kontoret, som alle kan lide. Ruby ville være forsvars advokat. Hun ville tænke praktisk og strategisk, og være ret så intemiderende. Der ville være stor forskel på hjemme-Ruby og arbejds-Ruby.


  • #6   21. jan 2022 SUNSHINE - Du kan tro han ofte spiller med musklerne og har gang i det helt store gunshow! Han gør alle opmærksom på, at han altså er kongen af bjerget.. Og så ville han også være typen der ikke gider at naboen holder fest, før han blæser ind og banker på, men at reglerne selvfølgelig er helt anderledes for ham :b

  • #7   21. jan 2022 Sunshine, lige præcis sådan det ville være, Sam ville være en spinkel lav mand som ville smage alt og klage over kvaliteten af ting ?? Casper ville være en gammel mand som er træt af sine venner til tider ??

  • #8   22. jan 2022 Aslan - jeg tror at han ville være pædagog.
    Sådan en som gerne leger med, godt kan lide at komme ud, men også bare kan lide at hygge.
    Hvis ting en meget sjælden gang er skræmmende, er det trygt alligevel når man bare har en chef til at gå forrest.

    Skipper alias Støvsky ville være en pensioneret selvstændig, en af dem som har haft en fin butik og ikke kan lade være med at vimse omkring, herse lidt- og er en lille smule fordomsfuld og negativ overfor dem, som ser anderledes ud.


  • #9   22. jan 2022 SUNSHINE - bestemt - det kunne kun gå for langsomt, og når han først havde fået lov til at give den gas, ville han bare have MERE(!), og han kunne godt komme med nogle temper tantrums, hvis han ikke fik lov. Han var dog en pleaser, og ville gerne gøre de ting hans træner bad om, men det fedeste i hele verdenen var altså stadig bare at kunne give den max. gas smiley
    Han havde dog også lidt en hang til søde sager, så han blev tit liiiiidt chubby i sommerhalvåret, men hans ædle blod gjorde at han tabte de ekstra kilo igen i løbet af vinterhalvåret. Det havde dog ingen betydning for han karrierer som racerkører, han kunne trykke på speederen no matter what :b
    Desuden var han ret dameglad, men han havde kun én true love - hans kæreste Maggie, som han var meget overbeskyttende overfor. Generelt var han faktisk lidt en enspænder.
    Desuden syntes han at nedbør var super nederen - det er koldt, vådt, og ulækkert, så hvorfor skulle man overhovedet ud i det? Hvad er det sjove i det? Man synker jo ned i mudderet, og det er glat så man kan ikke give den max. gas, og så er det generelt bare ulækkert, føj altså.


  • Helle A
    Helle A Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 182
    #10   22. jan 2022 Jeg har klassen frække dreng. Ham der driller de andre og ikke høre efter hvad der bliver sagt. Ham der går sin egen veje og kan være ret provokerende. Ham der ikke kan sidde stille og finder på ballade.
    Ham når han endelig kan koncentrere sig i 5 minutter egentlig er smaddersød og intelligent ????


  • #11   22. jan 2022 Doktor Who
    LOL En Hr swann fra Matador.

    Helle A
    Nok en, der ville udforske ubeboede egne og opdage fremmede folkeslag smiley


  • #12   22. jan 2022 Ja, Sunshine.

    Skipper er nok - set med heste øjne - en pensioneret Hr Swan. Ret fin beskrivelse.
    Smurt ind i højkvalitets mudder fraset det sted på skulderen, hvor min mand klapper hestene.

    Aslan.
    En relativ overbærende pædagog, som nok går et sted i baggrunden af Ternet Ninja?


Kommentér på:
Hvis din hest var et menneske, hvad ville h#n så være? Weekend hygge emne.

Annonce