Nei.. hvor er mus irre* {{forumTopicSubject}}
Ja.. overskriften siger sig selv, mus er så iire*
Jeg er ved at få spas over en lille mus, osm sider og gnaver... og nogle gange kan jeg side og kigge p åden fra computeren * computeren stor i vores giga køkken xP
(køkkenet er både arbejds sted og køkken, der har stået 50 mennesker i køkkenet xD ) Men den der mus, kender jeg. .og det er derfor jeg ikke sætter fæller op!
Det er min gamle lille sofus.... xP Som jeg købte i en butik, fordi jeg syntes dte var syndt at den skulle spises af en slange.. xD Men så købte jeg både bur osv.. så gik der 5 månder eller sådan noget, og så slap den ud.. og siden har jeg set den tit.. og jeg kan høre den gnave.. og det kommer fra 7 af skabene.. og sær fra den ene har vi har morgen mad og chips i xP
Hehe... men lyden forsviner hvis jeg går nogle steder eller den kan høre jeg rejser mig...
Jeg har prøvet at side ved computeren og kigge hen mod køkken boert, og der lhavdej eg så lagt et stykke lækkert ost.. go der sad lille sofus.. og spiste.. men så fik vi øjen kontakt og han blev helt stiv.. og skyndte sig væk xD
Den er virkelig sød.. han er helt hvid med lyserød hale xP
jeg ved hvor den bor, og jeg ved hvad tidspunkter den kommer på dagen xP
Men nu har jeg hørt på den gnaven hele morgen.. og jeg kan ikke finde ud af hvor det er henne
TYPISK!
Skulel lige ud med det, for mine øre er ved at falde af, xD
Det gir lidt gen lyd her i køkkenet.. så det højt selvom han ikek er rat stor xD
feb 2006
Følger: 159 Følgere: 141 Heste: 2 Emner: 300 Svar: 3.011
dec 2006
Følger: 43 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 288 Svar: 1.998
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.796
jun 2005
Følger: 41 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 149 Svar: 2.929
Nei.. hvor er mus irre*