kærlighed {{forumTopicSubject}}
hej jeg har en sød veninde på 26 som jeg har kendt i 20 år. hun har fundet sig en rigtig sød fyr på 39 og de har nu været sammen i 4 måneder, og har det så godt sammen, har aldrig set hende mere glad.men han er lam rygmarvs skadet og sidder i kørestol. han har to tennage børn som bor hos hans ex kone, og han ser dem kun 1 til 2 gange om måneden.de børn ved intet om at deres far har fået en ny kæreste. det er 11 år siden han og ex konen gik fra hinánden. han har så haft en kæreste siden men de fik fra hinanden da han kom i kørestol for 2 år siden.nu eer problemet, han mener ikk hans børn skal vide noget om deres forhold endnu da det er så nyt, men min veninde vil gerne møde dem. han ved heller ikk om han vil have flere børen da han mener han er for gammel?.
de elsker hinanden. han vil gerne flytte sammen med hende en dag . en del af hende føler hun spilder sit liv da han ikk kan svare 100% ja til børn.
og en del af hende ønsker og se tiden an. hvad syntes i. ved ikk hvad jeg skal sige for at hjælpe hende.
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 3 Emner: 30 Svar: 850
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 29
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 29
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 1.579
Men måske skal hun give ham tid til at forstå hvor meget hun ønsker børn. Men hvis de virkelig elsker hinanden så finder de også på en løsning. Kærlighed kan klare alt (:
kærlighed