{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
218 visninger | Oprettet:

kærlighed {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en sød veninde på 26 som jeg har kendt i 20 år. hun har fundet sig en rigtig sød fyr på 39 og de har nu været sammen i 4 måneder, og har det så godt sammen, har aldrig set hende mere glad.men han er lam rygmarvs skadet og sidder i kørestol. han har to tennage børn som bor hos hans ex kone, og han ser dem kun 1 til 2 gange om måneden.de børn ved intet om at deres far har fået en ny kæreste. det er 11 år siden han og ex konen gik fra hinánden. han har så haft en kæreste siden men de fik fra hinanden da han kom i kørestol for 2 år siden.nu eer problemet, han mener ikk hans børn skal vide noget om deres forhold endnu da det er så nyt, men min veninde vil gerne møde dem. han ved heller ikk om han vil have flere børen da han mener han er for gammel?.
de elsker hinanden. han vil gerne flytte sammen med hende en dag . en del af hende føler hun spilder sit liv da han ikk kan svare 100% ja til børn.
og en del af hende ønsker og se tiden an. hvad syntes i. ved ikk hvad jeg skal sige for at hjælpe hende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kærlighed
  • #1   20. apr 2008 Der er desværre ikke så mange andre end hende selv, der kan tage den beslutning. Jeg ville nok mene hun sku se tiden an, hvis jeg var i hendes situation. Hun har jo kun kundt ham 4 mdr som du skriver, så meget kan nå at ændre sig.

• #2   20. apr 2008 til jeanette n ja. men hvad nu hvis hun så bruger 2 år af hendes liv på ham også han ikk ønsker børen.så skal hun jo ud og finde en ny. hun vil enormt gerne have børn en dag

• #3   20. apr 2008 ja min veninde er helt tosset med ham. og han behandler hende så godt og de laver bare så mange gode ting sammen. det er længe siden hun har følt sig så elsket og tryg siger hun

• #4   20. apr 2008 Ville mene at hvis de virkelig elsker hinanden så ville de også kunne finde en løsning sammen.
    Men måske skal hun give ham tid til at forstå hvor meget hun ønsker børn. Men hvis de virkelig elsker hinanden så finder de også på en løsning. Kærlighed kan klare alt (:

Kommentér på:
kærlighed

Annonce