{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

hvor bor du hvis du er mellem 18-25 år {{forumTopicSubject}}

jeg syns det vil være lidt sjovt og hører om hvor folk bor altså i hvad for en type bolig og hvad man har af job og om er man er i gang af uddannelse...



jeg er 20 år bor til leje i et værelese på 15 kvm til 1950 kr om månedet med alt.



har ikke bil men en dejlig cykel



skal dele bad med udlejer og køkken med anden lejer



arb. som pædagog medhjælper til den 15 okt. skal dereefter havde andet arb.og er ikke i gang med nogen uddannelse...



må jeg hører lidt om jer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor bor du hvis du er mellem 18-25 år
  • #1   8. okt 2008 jeg er 19, og bor i en lejlighed på 96kvm. til 4000kr. i måneden..

    Har bil, og scooter..

    Lige pt. er jeg sygemeldt og er ikke igang med udd..


  • #2   8. okt 2008 Jeg er 21 år, og bor i en lejlighed på 44 kvm - til 2400 i mdr (I Esbjerg)
    Der er også en lille have til smiley

    Ikke bil - men cykler utroligt meget, men tager bussen ud til hesten.

    Har alt ved mig smiley - En lille entre, bryggers, stort badeværelse, lille køkken, og værelse - og en lille forhave - og baghave - rigtig dejligt kvarter. - Faktiks et lille hus..

    Under uddannelse folkeskolelærer, og arbejder i Frellsens Chokolade i Esbjerg storcenter. smiley


  • #4   8. okt 2008 Jeg er 23.
    Bor i en lejlighed på 100 kvm, sammen med min søn, kæreste og vores to hunden.
    Husleje er på 6300 kr om måneden.
    Vi har bil.
    Arbejder i en koisk et pat aftner om ugen, og ellers arbejder jeg på et stutteri til hverdag.


  • #5   8. okt 2008 Jeg er 25, er gift, og bor sammen med min mand, i en lejlighed på 90 kvm, den blev lavet for 4 år siden, så den er ret ny, vi giver 6300 incl alt forbrug. Det er ude på landet, rigtig dejligt med plads og højt til himlen smiley

    Jeg arbejder som receptionist i Odder indtil jeg går på barsel ca 21 november.


  • #6   8. okt 2008 Vi har forresten 2 biler. uundværeligt når man bor på landet smiley

  • #7   8. okt 2008 jeg er 20,
    bor i en 2lejlighed på 72kvm 4600kr.
    med egen have, basketball bane og grillhave
    +2 terrasser..sammen med kæresten
    går på hg, har bil, og 2 heste på opstaldning ude ved hasseris

    smiley


  • #8   8. okt 2008 Jeg bliver 25 her d. 16 oktober.

    Jeg bor i kærestens og min villa på 160 kvadratmeter.

    Vi har lige nu en enkelt bil, men er ved at anskaffe bil nummer 2 så vi har en hver.

    Sammen driver kæresten og jeg en italiensk restaurant i Ebeltoft. - Kæresten ejer den, jeg er ansat som personalechef, indkøber, tjener med mere.



  • #9   8. okt 2008 Jeg er 24, bor i en lejligehed på 64kvm sammen med min hund til 3800 i mdn. Har både, stue, køkken, soveværelse og gang og så en lille have, hvor hunden kan løbe frit i.

    Har hverken bil eller scooter, men låner tit min mors bil, da mine forældre bor mindre end 20km væk.

    Jeg er afløser som graver/kirketjener, men er ellers sygemeldt for tiden og derfor ikke i gang med en uddannelse.


  • #10   8. okt 2008 jeg er 21 bor sammen med min kæreste.
    bor i en lejlighed i Agerbæk Centrum, over en tøjbutik på torvet, på 100kvm. til 5500 inkl. forbrug.
    jeg har en HG skoleuddannelse, og venter på at få en elev plads...
    har arbejdet i 2 år, og pt. går jeg ledig, pga, fyring, (massefyring, hvor jeg sagde nej tak til videre arbejde, fordi jeg skulle videre med min uddannelse)
    d. 20 okt. starter jeg på chauffør uddannelsen, så jeg kan få lastbilkørekort (betalt af a-kassen og staten)
    min kæreste har bil, og han sejler 2 mdr. af gangen så har den også lidt som "min" bil...


  • #11   8. okt 2008 Jeg er 21 år, bor sammen med kæresten & 2 katte i nordsjælland, nærmere betegnet 355o slangerup i en 2 vær. desærre til en pris af 65oo kr.

    vi har en bil, scooter, & cykel så vi kan komme rundt som vi vil.
    jeg har ingen uddannelse, men har læst til dyrepasser med speciale i heste, & søger nu, med succes arbejde som pædagogmedhjælper. (:

    Dog søger vi noget billigere eller bare bedre. (:


  • Henrik K
    Henrik K Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #12   8. okt 2008 Da jeg fyldte 22 blev jeg gift og købte hus i Lyngby, da jeg fyldte 23 fik jeg min datter, da jeg fyldte 25 fik jeg min søn. og har haft bil siden jeg var 18. Som 27'årig fik jeg motorcykkel. Bor i dag på en dejlig landejendom på Fyn, og kommer ikke til at fortryde at jeg kom væk fra storkøbenhavn

  • #13   8. okt 2008 Er 23 og bor i en lejlighed på 55 km2 i esbjerg til 2400 med alt. Har bil men har os en cykel men den har det ikke så godt smiley
    Har osse en lille mops (hund) smiley

    Har kun en hest lige pt men er osse okay,

    Er udannet maler, men arbejder som butikass i tikarideudstyr


  • #14   8. okt 2008 Jeg er 18, bor hjemme på en gård LANGT ude på landet.
    Jeg har to scooter, så tager jeg min mor/fars bil ofte, da vi har tre biler lige pt.
    jeg er igang med hhx og arbejder som servering og kassedame smiley


  • #15   8. okt 2008 Jeg er tyve og bor hjemme halvandet år endnu, indtil min skole er færdig.
    Jeg bor hjemme fordi jeg hygger mig med mine forældre og ellers havde jeg ikke råd til at have så meget som en eneste hest.

    Jeg går på skole og så serverer jeg og underviser, og låner mors bil ;O)


  • #17   8. okt 2008 Jeg er 25 og er ved at flytte ind i en 1 værelses lejlighed i Slagelse til 2500,- om mdr.
    Jeg bor alene med min kat og har en hest opstaldet på ridecenter.
    Jeg har et gammelt lig af en Opel Corsa, men det er da transport. smiley
    Jeg er under uddannelse til anlægsgartner, forhåbentlig snart med læreplads. Derudover arbejder jeg i køkken, serverer og underviser på to rideskoler.
    Så man må sige jeg lever singlelivet fuldt ud! Der er ikke plads til en til i lejligheden og der er ikke tid til at være to i hverdagen. smiley


  • #18   8. okt 2008 jeg er 18, boet i en to værelses siden jeg var 15,
    har seks heste og en audi a3, jeg arbejder i en grillbar og er model. Jeg betaler alt selv


  • Henrik K
    Henrik K Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #19   8. okt 2008 Undskyld mig, men at flytte hjemmefra som 15'årig. Hvad skete der lige for de forældre der fik et barn???? Det er da sikkert super for dig at arbejde på en grillbar. Men nu da jeg selv har børn, håber jeg at de stiler noget højere. Måske du havde en uddannelse i daghvis der var et par forældre indtil du mindst havde fyldt 18

  • Henrik K
    Henrik K Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #20   8. okt 2008 Gir den lige et ekstra r og et mellemrum

  • #21   8. okt 2008 Henrik K: Hva er det lige for en kommentar?? Der er da intet galt i at arbejde på en grillbar, hvis bare hun trives med det?
    Og kunne det tænkes, at der er grunde, der ikke er nævnt, til at hun flytter hjemmefra som 15 årig?
    Jeg selv flyttede som 17 årig efter 1½ år væk hjemmefra på efterskole, og det var da ikke pga. manglende forældre, jeg havde bare en trang til at komme til at klare mig selv. Man kommer i mange tilfælde længst med at støtte sine børn i de valg de træffer, også selvom man er uenig... Husk nu på, at det der for dig måske er et skodjob er for andre vejen til mad på bordet. Det kan også være vejen for dine børn...


  • #22   9. okt 2008 Det undre mig at så mange af jer ikke er i gang med en uddannelse på trods af jeres alder 18-25 år. Men til gengæld vælger at arbejde og føde børn, (kun et par stykker af jer)
    Da jeg var på jeres alder, var jeg i gang med uddannelse, startede som laborant da jeg var lige var fyldt 17 år. Der efter har jeg uddannet mig løbende. Jeg synes selv jeg fik børn tideligt, jeg var 26 og 28 år, da jeg fik mine to børn. Flere af mine veninder var 30 og 35 år, fordi de gjorde deres uddannelse færdig først.
    Jeg regner med at mine børn skal uddanne sig i mange år. Min søn som lige er blevet 14 vil gerne være revisior eller it udvikler. Han skal på gymnasiet om knapt 2 år.


  • #23   9. okt 2008 Jeg er 19 og bor i et hus på ca 200 kvm i den nederste etage.. Jeg har ikke noget arbejde eller er i gang med uddannelse li pt.. Vi gir kun 1000,- i mdr med forbrug. heeh.. luksus ? JA ! men kun fordi det er hans hus min kæreste arbejder for at vi bor så billig smiley

Kommentér på:
hvor bor du hvis du er mellem 18-25 år

Annonce