{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

Savner at have hest ! :/ {{forumTopicSubject}}

Uha ! Nu har jeg snart gået i et halvt år uden hest.. Selvom der er mange som går uden hest i et år eller over, så synes jeg at det er enormt lang tid jeg ikke har haft hest smiley !
Jeg keder mig enormt meget og er kun ude på rideskolen for at være sammen med veninderne derude smiley
Jeg kan ikke tåle at være hjemme en hel dag.. Får det dårligt af at være derhjemme..
Jeg har redet en hest for en dame, men har lidt mistet lysten til at ride den, fordi at jeg ikke rigtigt kan ride den frem og få den til at arbejde, men når min veninde rider den (som også har redet den en periode) så går det så let som ingenting..
Jeg føler virkelig at jeg slet ikke kan ride længere :s

Årh hvor er jeg træt af det! Er bange for at miste lysten til at ride, men alligevel er jeg ked af ikke at kunne ride hesten frem smiley

Vil virkelig snart have min egen hest smiley
Men hvis alt kunne lade sig gøre, så skulle Golden aldrig ha' haft spat, og så skulle jeg stadig have hende til at stå i min tomme boks ! smiley Savner at ride hende, være ved hende, kæle for hende, træne med hende, være på tur med hende, til stævner og hvad ellers vi kunne ! :')
<i>savner</i> de tider..!

Mit humør er fuldstændig svingende, og kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg vil smiley

Synes aldrig min drømmehest bliver fundet på en salgsside.. Kender i nogle salgssider?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savner at have hest ! :/
Kommentér på:
Savner at have hest ! :/

Annonce