{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

Itvivl?:/ {{forumTopicSubject}}

Hej HG! Jeg har haft kig på, anubis en Haflinger vallak i 1 månedes tid, og hver gang jeg ser billederne af ham tænker jeg baer WOW!, Så jeg ahr fundet opstadning'sstedet, og har snakket pris osv, med stutteriet..
Men nu e rje bare skide meget i tvivl om det bliver for stor en mundfuld, selvom jeg får RIGTIG eget voksen hjælp med ham,
Hn er tilredet i skridt/trav/galop, og resten skal ejg selv uddane,
Han står også fint på stald osv,
men jeg har bare en tvivl inde i mig selv,
hvad syntes i jeg skal gøre? i kan se ham under mit fotoalbum,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Itvivl?:/
  • #1   2. jul 2009 Tag ud og kig på ham smiley prøv ham og se om i kan sammen smiley

• #2   2. jul 2009 Har været udeog prøve ham, og syntes han var dejlig, Så jeg ved ikke hvorfor der så ligepludselig er en tvivl?:/

• #3   2. jul 2009 Jeg har heller ikke været 1 sek, i tvivl før idag, jeg skal betale de 50%, Så ved ikke omd et måske ahr ngoet med det at gøre.

• #4   2. jul 2009 Måske er det ikke tvivl , men bare navøsitet smiley måske er du navøs for at få ham hjem og om hvordan det skal gå frem over osv. forstår ikke lige problemet med gangarterne smiley

• #5   2. jul 2009 Ja det er nok bare nervøsitet, for jeg kom hjem igår, og det hele skulle være nu og her, skal op og skrive kontrakt med opstaldningen idag, samt jeg jo skal indbetale de penge der, så det er nok bare nervøsitet..

• #6   2. jul 2009 Du skal nok blive glad for ham smiley

• #7   2. jul 2009 Ogmåske er det nok også noget at gøre med min tidliger haflinger var rigtig higstet og uopdragen, han kun intet, og var rigtig fatlig stejlet op over en osv.. Det er måske bare det jeg er bange for med ham, men da jeg avr der var han sød, kærlig og helt igennem dejlæig.

• #8   2. jul 2009 Hvorfor sku det ikke gå ?
    fordi han er ung og har meget at lære endnu ?

Jeg har haft det på samme måde som dig , da jeg få nogle år siden sku købe en hest på 160 på 4år , da var kun tilreden i longe og kun i skridt og trav , jeg var også usikker da vi nåede dagen hvor vi sku hente ham og jeg sku betale pengene , men min mor sagde til mig , "tro på dig selv min pige" så jeg tog ned og hentede ham , og 14dage efter , smed han mig af , så jeg kæmede en kamp med at komme på nakken af ham igen , så kom jeg endelig på nakken af ham efter en god mdr , og det gik super godt , men så fik han en skade på det ene forben , og han sku stå stille i 6 mdr , og derefter var det jo forfra , for at forkorte det lidt , så vil jeg sige jeg fortrød aldrig mit køb , selv om der var meget kamp med ham , for han blev allertiders hest .
    Så jeg vil sige til dig som min mor gjorde

TRO PÅ DIG SELV :
    Du kan sagtens klar det

Kommentér på:
Itvivl?:/

Annonce