Kærlighed, men skal alligevel på plads {{forumTopicSubject}}
Underlig titel men men men (:
Jeg forstår ikke at hvis man elsker sin hest virkelig meget, kan man ikke slå den, kan man ikke piske den (normalt pisk bare flere gange) kan man ikke stå og skælde den ud!
Jeg har en rigtig god veninde, hun betyder utrolig meget for mig, (hun er min klasse kamerat, og min ridelæres pap datter!) hun har en pony hun selv har avlet!
Hun siger hun elsker ham utrolig meget kan jeg os godt forstå da han er virkelig charmerende!!!
Han går LA på dressur og LC på spring! Og han er 5-6år!
Men Men Men!
Når hun rider ham til tider slår hun ham med pisken, så han næsten sætter sig på røven, hun bliver altid så sur på ham, hun slår ham (altså et dask!!!)
Men jeg forstår ikke hendes ridning?
Kender i det? Jeg har bare nogle gange lyst til at sætte mig på hende og lade hende være hendes pony!
Jeg elsker Flotte utrolig meget, og jeg vil aldrig nogen sinde slå ham eller sådan noget! (':
Men kender i det? Underligt forum SORRY d;
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 97 Svar: 891
Vil ikke skrive for meget her, for vil ikke blive uvenner med dem, for som du selv skriver så er man jo mega glade for dem som veninder
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 269 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.848
Kender det til et vis omfang.
Lader ikke Maja's ejer undervise mig da jeg ikke er enig i hendes metoder, nej jeg vil ikke sidde og pille i hestens mund for at samle den - Maja kan sagtens selv, det tager bare mere end 15min som det gør hvis man piller men til gengæld får man også 1 stk genstridig hest der går imod hånden og trækker i tøjlen.
apr 2008
Følger: 109 Følgere: 113 Heste: 2 Emner: 136 Svar: 620
Kærlighed, men skal alligevel på plads