{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hold da helt k*ft. Stakkels hest
  • #1   27. aug 2009 det har været oppe flere gange

• #2   27. aug 2009 Nej nej nej ..

Så kig da på vejen mand!
    Helt ærligt, sådanne mennesker burde aldrig have fået kørekort!

• #3   27. aug 2009 Det er MEGET barske billeder/film, så med mindre du har VIRKELIG gode nerver så ser du ikke på dette .....

Til filmene kan siges at det begge dele kan være uheld, idet den ene kigger efter manden med lygten og derved ikke i første omgang lægger mærke til de stakkels heste der står og græsser.

Men et ved jeg, jeg har bestemt ikke lyst til at se de film igen, jeg fik kvalme af at se dem.

• #4   27. aug 2009 hold da kæft, sad ellers lige og håbede på manden var død.. men desværre.. hold kæft man, han tager ikke engang farten lidt af, han pløjer den bare ned.. fede svin.. ;/

• #5   27. aug 2009 Ejj man ! Stakkels hest!
    Håber virkelig den døde på stedet, så den ikk ligger og lider! Omg!
    Begyndte næsten at græde!

• #7   27. aug 2009 Ej ok folkens giv lige manden en chance han kører på en motorvej, som michael siger han kunne meget vel kigge på manden der står og svinger en lygte, det jo ikke lyst og der ingen blink eller noget!
    Ja det pisse synd for hesten, men det sgu da også synd for ham, han ender måske i en rullestol!
    Hvem ved om de heste overhoved har været hegnet ordentligt ind!
    Heste bør aldrig kunne ende på en motorvej!
    Ja det synd for hesten, og ja han burde have sat farten ned, men derfra og til at skrive de ting i gør heroppe, sorry men der langt i min verden.

• #8   27. aug 2009 omg
    er han fuldstændig gal i hovedet

• #9   27. aug 2009 tina C: Som de siger, så var det to vilde heste, altså ikke nogen der på nogen måde går i indhegning..

Og lige meget hvor han har haft blikket, så sætter man farten ned når der står en med lygter og lyser.. VEd ikke hvornår du tog kørekort, men jeg lærte man skulle have øjnene på vejen og holde øje med omgivelserne, især når der er mørkt.. Så synes ikke der er nogen undskyldning for at han rammer..
    Jeg så gerne han var kommet en tur i kørestol, sorry, men sådan en mand burde ikke have mulighed for at komme bag rattet igen..

• #10   27. aug 2009 Millo: Det er en video.. Den kommer lige efter den reklame de viser i starten..

• #11   27. aug 2009 <b>Har i læst artiklen? "Bla bla bla .. Manden overlevede - Man har næsten lyst til at skrive desværre!" Det er SÅ godt skrevet!</b>

• #12   27. aug 2009 sig mig er han dum?
    der er da en grund til at der står en og forsøger at standse spaden.

stakkels hest.

• #14   27. aug 2009 Hold da op!
    Prøv lige at tænk jer lidt om! Hvad hvis det var en af jeres pårørende der havde kørt ind i et dyr. Ville i så også sige "godt han/hun kom til skade"?

Når jeg ser videoen, ligner det altså at ham med lygterne leder bilen over i det spor hvor hestene går. Selvfølgelig bør man sætte farten ned når man kører forbi noget der ligner en ulykke eller lignende, men jeg ville nok have holdt mig i samme spor som bilen her gør, da det ligner at det er det der gives signal til.
    Det er umuligt for os at vurdere hvor gode udsigts forhold der har været og hvor meget lys der var. Det kamera der har optaget det kan sagtens være særligt lysfølsomt, så det ser lysere ud end det var.

Jeg har selv været passager i en bil hvor vi kørte på en hovedvej heldigvis med kun ca. 60 km/t da vi lige var kørt over en bro, der var modkørende, så vi havde kort lys på og pludselig stod der en mand midt på vejen! Chaufføren af bilen nåede at nødbremse, men det var kun lige på et hængende hår og havde der været biler bag os var det formentlig gået galt.

Det er ikke altid nemt at se hvad der sker foran på vejen og jeg synes man lige skal overveje om man virkelig ville sætte et hesteliv højere end livet på ens pårørende hvis de kom i den situation.
    Jeg ville personligt <b>aldrig</b> tænke "godt hesten slap levende fra det", hvis en af mine pårørende var blevet dræbt i en kollision med en hest.

Kommentér på:
Hold da helt k*ft. Stakkels hest

Annonce