{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
227 visninger | Oprettet:

Inspiration til hjemmeside.. {{forumTopicSubject}}

Halløjsa..

Nu håber jeg på lidt hjælp her.. smiley

Min hjemmeside har efterhånden ligget øde et stykke tid, og vil utrolig gerne have den op at køre igen, men som fotoside med mine billeder osv..

Men jeg mangler så lidt inspiration og gode idéer til min hjemmeside.. Farver, layout osv.

Jeg bruger ikke nogle af de websteder der, som webbyen, ridesiden mm. men har mit eget webhotel og derfor laver det hele fra bunden..

Nogen der kan hjælpe lidt til her..??


Kommentarer på:  Inspiration til hjemmeside..
  • #1   18. jan 2010 altså når man skal blive inspireret til noget er det jo altid godt at se hvad andre har lavet =).. Med hensyn til opsætning, farver, og evt. billeder.

    Det kommer jo også meget an på hvilket " humør " du er i. Men der er jo visse regler med hensyn til hjemmesider, så de er brugervenlige. Det er fx. fårligt at have sort baggrund og massere af forskellig farve tekst, og blinkende billeder.
    Ofte hvis man vil have at ens side ser pro. ud skal man have nogle rolige farver, og gerne have at designet går igen på de følgende sider. Nu kan jeg fornemme at du vil fremvise dine billeder, så er det jo altid smart at vide nogle af de bedste på forsiden, evt. et flot slideshow eller andet som gør at det ikke ligner noget der bare lige er kastet op på siden =)..

    Håber at dette kunne hjælpe dig lidt


  • #2   18. jan 2010 DinoBambino:
    har lavet hjemmesider i mange år efterhånden, så alt med farver og brugervenlig opsætning er jeg helt med på.. smiley

    Det er mere helt specifikke farveidéer jeg leder efter, da jeg synes grå, hvid, sort og støvfarver (blå, grøn osv.) er ved at være godt kedelige at bruge..

    Men tak alligevel..


Kommentér på:
Inspiration til hjemmeside..

Annonce