{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Så røg vi ud. (Opstaldning) {{forumTopicSubject}}

LANGT.

Det hele startede i sommers sidste år, da jeg besluttede mig for og flytte mine 3 heste til et nyt opstaldnings sted. Da de plejede og være derhjemme hos os, men jeg syntes ikke det var hyggeligt og være alene derhjemme med dem, derfor flyttede jeg dem ud til en går ikke langt herfra hvor jeg bor, da der var nogle og snakke med derude. Vi har nogle billige priser til vores heste. fordi vi hjalp tilpå stedet dengang.

Kort før jul kommer der ny forpagter på gården, de overtager stedet med nogle forbedringer hen af vejen, og os der er der vil der ikke blive lavet om på priserne.

Vi bliver så ringet op, af nye forpagtere af stedet at de bliver nød til at hæve vores priser til det dobbelte med virkning pr 1 februar. men da vi kender en heste advokat kontakter hende, og høre om man må det. hun siger at det ikke er korrekt at hæve priserne til det dobbelte når det er skrevet skriftligt at priserne ikke ville stige. men en alm stigning må man gerne.

derfor kontakter vi stedet igen og siger som det er, og for det svar at det må vi lige se på.
så i mandags den 25 januar, hænger der en seddel på vores boks med opsigelse. underskrevet af forrige forpagter. vi kontakter derfor forrige ejer og forhører os om brevet. men han kender intet til noget brev, og han bliver vred da det jo er dokument forfalskning.

1 time efter bliver vi ringet op af forrige forpagter som fortæller at brevet er ugyldigt.

Så idag hænger der et nyt brev på vores boks, at de nu vil opsige vores bokse senest den 28 januar.
og at vi ikke skal betale staldleje for februar, davi har betalt depositum til tidligere forpagter.
Da der åbenbart er uenighed om hvem der skal lave opsigelsen. så det gør nye forpagter. og de vil ikke påtage sig at overtage eksisterende kontrakter.

Har så fundet nyt sted til mine heste. og ville lige høre hvad i siger til det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så røg vi ud. (Opstaldning)
Kommentér på:
Så røg vi ud. (Opstaldning)

Annonce