{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  praktik plads ? :D hjælp
  • #1   22. sep 2010 hvad skal man lave der ? smiley

• #2   22. sep 2010 Ude på min rideskole, er ejeren lige blevet udd heste massør. Men jo ikke det man oftest laver hvis man er ude i praktik.
    Det hjælpe med heste ind ud, male hegn ordne bokse, hjælpe med opsadling af heste, evt hjælpe børn efter ridning feje ordne udstyr og er der tid og heste ved jeg da, elever/praktikanter har fået lov at ride.

men kommer jo også and på hvad man er til,jeg kunne sagtens bruge dage på at gå og male folde og kigge på heste smiley uden at kede mig.
    Har desværre bare ikke dagene til det.

God jagt på en praktik plads.

• #3   22. sep 2010 har fået af vide at nyt hesteliv ikke var det fedeste smiley havde en veninde der var der og hun skovlede lort på foldende fra morgen til aften. nu har jeg aldrig selv været på stedet, og det var ikke heste hun ville arbejde med, så kan jo ikke være sikker på det hun siger, tror det er et meget udemærket sted smiley ....

jeg har været i praktik på Nymindegab Ridecenter, hvor jeg red med turister heeeele dagen og passede heste smiley men har hørt ejeren skal skilles, så ved ikke heeelt hvad der bliver af stedet nu...
    ellers er der jo også et andet sted med islænder, kan ikke helt huske ved det hedder meldgaard eller sådan noget, de tager praktikanter ind ... og det også noget turist ridning smiley ...

Ute Lehmann tager muligvis også praktikanter ind, hvis man har lyst til det, jeg var ude ved hende 1 dag da jeg arbejde hos Nymindegab Ridecenter (som ligger lige overfor ute's sted) hvor hun havde en, åååh hvad hedder det - dem som stikker nåle i folk - i dette tilfælde heste smiley . det så MEGET spændende ud, så kunne også godt være et foreslag at prøve smiley

• #4   22. sep 2010 Jeg skal i praktik som dyrlæge. smiley

• #5   22. sep 2010 Hestedyrlæge!!

• #6   22. sep 2010 Jeg har været i praktik hos Tine Rytter, det synes jeg ikke var særlig godt lavede ikke så meget smiley så har jeg været i praktik hos hestehandler Lars Frederiksen, det synes jeg var fint nok, ordnede stald om morgen og red resten af dagen (: og så har jeg været i praktik hos Jørgen Hvenegaard, der lavede jeg ikke andet end og sadle op og ride :b

• #7   22. sep 2010 okay men det skulle meget gerne være i sønderjylland smiley

• #8   22. sep 2010 Hvis det skal være i sønderjylland så tag til Andreas og Christian Schou i Sommersted som staldpige. Det var jeg for et år siden.

Jeg boede der oppe og havde hesten med, men gå ind på deres hjemmeside og find deres nummer og kontakt dem smiley Godt nok er de på Zangersheide lige pt., men ring alligevel smiley

• #9   22. sep 2010 hvad fik du lov at lave der `? smiley

• #10   22. sep 2010 men lydder interesant smiley

Kommentér på:
praktik plads ? :D hjælp

Annonce