{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

At hænge andre ud...... {{forumTopicSubject}}

For ikke så lang tid siden blev der en bruger herinde hængt ud af en anden bruger pga snyd.... De havde forhandlet sig frem til en pris på en kapsun og var begge glade... Køberen oprettede en tråd ang svindel på HG... Der fortalte hun alle hvordan hun blev snydt og fik medlidenhed af mange, men det viser sig hun havde lavet fejl ved overførslen og pengene først ville gå ind 10 dage senere... I mellem tiden slettede køberen sin bruger profil og har nu oprettet en ny... Synes faktisk det er skide synd at en ærlig sælger skulle hænges ud og så det var køberen selv den var gal med... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At hænge andre ud......
  • #1   15. okt 2010 Det der med at hænge folk ud, synes jeg bare er latterligt :C

• #2   15. okt 2010 Der er desværre rigtig mange der elsker at sprede dårlige rygter så snart der sker noget.. Det er naive folk der håber på at få opmærksomhed og medlidenhed - jeg væmmes ved sådanne mennesker.

OGSÅ selvom køberen ikke vidste noget om at der var sket en fejl - synes alligevel det er svinsk og højrøvet.

Der var så lige hér, at jeg (som indehaver af hjemmesiden) ville smide dén person direkte UD..

• #3   15. okt 2010 Troede ikke man måtte hænge nogen ud! Men i det øjeblik man føler sig snydt reageres der jo, personen burde efterfølgende dementere påstanden :O/ Der er meget snak om snyd, og man er sårbar i køb/salg.
    mvh merete

• #4   15. okt 2010 Det var rigtigt svinsk gjort af køberen... Tænk at være sådan... Fair nok hvis hun ikke ville købe kapsunen alligevel, men at skulle hænge en ærlig sælger ud, det kan jeg virkelig ikke acceptere....
    Hvis det bare havde været en fejl, så sletter man da ikke sin profil og opretter en ny...

• #5   15. okt 2010 Man må IKKE hænge andre brugerer ud ! Jeg er selv blevet hængt ud herinde grundet nogen uenigheder om en kommentar..
    Pludselig dagen efter går jeg ind på en tråd hvor jeg bare bliver bagtalt for hård og hvor dum jeg var, osv.
    Så skrev jeg til HA og fortalte hvordan og hvorledes. Der blev tråden også hurtig fjernet..
    Synes simpelthen at det er noget svineri at folk sådan hænger andre ud !

• #6   15. okt 2010 Det er aldrig tilladt at hænge andre ud herinde, så skriv til os hjælpeadmins lige så snart i ser den form for dårlig opførsel.

Er selv blevet hængt ud engang af en bruger, der mente at jeg var dyremishandler pga., at jeg havde en stor grime på mit føl som sele, indtil han var 7 dage gammel, og jeg havde fået købt en følgrime :S

Eks. på hvad bruger mente var dyremishandling:
    (link fjernet)

• #7   15. okt 2010 Nej hvor sjovt, det er da bedre end grime, der rammer de ømme ører!
    Iøvrigt er grimer også egnet som seler til hunde :O)
    mvh merete

• #8   15. okt 2010 Pas på med at du ikke kommer til at udhænge ..
    Lige så snart nogle kan gætte, hvem det er du skriver om, så er det udhængning ..

• #9   15. okt 2010 Sipo © Fotograf

Ej synes ikke der er nogen form for dyremishandling der...

Hvis jeg ser der er nogen der hænger hinanden ud så plejer jeg også sende det videre, men lige i det her tilfælde følte jeg bare at måtte hjælpe sælger... Hende og jeg havde tit handlet sammen, både med køb, salg og bytte og er aldrig blevet snydt...

• #10   15. okt 2010 Vil slet ikke hænge nogen ud og personen har jo slettet sin bruger...

• Eula
    Eula Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 2 Emner: 14 Svar: 46
    #11   16. okt 2010 Ja det er utroligt ærgeligt folk de kan svindle på den måde :/.. må ærligt indrømme det er syndt for sælgeren og endda hænge hende ud i et offentligt forum det er da godt nok over grænsen!

• #12   16. okt 2010 Jeg vil gerne tilføje en kommentar...

Jeg er sælger i denne historie. Da køber hører at jeg ikke har modtaget pengene, opretter hun en tråd herinde om overførsel af penge. Der i skriver flere til hende, at der helt sikkert er tale om snyd, og det ville jeg som ærlig sælger ikke høre tale om, og skriver derfor "min version" i indlægget, men det skulle jeg aldrig have gjort, for jeg blev straks stemplet som svindler.
    Jeg tænker, det går nok, da jeg jo vidste, at jeg ikke havde gjort noget forkert. Da hun fandt fejlen ved overførslen, lovede hun at skrive i indlægget, at hun havde fundet fejlen og at jeg ikke var snyder. Det "glemte" hun dog lige.... Og ca tre - fire dage efter den rigtige dato pengene skulle have været på min konto, kontakter jeg hende igen. Hun skriver, at hun lige vil ringe til banken. Igår opdager jeg hun har slettet sin bruger konto og pengene mødte jeg aldrig, så hun fik heller aldrig sin kapsun.
    Forstår ikke hvor man vil hen med dette, men det er mega meget spild af tid for alle parter og jeg har været mega frustreret over det hele og sådanne beskyldninger.
    Men det, og andre dårligere oplevelser, gør bare at jeg ikke gider købe og sælge på dette her marked mere! Så splider jeg ikke mere tid ved det... Øv øv, vil bare glemme alt det bøvl og tid jeg har spildt...

• #13   16. okt 2010 Sipo - hvorfor var det egentlig han havde den på? (:

• #14   16. okt 2010 Anja H
    Jeg brugte den som sele til, at kunne trække ham til og fra fold, indtil jeg fik købt en følgrime til ham smiley
    Den var faktisk meget bedre at trække ham i end grimen ..

• #16   16. okt 2010 Sipo - Okay (:
    Men ja - det var jo egentlig genialt at bruge den til føl også?
    Og dyrmishandling kan det jo ikke ligefrem have været - det er jo ikke fordi at den ligefrem ser ked ud af at have den på?

• #17   16. okt 2010 Han ville også hellere haven "selen" på en grimen smiley

Kommentér på:
At hænge andre ud......

Annonce