{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

wow underligt {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev med fyr herinde som ikke havde andet end en profil. Dvs ingen billeder eller noget.

Når men han spurgte om jeg ville tage billede, og tjaa det kunne jeg jo godt. Vi skrev lidt frem og tilbage omkring tidspunkt og pris osv.
Da jeg begyndte at nævne at tiden lige skulle opdateres med en kamarat (min nabo) begyndte han at være lidt tilbage holden, at han havde aldrig set en anongce hvor nogen skrev at de vil tage en kammarat med.
Jeg svarede at det måske også bare mig der er pylleret, men jeg vil ikke mødes med total fremmede og slet ikke fremmede mænd alene, så derfor havde jeg en kamarat med, bare som en sikkerhed.

Da det ligesom gik op for ham jeg var seriøs omkring en kamarat bakkede han ud. Nu har han sidenhen slettet sin profil.
Så sider jeg tilbage og tænker, det var vist ike dumt at nægte at mødes alene.
Nu håber jeg så andre vil lære af det og ikke bare regne med at alle folk vil en det beste man kan aldrig vide.

Det skal siges jeg kender ikke fyrens motiver, men det er nu underligt at bakke ud fordi man som kvinde taget en med, der kan passe på dig. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wow underligt
Kommentér på:
wow underligt

Annonce