{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
233 visninger | Oprettet:

Se mit senest færdiggjort projekt. :D {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hobby, at lagde mit kreative sind, gå ud over nogle pandebånd. smiley
Så nu har jeg efterhånden lavet nogle stykker, og alle er blevet købt, selvom det ikke var mening med mit tidsfordriv.

Men nu er jeg blevet færdig med det 4. pandebånd, så gider i at give en kommentar med ros og/eller konstruktiv kritik, ville jeg blive glad. smiley Det er det sidste (gule) i albummet, jeg lige er blevet færdig med.

http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=252781

Gerne i albummet, så har jeg nemmere ved at vende tilbage til kritikken, så jeg kan ændrer på tingene. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Se mit senest færdiggjort projekt. :D
  • #1   25. nov 2010 Jeg kan desværre ikke skrive i dit album, da jeg ikke har oprettet en hest.. så det bliver lige her.. smiley

Det er super flot.. Ville ønske at jeg havde tålmodigheden til at lave sådan noget smiley

Hvis der lige skal et par ord med på vejen til noget jeg synes kunne være anderledes..
    Så skulle det være at du ved det sidste (det i guld),skulle have farvet læderet der hvor du har skåret det ud, så det også var sort bag ved perlerne.. det kunne evt bare være med et sprittusch.. smiley

• #2   25. nov 2010 Tenna H: Mange tak for det. smiley Synes også personligt selv, at det burde være sort baggrund, men dette er faktisk været på "bestilling" for en veninde. smiley

• #3   25. nov 2010 Ah, jamen så er der jo ikke så meget at gøre... smiley

Kommentér på:
Se mit senest færdiggjort projekt. :D

Annonce