{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hænge ud!!
  • #1   29. nov 2010 Jeg er ret træt af de tykke altid tuder over hvor ondt tynde mennesker er fodi de har kaldt dem tyk..

Hvor mange indlæg ser du hvor tynde mennesker tuder over at blive kaldt tynd?

• #2   29. nov 2010 Det er simpelthen bare ikke okay når folk gør det!! smiley De kan sagtens sige, "så må man tage sig i ørerne og tabe sig" osv... Men har de måske selv prøvet det? Nej!! Det er dybt krænkene og helt og igennem FORKERT!!! Syntes det er forfærdeligt når nogen ikke kan finde ud af at tænke på andre! smiley Nolge tænker bare ikke!!!! smiley

• #3   29. nov 2010 Atli: Der er så nogle der siger de ikke burde ride og kalder dem FEDE!!! Det er krænkene!!! SYNTES JEG!!! smiley

• #4   29. nov 2010 Atli Foto - Amatørfotograf -
    det her var ikke kun et indlæg omn tykke og tynde...

men også hvordan folk bliver uvenner her inde, hvordan bidløsse og stævne rytter kan bliver venner!

Hvorfor skal folk rakke på hinanden i sted for og være glade for vores dyre..

Tak Laura

• #5   29. nov 2010 Jeg kan godt forstå at du synes det er træls, men der er altså bare nogle der ikke kan være ligeglade med at folk er forskellige.

- men jeg ser ikke nogen mening med dette indlæg, synes det virker som et opmærksomheds indlæg og dét irriterer mig.

• #6   29. nov 2010 Okay, det her er lettere barnligt ..

Har i overvejet at det bare er fordi folk ikke ved bedre? Helt seriøst, tag en tudekiks og kom over det .. Hvis i ved det ikke er skadeligt for jeres hest at ride, og i elsker det, så hvorfor lade jer gå på af hvad andre mener? Kom ind i kampen, det er fanme heller ikke altid nemt at være tynd!

• #7   29. nov 2010 Fie: ja men i tuder jo ikke over det. I bliver bare meget irreteret når i bliver kaldt fede og for at vide at i ikke burde ride!! smiley Så der holder jeg 100% med jer!! smiley

• #8   29. nov 2010 Synes det er forkert.
    LÆste debatten i går, og synes simpelthen den kom længere og længere ud..

Det kan godt ske overvægt mange gange er selvforskyldt <b>MEN</b> langt hen ad vejen er det forældrene der ikke sørger for ordentlig mad osv.. Og hvis man som barn har levet af 'god dansk mad', så er det svært at holde trit med kiloerne som voksen..

Self. skal man tænke over hvad man rider på... Men ligefrem at sige overvægtige ikke burde ride er godt nok noget værre pjat..

Lige meget hvor og hvornår man omtaler dem der vejer for meget, så skal ordrene Fed og tyk bare ikke bruges.. Det er stærkt krænkende og nogle kæmper virkelig med sig selv omkring det problem..

Men det overvægtige mennesker ligger mærke til, er det lille vægttab, frem for tynde tynde mennesker, der mere lægger mærke til hvor meget der endnu mangler..

Synes jeg der er en del der burde tænke lidt over..

• #9   29. nov 2010 Sanne * SKF - Hvis man har levet af godd gammel dansk mad, så vil man bnetop ikke have svært med vægten, det er når alt de nymodens mad som pomfritter og andre friturestegte ting kommer ind at det bliver usundt

• #10   29. nov 2010 Nogen der har et link til den disskution i snakker om? smiley

• #11   29. nov 2010 Atli Foto - Amatørfotograf -
    Massere af kød og sovs uden grøntsager udover kartofler er bestemt ikke sundt mad..

Men lige meget om det er pommes eller ej, så er det stadig forældrene der har givet deres børn lov til at spise det og måske selv købt det ind..

http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=678167

• #12   29. nov 2010 Sanne * SKF - Det kommer helt an på hvordan du laver sovsen.. Hvis jeg kigger på de ældre mennesker der netop er vokset op med den slags mad, og så kigger på os der er vokset op med fast food, så kan jeg godt se hvor de fleste overvægtige er, og det er ikke i "Dansk-mad" gennerationen smiley

Jeg spiser ikke det samme som jeg fik som barn, så at sige "Du spiser der du spiste som barn" er forskelligt fra person til person.. Jeg undgår så vidt muligt kogte kartoftler fordi jeg simpelthen har fået så mange af dem i barndommen, det samme med koldsskål og A38..

Slik spiser jeg meget af, og det tror jeg bunder i at det har været "forbudt" i barndommen..

Ud over det, så får man ikke særlig meget motion af at sidde og se tv og spille computer som vores genneration har det med at gøre, jeg tror det er der fedme problemet ligger, ikke i maden smiley (Jeg har en ganske normalt vægt, dog til den tykke side takket været en graviditet og ja jeg har været overvægtigt tidligere)

• #13   29. nov 2010 for det første var der ingen der nævnte nogle konkrete personer de mente er for tykke, derfor er der ingen der har nævnt dig...

for det andet er jeg enig med atli, som om det er federe at blive kaldt for anoreksi barn, stankelben, streg osv...

• #14   29. nov 2010 Nu har jeg læst hele emnet, og jeg synes faktisk det er en disskution der har fat i noget. Det er bare ikke alle der er lige gode til at argumentere, så jeg synes egentlig disskutionen blev mere og mere til mudderkastning - af mangel på argumenter.
    Ærgeligt nok, for jeg synes egentlig det er et spændende emne, også fordi det for mange er tabu..

• #15   29. nov 2010 Enig med Camilla! smiley

• #16   29. nov 2010 Karina, vil give dig ret i mange af tingene:)

Kommentér på:
hænge ud!!

Annonce