{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ja, endnu et indlæg om hævnstemmer...
  • #2   31. maj 2006 Jeg synes så til gengæld, at det er ved at være sjovt med dem der giver hævnkarakterer... altså når man konfronterer dem med det.

Måske har jeg for lidt morskab i hverdagen... måske er jeg bare sær, men jeg kan altså ikke la' vær' med at skralgrine over de sære kommentare man får tilbage fra sådan nogle.

• #3   31. maj 2006 Har ikke oplevet det endnu .. DET ER IKKE EN OPFORDRING smiley

• #4   31. maj 2006 Sabine, så må du ud og gi' nogle flere karakterer (husk de skal være ærlige), så skal du nok se hvad der vælter ind af hævnkarakterer ;o)

• #5   31. maj 2006 Jeg kan godt se at det må være vildt trælst. Personligt har jeg ikke oplevet ret meget af 'hævn' verdenen. Men jeg søgere også for så vidt muligt at give kommentare til de heste som jeg har givet under høj, hvor jeg forklare og argumentere for at jeg har givet den karakter jeg har. Så de fleste har da været fair i deres karakter og dem der ikke har... tja...- de må selv om det!

• #6   31. maj 2006 hmm, så etr der jo os dem der bare giver hævnkarakter, uden en kommentar, og kommentaren, den får man heller aldrig.

• Cecilie K
    Cecilie K Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 34
    #7   31. maj 2006 <b>FORSTÅELIIIGT !

</b>Sys oqs. det er p*s s: Men ja, der er jo intet vi riqtiq ka qøre ved det...

• #8   31. maj 2006 Tjow, man kan nu godt gøre noget ved det.
    Det er nemlig min erfaring, at de fleste hævnere synes det er ret træls, når der står i deres hestes kommentare, spørgsmål om hvorfor de giver hævnkarakterer.
    De er vist lidt flove over det, og efter lidt tovtrækkeri falder de som regel 'til patten' igen, og sletter deres hævneri.

• #9   31. maj 2006 <b>E N I G !</b>
    Der er ikke noget der er værre end alle de ondsvage hævnkarakterer. Hvis de ikke kan klare at få en lav eller middel (som ikke er en dårlig karakter) - burde de slet ikke ta imod bedømmelser.
    <i>Bare min mening</i>

Signe

• #10   31. maj 2006 det er <b> D U M T FOR Å N D S V A G T

• #11   31. maj 2006 det er totalt latterligt, men har ikk prøvet det i nu og gider heller ikk...

• #12   31. maj 2006 B1:
    Det er nu ikke min overbevisning.
    Nogle er så stædige og ude af stand til at ændre mening eller slutte fred, at de blot bliver i deres lille påståelige bobbel... Og jeg har da set eksempler, hvor de bare sletter alle negative kommentarer i deres gæstebog.
    Men helt sikkert er det, at de ligesom ikke kan forsvare den givne hævnstemme...

• #13   31. maj 2006 Jeg plejer at beholde et kopi af det jeg har skrevet til dem.
    Så kan jeg nemt sætte det ind igen, når de har slettet det forrige.... og så er det, at de lærer, at hævnkarakterer ikke kan betale sig.

Kommentér på:
Ja, endnu et indlæg om hævnstemmer...

Annonce