{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

annonce billeder ? {{forumTopicSubject}}

med farer for at komme til at lyde lidt som en tante sur, er der dog lige nogle spørgsmål jeg vil dele med jer andre.
Nu har jeg siddet og kigget lidt på annoncer både i markedet på denne hjemmeside og på andre, og det slår mig at der virker som om der er flere der ikke går op i hvilke billeder eller hvad billederne viser i annonce.
Jeg er helt med på at billedkvalitet er relativt, det er heller ikke det jeg mener, det er mere selve motivet, for jeg kan se at der er i markedet lige nu er mange spændende heste til salg, men det er bare som om at en hest ikke virker særlig tiltalende eller atraktiv når billederne af den annonce er af en mudret rullepølse iført dækken hvor kun halvdelen af kræet stikker frem fra et læskur.
Der er også flere af billederne jeg ser hvor der 4 billeder fra samme moment og det eneste der er ykket er hesten ører eller måden den kigger på.
Bevares jeg ved da godt at man selvfølgleig ikke altid har den vildeste tid eller kamera, men kræver det virkelig så meget at tage et ordeligt billed ?

i kan jo selv tjekke disse to billed og så selv overveje hvilket billed i ville mene solgte hesten bedst

http://hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/6089708_l.jpg

http://hestegalleri.dk/uploads_xl_wm/655430.jpg?05-07-2011_19:35:31

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  annonce billeder ?
  • #1   8. nov 2011 Det er ret generelt, at der ikke rigtig gøres noget ud af billederne. Personligt bruger jeg tid på at tage billeder, og klippe og skære i dem så de bliver gode

• #2   8. nov 2011 Hvis du er en sur tante, så er jeg også smiley

Jeg forstår ikke, at folk gerne vil sælge noget (hest eller andet) men ikke gider lave en ordentlig anonnce.
    Flotte skarpe billeder, som viser hesten fra dens bedste side, giver altså et bedre første indtryk, end 3-4 tilfældige fold billeder, hvor dyret er pakket ind i et stort dækken.

Dette gælder også annoncer på udstyr...
    Når jeg har haft annoncer med udstyr, så prøver jeg altid at få taget nogle ordentlige billeder, som er skarpe og som viser farven mest naturtro.
    Alt andet er da spild af tid for både sælger og køber.

• #3   8. nov 2011 Jeg melder mig ind i tante-sur klubben..

Synes rigtig mange gør for lidt ud af billederne.. Der skal ikke meget til.
    Men der bliver heller ikke tænkt meget over rækkefølgen..
    Det er jo det første billede der i første omgang skal 'sælge' hesten.. Det er det billede vi ser når man går markedet igennem..

har også set mange annoncer hvor man vil sælge heste, som værende 'GLANSBILLEDE', og så er der et billede af en hest der ligner en druknet mus som står på en jordfold med dækken på.. og så er der et dressurbillede der mildest talt er taget i et katastrofalt moment..

Annoncer med gangmaskiner er der ingen billeder af hesten i bevægelse osv..

Så er så ganske enig, og de to billeder du linker til er det jo ganske klart hvilket billede der vil sælge..
    Har selv et eksempel med min gamle hest, hvor to forskellige opstillingsbilleder med rytter gør en verden til forskel..
    (link fjernet)
    (link fjernet)

• #4   8. nov 2011 jeg kunne ikke være mere enig! smiley

• #5   8. nov 2011 det er et generelt problem. og så kan folk ikke forstå at ingen vil købe deres varer. beskidte heste med gamle dæk og andet skrammel som bag og forgrund sælger ikke varen. Også i profiler.

• #6   8. nov 2011 Hehe er vidst også med I tante sur klub xD. Har kigget på mange heste og syness også nogen af billederne er er for tilfäldige det er jo også billederne der sälger hesten

• #7   8. nov 2011 Jeg holder også med jer. Synes så det værste tilfælde er billeder der er taget hen over hegnet. Der hvor det er tydeligt at se hegnet og hesten ses fra den mest underlige og skæve vinkel man kan finde. I ved, Kæmpe hoved og lille og skæv krop.

Kommentér på:
annonce billeder ?

Annonce