12. aug 2007 Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.094
annonce billeder ? {{forumTopicSubject}}
med farer for at komme til at lyde lidt som en tante sur, er der dog lige nogle spørgsmål jeg vil dele med jer andre.
Nu har jeg siddet og kigget lidt på annoncer både i markedet på denne hjemmeside og på andre, og det slår mig at der virker som om der er flere der ikke går op i hvilke billeder eller hvad billederne viser i annonce.
Jeg er helt med på at billedkvalitet er relativt, det er heller ikke det jeg mener, det er mere selve motivet, for jeg kan se at der er i markedet lige nu er mange spændende heste til salg, men det er bare som om at en hest ikke virker særlig tiltalende eller atraktiv når billederne af den annonce er af en mudret rullepølse iført dækken hvor kun halvdelen af kræet stikker frem fra et læskur.
Der er også flere af billederne jeg ser hvor der 4 billeder fra samme moment og det eneste der er ykket er hesten ører eller måden den kigger på.
Bevares jeg ved da godt at man selvfølgleig ikke altid har den vildeste tid eller kamera, men kræver det virkelig så meget at tage et ordeligt billed ?
i kan jo selv tjekke disse to billed og så selv overveje hvilket billed i ville mene solgte hesten bedst
http://hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/6089708_l.jpg
http://hestegalleri.dk/uploads_xl_wm/655430.jpg?05-07-2011_19:35:31
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 33 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 3.078
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 881
Jeg forstår ikke, at folk gerne vil sælge noget (hest eller andet) men ikke gider lave en ordentlig anonnce.
Flotte skarpe billeder, som viser hesten fra dens bedste side, giver altså et bedre første indtryk, end 3-4 tilfældige fold billeder, hvor dyret er pakket ind i et stort dækken.
Dette gælder også annoncer på udstyr...
Når jeg har haft annoncer med udstyr, så prøver jeg altid at få taget nogle ordentlige billeder, som er skarpe og som viser farven mest naturtro.
Alt andet er da spild af tid for både sælger og køber.
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2148 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.454
Synes rigtig mange gør for lidt ud af billederne.. Der skal ikke meget til.
Men der bliver heller ikke tænkt meget over rækkefølgen..
Det er jo det første billede der i første omgang skal 'sælge' hesten.. Det er det billede vi ser når man går markedet igennem..
har også set mange annoncer hvor man vil sælge heste, som værende 'GLANSBILLEDE', og så er der et billede af en hest der ligner en druknet mus som står på en jordfold med dækken på.. og så er der et dressurbillede der mildest talt er taget i et katastrofalt moment..
Annoncer med gangmaskiner er der ingen billeder af hesten i bevægelse osv..
Så er så ganske enig, og de to billeder du linker til er det jo ganske klart hvilket billede der vil sælge..
Har selv et eksempel med min gamle hest, hvor to forskellige opstillingsbilleder med rytter gør en verden til forskel..
(link fjernet)
(link fjernet)
feb 2011
Følger: 71 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 227 Svar: 2.187
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 3.539
aug 2009
Følger: 121 Følgere: 272 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.141
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.425
annonce billeder ?