{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pircinger
  • #1   22. dec 2011 Det skader tænderne utroligt meget, det kommer til at sidde madrester under den hvis du ikke renser den smiley Og så syntes JEG at det er ulækkeret smiley

• #3   22. dec 2011 Næsepiercing kan du både få skudt og piercet i - det er billigst at få den skudt.. smiley
    Jeg synes ikke rigtigt der er nogle ulemper ved næsepiercingen.
    En tungepiercing koster 4-500 kr at få lavet - vælg IKKE et billigt sted på grund af prisen!! Betal hellere et par hundrede ekstra og sørg for, at den bliver lavet et ordentligt sted.
    En ulempe ved tungepiercingen er, at den kan ødelægge dine tænder..

• #4   22. dec 2011 Nogle steder er de ikke så glade for at ansætte folk med piercinger i hovedet.. Hvis det er en diskret sten i næsen plejer det at være okay, men tungepiercinger kender jeg mange steder de ikke er så glade for..

og så skader en tunge piercing også dine tænder utrolig meget!

• #5   22. dec 2011 Den skader altså ikke så meget, hvis der er plastikkugle på, som hvis det er Titanum/sølv/guld smiley

• #6   22. dec 2011 okay tak alle sammen, næsepircing har jeg overvejet i flere år men har ikke fået en inu. men overvejer stærkt tungepircing da jeg selv sytes det ser pænt ud smiley men hver sin smag...

• #7   22. dec 2011 gør det ondt at få lavet en tungepircing?? smiley

• #8   22. dec 2011 Ja, selvfølgelig gør det ondt. Man får en stor tyk nål gennem tungen.
    Men dog ikke vanvittigt meget - det gjorde mindre ondt end jeg havde regnet med.

• #9   22. dec 2011 ca. pris på tungepiercinger ligger omkring 450-600 kr.

Jeg fik lavet min tungepiercng for nogle år siden, og jeg har allerede ødelagt min ene fortand. Der er knækket noget af den, og så er den flækket op igennem tanden.. men udover det er jeg rigtig glad for den, jeg synes piercinger og tattoveringer er en flot måde at udsmykke kroppen på! jeg kan varmt anbefale dig at få en lavet! bare lad være med at "lege" med din piercing. Og hvis du vil være rigtig god ved dine tænder, så får du bare sat plastic piercing i. Det er begrænset hvor meget de kan skade de tænder, desuden kan du også få en gennemsigtig plastic kugle du kan sætte i, hvis du skal søge arbejde! smiley Tungepiercinger har nemt ved at gro sammen, og de første 1-2 kan du ikke tage den ud, medmindre hullet allerede begynder at gro sammen. Personligt kan jeg bedst lide at have tatanium smykker i, da jeg synes det er smukkest, men det er jo en smagssag! smiley Hvis du får lavet en tungepiercing, så hav en masse isterninger, og is klar til at neddæmpe hævelsen på tungen! smiley og få GUDS SKYLD - DU MÅ IKKE LEGE MED DEN DE FØRSTE 3 UGER før det er hele ordentlig op smiley det gør smadder ondt!

• #10   22. dec 2011 tro ikke du kan få lavet en piercing uden at det gør lidt ondt. men er nok meget forskliges fra person til person.

synes at min navle piercing var den der gjorde meste ondt

kh lene

• #11   22. dec 2011 okay, jeg har set nogle klip med folk som for set, og det ser ud som om det er tangen der er det værste smiley

• #12   22. dec 2011 *og de første 1-2 år

- det skal også lige siges, at grunden til at jeg ikke har plastic piercing i er, at jeg bider stangen i stykker, og endten så knækker den, eller så kan kuglen ikke sidde ordentlig fast :o) det stoppede jeg dig med, da jeg ødelagde min tand ... men få det lavet en ordentlig og et professionelt sted! Jeg fik lavet min i smykkegalleriet i Aarhus. Det hele er sterilt, og du får den bedste behandling der inde, synes jeg ! :o) det er så en smule dyrer end andre steder, men du betaler også hvad du får for! smiley

• #13   22. dec 2011 det kan godt være det er bedst at vente lidt da jeg lige for tiden har bøjle som går op i ganen smiley

• #14   22. dec 2011 Anna - god idé at vente indtil du får bøjlen af! smiley

• #15   22. dec 2011 Har aldrig haft næsepiercing, så det kan jeg ikke udtale mig om..
    Men er super glad for min tungepiercing smiley
    Ja, det gør ondt, men jeg synes det gør mere ondt at få lavet en targus, madonna, navle og isabella..
    Nej, der sætter sig ikke madrester i den..
    Få plastik kugler i med det samme, og undgå dumme vaner fra starten, så som at lege med den mellem læber/tænder osv..

Og gør det til en vane at rengøre smykket når du børster tænder..

Jeg har fået min lavet hver gang hos min tattoovør.. Han er super dygtig og prof.. Har givet 100 kr, men kender ham ret godt.. Ellers tager han 200 kr, men han er også billig (:
    Tror jeg gav 300 kr for min isabella piercing (intim piercing) hvor det koster 500-600 kr i esbjerg (;

• #16   22. dec 2011 - tangen er ALTID det værste ;D

• #17   22. dec 2011 Uha - Jeg har haft piercinger OVERALT - pånær i brystvorten smiley Sys tungepiercingen var den mindst smertefulde. Jeg fik min da jeg var 13, og har den stadig som 21 årig, som den sidste tilbage smiley Har prøvet at tage den ud flere gange, men kan ikke undvære den. Sys det er mærkeligt ikke at have den i munden. Jeg ville klart frabede dig at få i næsen. Mange får ar af det, især min ene veninde. Hun har fået sådan en blå "bobbel" på næsen, og er ikke gået væk med laser smiley
    Man kan i Horsens få lavet alle slags piercinger til 200 kroner. smiley Og snak med din lokale guldsmed om du ikke kan overtale dem til at "skyde" næsepiercingen i.

• #18   22. dec 2011 ulemper ved tungepircinger er at de kan skade tænderne utrolig meget, og du kan også risikere at du bår bylder i munden, og i halsen, og så kan du ikke få luft, det prøvede 3 af mine veninder har prøvet det med bylderne.

men næsepricing gav jeg kun 200 kr for og den blev skudt i, og den skal jo bare renses, men jeg foretrækker næsepricing frem for tungepircing smiley

• #19   23. dec 2011 okay tak alle sammen, er ihvertigfald blevet klogere. smiley
    god jul og godt nytår smiley

Kommentér på:
pircinger

Annonce