549 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "pudse støvler"
Pudse støvler
Jeg vil rigtig gerne ha pudset mine støvler, men damen i butikken snakkede om noget jeg ikke måtte bruge, men om det var læderfedt, som man bruger til læder, eller hvad det var, det kan jeg jo ikke h...
Jeg vil rigtig gerne ha pudset mine støvler, men damen i butikken snakkede om noget jeg ikke måtte bruge, men om det var læderfedt, som man bruger til læder, eller hvad det var, det kan jeg jo ikke h...
Skrevet af: Line! - 30. apr 2014
Dressur støvler, pudse?
Godaften hf. Jeg har dummet mig nok med mine støvler, da jeg valgte at give dem læderfedt, og det bliver de jo bare bløde af.. Er det skosværte i sort, jeg skal benytte? Eller er det klar? -Det...
Godaften hf. Jeg har dummet mig nok med mine støvler, da jeg valgte at give dem læderfedt, og det bliver de jo bare bløde af.. Er det skosværte i sort, jeg skal benytte? Eller er det klar? -Det...
Skrevet af: Lene Olesen - 27. apr 2017
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
- Vaske vindueri stuen 205 kr.
- Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
- Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
- Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
- Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 941
Men det er den eneste bivirkning ved det. De kan jo blive ret slidte at se på så lidt skocreme der gør ingen skade :o)
okt 2007
Følger: 42 Følgere: 189 Heste: 7 Emner: 170 Svar: 387
nov 2004
Følger: 165 Følgere: 286 Heste: 7 Emner: 151 Svar: 1.344
okt 2007
Følger: 42 Følgere: 189 Heste: 7 Emner: 170 Svar: 387
pudse støvler