Hest i århus MIDT by kl 23.00 {{forumTopicSubject}}
Igår eftermiddags blev jeg ringet op af kaospiloterne i århus, og sprutg om jeg mon have en hest der kunne gå med i et optog om aftenen inde i århus midtby.
åhhhh tjo det havde jeg da nok
de skulle bruge en samme aften kl 22.00 til et optog startende fra musikhuset.
Så jeg fik shinet min dejlige Dabber og læsset ham i trailer og kørte ind til århus.
Kl 21.30 ankomvi til sas radison og fik lesset hesten af og så stod han ellers der midt på parkerings pladsen og gloede dumt.
Han var da SÅ ligeglad med at han nu endt midt i århus by.
Vi fik sadlet ham og jeg kom op.
For pokker jeg elsker den hest !
Han ar SÅ total kold i måsen....
Vi startede fra Musikhuset, red til mindeparken (holdet pænt for rødt ved hvert lyskryds).
Vi red over broer frem og tilbage over åen (smalle træbroer) og tilbage igen et smut forbi domhuest og sluttede af på rådhuset
Min skønne skønne dejlige dabber, var da fuldstendig lige glad.
og det skal altså lige siges at kl 23 en fredag aften er folk noget sjove når de pludselig ser en hest der rider rundt i århus midtby.
Så dytten båtten og et klask i røven ( meget provokerende ?) ja han var da ligeglad.
Han var klappe hest for studenter og andre "sjove" mennsker og nød i fulde drag at være midt punkt.
Flok de var ved at trille af cyklerne, og dejere deres hovede af led i bilerne når de fik øje på os.
Det var med kommentare som ÅHHHH hvad ser der en hest !!! og Shit man der er sku en hest. og nej så du dens øjne (til side manden)
Taxaer stoppede og filmede og meskkser stoppede for at få taget et billede sammen med hesten.
Det var simpelthen en fed fed oplevelse.
KL 23.30 red vi tilbage mod traileren til rådhusklokkernes kimen (som han selvfølgelig også var lige glad med) og fik sadlet ham af og læsset.
Jeg kørte hjem med føelsen af og være verdens heldigst menneske... tænk at eje så en fantastisk hest
sep 2007
Følger: 39 Følgere: 243 Heste: 7 Emner: 483 Svar: 2.287
sådanne oplevelser er noget af det bedste
Mvh Vi To
dec 2006
Følger: 100 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 362 Svar: 1.907
jun 2004
Følger: 160 Følgere: 264 Heste: 7 Emner: 348 Svar: 1.827
man er vel først rigtig hestepige når man kan sige at man hellere vil bruge en fredag aften på ryggen af en hest i århus´s natte liv, end i sit stiveste puds på et trangt danse gulv
og hvis det handlede om opmærksomhed, ja så vinder hesten også til en hver tid
Hest i århus MIDT by kl 23.00