{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

Forsikringer {{forumTopicSubject}}

Hej HG, efter et ordentligt vip med en vognstang har jeg besluttet at min hest skal forsikres, også selvom han ikke er en vildt dyr hest, eller den der får flest skader.
men efter hans sidste stunt hvor vi var bange for at han havde brækket det højre bagben, jamen så var tiden nok ved at være inde.
Jeg har fundet 3 forskellige forsikringer, men jeg er lidt usikker på hvad de indebærer og dækker.
Den første er fra dansk hesteforsikring.
for en almen livsforsikring er raten 6% og eftersom jeg gerne vil forsikre hesten for 15.000 bliver det 900 om året.
udover det vil jeg også gerne have en uanvendeligheds forsikring og den ligger på 7,5% bliver det 1125kr, oveni det oprindelige beløb, så 2025kr. om året.
Den næste er Kongeriget danmark.
Der skal de have 1332 for liv/uanvendelighed, men skal der så betales noget mere udover det? der tænker jeg bla. på om det er sådan at man føst skal have basis, så liv og derefter uanvendlighed?
og så til sidst er der tryg.
de vil have 6% ved en livsforsikring så det er igen 900kr. om året, derudover vil de have 1,5% hvis hesten skal uanvendeligheds forsikres så det er 225, i alt bliver det 1125.
men er der virkelig ikke mere der skal betales ved tyg? det lyder jo vildt billigt at jeg kan få både uanvendelighed og liv til samme pris som det koster for kun en uanvendeligheds forsikring ved dansk hesteforsikring.
Men hvad kræver det for at hesten kan få disse forsikringer, skal den tilses af dyrlæge først?
hvilken en af disse forsikringer ville i vælge?
er der andre forsikrings selskaber i har gode eller dårlige erfaringer med?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikringer
Kommentér på:
Forsikringer

Annonce