Gave idéer søges {{forumTopicSubject}}
Hej Hestegalleri
nu er det sådan af vi efterhånden går ind i en tid med masser af fødselsdage og snart også jul og en enkel konfirmation. i min familie.
og jeg ved simpel hen ikke hvad jeg skal give i gaver. har i nogle idéer ?
Min Bror; interessere sig for rollespil og computere samt film. han går hjemme pga. af en livssygdom så han har masser af tid
Overvejere; 2 x Bio billetter + en tur ind og se den nye The Expendables 2 der har præmiere her sidst i August. (vi har lige fået helt ny bio
)
Min ældste lille søster: interessere sig for computer, og heste. har egen islænder som er hendes ynglings race.
Overvejere: ?? ikke heste ting.
Min mindste lille søster: er den her type der interessere sig for mag-up, drenge, tøse fnidder og heste. (jeg ved ikke om hun bliver en rigtig heste pige lige som mig og min ældste lille søster) og vil gætte på hun for egen hest til sin konfirmation næste år.
Overvejere; Nogle heste ting eller noget fedt tøj og mag-up.
Mine små "niecer" på dels 2 og 4 år.: de gider ikke deres legetøj og er delt rigtig svære af finde gaver til. jeg har lige været en tur i Zoo med dem som de var rigtig glade for men da de stadig er så små som de er tog vi hjem midt på dagen uden af de nået af se det hele.
Overvejere: en eller anden form for tur evt. til zoo eller et eller andet. evt. tøj.
Min mor og far: de er dejlige forældre der eneligt har alt det de har brug for og nyder deres ældre dage. de interessere sig blandt andet for fodbold, computer, indretning og ellers bare af havde det godt uden af det skal være for dyrt. og så er min mor begyndt af interessere sig for af lave konditioner kager.
vil være super glad for nogle gave idéer :o)
okt 2009
Følger: 29 Følgere: 28 Heste: 7 Emner: 28 Svar: 92
Til din mor og far kan du købe en "oplevelse" som f.eks en brunch box eller en anden box med noget til dem. http://www.smartbox.dk/oplevelsesgaver-brunch-with-bubbles-1544/ der findes andre slags af dem her.. men tag et kig.
Ja, det var kun lidt men, håber det kunne bruges.
Held og lykke med at finde gaver
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 128 Svar: 1.548
men ellers så er spande skovle sand og vand super gode legetøj- gerne kombineret ned regntøj.
vandfarver og malebog, og det er play/clay/my/ whatever-dogh modellervoks og perler til at sætte på det der gennemsigtige eleastiske tråd, bliver der også brugt meget tid på.
Gave idéer søges