561 visninger
|
Oprettet:
Flytte hjemmefra og økonomi. {{forumTopicSubject}}
Halløj!
Jeg skal til sommer videreuddannes et sted der ligger lidt fjernt fra hvor jeg bor nu, og derfor kræver det lidt at jeg flytter..
Jeg vil bare gerne høre hvordan i gjorde det hele? Hvor gamle var i, hvordan fik i det til at hænge sammen med penge osv osv?
Jeg må sige at tanken om at flytte er lidt skræmmende!
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 1 Emner: 25 Svar: 182
Sæt dig og lav et budget over hvad du har af udgifter og indtægter, evt. sammen med dine forældre eller banken.
Så bliver tingene mange gange mere overskuelige.
sep 2012
Følger: 6 Følgere: 3 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 141
Vi så på hvad vi havde af indtægter, og derefter hvad der ville gå til husleje, el, vand og varme og alle de der ting. efter det så vi hvor mange penge vi havde til mad osv. hver gang vi handlede første vi regnskab over det og når vi kom ti sidst på måneden så vi hvor mange penge vi havde brugt og hvor vi kunne sparre hvis det skulle være nødvendigt
sep 2012
Følger: 6 Følgere: 3 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 141
dec 2006
Følger: 75 Følgere: 70 Heste: 6 Emner: 279 Svar: 2.037
Jeg vil ligesom fumle råde dig til a snakke med din bank, de kan rådgive dig meget bedre, lav et budget før du tager a sted til mødet, så du har en ide om hvad du gerne vil bruge dine penge på, også kan hun jo komme med indsigelser hvis der mangler penge, eller hvis du mangler noget på dit budget
feb 2006
Følger: 103 Følgere: 100 Heste: 8 Emner: 39 Svar: 204
feb 2006
Følger: 103 Følgere: 100 Heste: 8 Emner: 39 Svar: 204
Flytte hjemmefra og økonomi.