{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Hjælp min søster skal konfirmeres! {{forumTopicSubject}}

Hey HG!

Jeg har brug for hjælp af alle jer hestetøser.
Min søster er meget hestetosset og jeg vil lave noget fedt på hendes konfirmation, enten en oplevelse, sang eller planche eller lign.
Jeg ved bare ikke hvad for det er også så almindeligt.
Hvad fik i eller har i lavet til konfirmationer? Evt. billeder.
ALLE idéer modtages smiley
Tak på forhånd.

Kommentarer på:  Hjælp min søster skal konfirmeres!
  • #1   19. feb 2013 Dul en pony / hest op og få den bragt til kirken så den er der når hun kommer ud.
    Eller får arrangeret hestevogns kærsel fra kirken til stedet hvis I ikke skal for langt.
    Selvfølgelig kan vejret være i mod smiley

• #2   19. feb 2013 Min daværende ridelærer og 4 af mine bedste veninde kom med min nu gamle part Pixe. Hun betyder alt for mig og ville rigtig gerne have at hun skulle være en del af min dag.
    De havde brugt utroligt lang tid på at gøre hende klar. DE havde også lavet en scrapbog fuld af minder og billeder og tekst. De havde også lavet en video. Hun kan se det hele inde på min profil smiley

Min familie havde også sørget for at bruge billeder af mig og Pixe til diverse ting:)

• #3   19. feb 2013 Mine forældre tilkørte min hest Freja, og lavede en hel hestevogn til mig, uden jeg vidste det, bare for at de kunne hente mig i kirken!!
    -Min faster havde købt en del hesteting(strigler, blade osv) og puttet dem i en foderspand, hvor hun så havde lavet en sang til mig, som var lavet ud af orange papir, og formet som gulerødder smiley

• #4   20. feb 2013 ok smiley Jeg vil prøve i smug at tilkøre hendes pony så smiley Dog siger hun at hun synes ponyer i vogne er grimme -.-" Ved ikke hvorfor.

Har i nogen idéer til f.eks lav selv udstyr eller lign.?

• #5   21. feb 2013 Udsmyk seletøjet med blomster eller andet lignende....;-)

Kommentér på:
Hjælp min søster skal konfirmeres!