{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
332 visninger | Oprettet:

Udlån og mavefornemmelser =) {{forumTopicSubject}}

årh ja! dette er lige et lille indlæg for at komme ud med lidt følelser!

Sagen er den at jeg fra i morgen af har udlånt min drømmepony, min prinsesse, min Migthy! Mavefornemmelsen med hensyn til låner og i det hele taget udlånet er god, men IIIIH hvor er det trist alligevel! Jeg kommer jo virkelig til at savne ponydyret...

hvordan har andre ejere med udlånte heste/ponyer det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udlån og mavefornemmelser =)
  • #1   14. apr 2013 Altså jeg har lånt en pony sidste år, og har nu lige fået en lånehest..
    Jeg syntes det er en super måde! Men man skal jo selvfølgelig stole på lånerne!
    Og hvis jeg havde min ejen hest, ved jeg skam ikke om jeg turde det:-/

• #2   14. apr 2013 jeg tænker også at det er en chance at tage, men alternativet var desværre at hun blev solgt og det ville jeg være ked af! Jeg håber jo bare på at det kommer til at gå godt og at der stadig findes ærlige mennesker i Danmark =)

• #3   14. apr 2013 jeg har haft min Cha-cha lånt ud, og min mavefornemmelse var helt rigtig... låner forlængede kontrakten 3 gange. både hun og jeg var ked af det den dag hun var nødt til at levere hesten tilbage.

faktisk var vi begge så glad for den situation der var at hun har fået lov at beholde hesten som det var bare på min regning.

den dag i dag, har jeg faktisk ikke selv et forhold til hesten, den er helt og holdent låners jeg betaler bare

• #4   14. apr 2013 orh det lyder da skønt Rikke =) håber da også dette udlån bliver en succes=)

• #5   14. apr 2013 Jeg har desværre haft rigtig dårlig oplevelse med at udlåne hest:-(
    Til gengæld låner vi pt en som jeg jo mener at vi passer meget godt;-)

Kommentér på:
Udlån og mavefornemmelser =)

Annonce