{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Vil du være en del af mit projekt? {{forumTopicSubject}}

Godaften!

Her i uge 18, 19, 20, og 21 (uge 18 er fra imorgen) har jeg som oblikatorisk skoleprojekt at skrive en biografi, med andre personers fortællinger.

Jeg havde egentlig en aftale med 3 unge kvinder der ville fortælle om hver deres modstand i livet, men nu har jeg ikke hørt fra 2 af dem, så jeg frygter lidt at de er hoppet fra og derfor mangler jeg nu 2 der vil hjælpe mig.

Så har du været ude for noget, oplevet noget eller følt noget du gerne vil ud med? Det kunne være at du har nogle psykiske problemer, måske er du blevet mobbet eller også er du skabs homoseksuel?

Du vil være 100% anonym, men jeg vil gerne have lov til at snakke med dig. Det vil sige at vi aftaler 3 gange hvor vi mødes på en café og snakker, spiser kage, drikker kaffe og så har du mulighed for at tale ud.

Derfor er det et krav at du bor på Sjælland og at du har mulighed for at mødes (det drejer sig ikke om en heldagsevent) og at du er mindst 17! smiley

Jeg håber I er friske, skriv her eller en PB hvis du har noget på hjerte. Det er ikke bindende, medmindre vi lave en aftale. smiley

Hvis I vil høre mere, så skriv også endelig!

Knus
Amalie


Kommentarer på:  Vil du være en del af mit projekt?
Kommentér på:
Vil du være en del af mit projekt?

Annonce