{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.439 visninger | Oprettet:

Hvordan er du i virkeligheden i forhold til herinde? {{forumTopicSubject}}

Jeg snakkede lige med en veninde, som også er her inde om hvor meget hun troede hun ville hade mig og jeg hende, i starten, da vi startede på hver vores afdeling af 10. kl. centret i mariagerfjord smiley

Jeg fremstår måske herinde som meget bitchy, irriterende og altvidende. Generelt bare en træls person - ihvertfald hvad jeg sådan får indtryk af herinde smiley

Men jeg har via folk herinde jeg kender i virkeligheden fået af vide at jeg er en helt anden person i virkeligheden.. meget roligere, venligere.

Synes egentlig det er lidt sjovt - og jeg er da ganske glad for det er sådan jeg er i virkeligheden og ikke som jeg måske fremstår herinde.

Er der nogle af jer der har fået lært folk herinde af kende meget bedre(og ikke kun skriver herinde omkring krikker) og som har fået af vide at de er nogle helt andre personer end hvad de troede? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan er du i virkeligheden i forhold til herinde?
  • #1   12. jun 2013 Tror også jeg på nogle punkter er anderledes i 'virkeligheden' smiley
    Nok lidt mere tilbageholdende og konfliktsky, og jeg gider sjældent diskutere noget. smiley

• #2   12. jun 2013 Jeg ved ikke hvordan jeg er herinde versus i virkeligheden. Det tror jeg du skal spørge mine IRL veninder om, der også er herinde ^^

Men jeg VED at jeg er MEGET mere tilbageholdende i virkeligheden smiley

• #3   12. jun 2013 Jeg er en meget ehhmmm...... Jeg kan ikke forklare det!!xD Men jeg er lidt anderledes på HG:P ved ikke hvorfor:P

• #4   12. jun 2013 Altså jeg har nogle personer her inde, jeg skriver en del med. Rynkedut/Andrea er blandt andet en af dem, som jeg kan skrive med om alt mellem himmel og jord, og rigtig gerne vil møde smiley
    Udover det, så opfører jeg mig som jeg plejer x) ikke så stor forskel her og virkeligheden smiley

• #5   12. jun 2013 Herinde er jeg mere rolig end i virkeligheden, da jeg har bedre tid til at få tingene skrevet pænt og forsigtigt smiley

• #6   12. jun 2013 Jeg tror, at jeg er meget mig selv også herinde. Jeg ved selvfølgelig ikke, hvordan jeg søfremstår, men jeg synes ikke selv, at jeg virker bedrevidende i mine svar. Mere hjælpsom. Jeg pointerer dog, hvis jeg er af anden mening end andre, men selv synes jeg ikke, at jeg virker frembrusende, hvilket jeg heller ikke er i virkeligheden. Og så føler jeg lidt, at jeg holder mig en smule tilbage også herinde. smiley Så jeg tror, at jeg er meget den samme..

• #7   12. jun 2013 Jeg vil ikke tro jeg er meget anderledes. Jeg er nok mindre tilbageholden herinde, men derfor kan jeg, som irl, have svært ved at sige/udtrykke min fulde mening, af frygt for folks reaktioner. Sådan er det både herinde og irl, så jeg vil ikke tro jeg er så anderledes igen (-;
    Men jeg ved ikke hvordan jeg fremstår

• #8   12. jun 2013 Jeg er helt klart mere rolig, og mindre forhastet. Men på den anden side er jeg ENORMT konfliktsky i virkeligheden, hvor jeg mere tør sige min mening højt herinde. Dog har jeg stadig svært ved at være helt sikker på min egen mening, og jeg syntes hurtigt man bliver dømt for det man udtaler sig om på HG, og det har nok gjort jeg er blevet mere konfliktsky og bange for at sige min mening højt herinde også smiley

• #9   12. jun 2013 Jeg er bare mærkelig...

• #10   12. jun 2013 Meget mindre velformuleret, meget mere direkte, mere tilbageholdende overfor folk jeg ikke kender, meget åben og åndssvagt fjollet smiley

• #11   12. jun 2013 DEt skyldes at folk altid er mere "fremme i skoene" bag en skærm!
    Ja ja kender det godt sev. har os selv fået det afvide at et par veninder! smiley

• #12   12. jun 2013 Jeg er meget anderledes end den opfattelse jeg tror de fleste har af mig herinde, især med fremmede mennesker. Jeg er meget høflig, venlig og hjælpsom. Rimelig nem at komme godt ud af det med, og en problemløser. Jeg er stadig god til at sige min mening, men bedre til at diskutere på en afdæmpet måde uden at blive uvenner med folk xD Og så lider jeg lidt af generthed, især når der er mange mennesker tilstede.

• #13   12. jun 2013 PS Lady, rigtig mange tak for de mange gode råd du har givet mig. Krikken fungere rigtig fint med det smiley

• #14   12. jun 2013 For et halvt års tid siden var det en tråd som hed noget ala "vil du kunne li dig?", hvor der var en der skrev hun mente hun ikke ville kunne døje mig. Det blev jeg egentlig ret ked af og har siden da gevaldigt overvejet alt hvad jeg har skrevet og hvordan jeg har opført mig.

Jeg prøver at være så konstruktiv som muligt her inde - og det tror jeg bestemt ikke jeg er i virkeligheden. Jeg tror jeg fremstår mere eller mindre humorforladt som "Moe", men i virkeligheden har jeg faktisk meget humor og noget af det bedste jeg ved er at grine - også af mig selv. At kunne grine af sig selv er noget af det vigtigste at kunne synes jeg.
    Mit skrevende sprog er også meget flottere end det jeg taler. Jeg er ret genert til tider og det kan godt virke "bitchet" over for fremmede fordi jeg ikke er god til at snakke med dem og ofte kommer til at tale i korte sætninger, men generelt tror jeg at jeg er meget nem at snakke med. Jeg ved ikke om jeg fremstår sådan her inde - jeg prøver i hvert fald at undgå at være en kælling, selvom jeg godt ved at jeg har delt verbale lussinger ud når der er noget jeg slet ikke kan forstå - men sådan er det vel i et debatforum.

Generelt tror jeg at jeg er meget mere formel her inde og meget mere "ordentlig" end jeg er i virkeligheden.

• #15   12. jun 2013 Lady.... det er faktisk også den opfattelse jeg umiddelbart har af dig, hehe, altså at du er høflig, venlig, hjælpsom osv.

• #16   12. jun 2013 Jeg er meget den samme som herinde.
    Dog er jeg lidt tilbageholdene, men kan blive ligeså mobset og bitchet som jeg kan blive herinde. smiley
    og jeg har ikke noget problem med at sige noget til folk jeg kender hvis de genere mig.
    Så pretty much the same. smiley

• #17   12. jun 2013 Rynke..: Dejligt at høre smiley Jeg er glad for du kunne bruge det til noget.
    Katrine: Ih, tak, jeg ved at der er mange der synes jeg er en komplet strigle, men jeg har også arbejdet rigtig meget på min attitude herinde og virkelig forsøgt at være sødere.

• #18   12. jun 2013 <b> Moe </b>

Ej hvor sjovt... Jeg forbinder dig med sjov (måge og sjove indlæg), seriøsitet og ikke mindst en person der bahandler andre pænt, ihvertfald herinde, kender dig ikke sådan helt privat smiley - Så nogle af de dele kan jeg ikke genkende.. Men nu har du jo også været herinde en del år smiley

<b> Til emnet... </b>
    Der er nok ikke den store forskel på mig herinde og "i den virkelig verden"

Hvis folk spørger mig får de min mening.. Kan de ikke lide den, ikke bruge den.. Så er det jo bare sådan det er. Hvis de kan, så er det jo også fint..
    Dog vil de aldrig få den serveret på en måde, der provokere eller andet fx "Find dog en undeviser" "man burde ikke have hest, hvis man ikke" "Ved du virkelig ikke det?" og andre godbidder som man kan støde på herinde smiley
    Eller jeg må hellere skrive at jeg bestræber mig på, ikke at det ikke skal komme ud på den måde.. (muuh sagde den hellige ko) x) he he

Og så engang imellem stikker det af for mig i dårlig/sort/ironi/sarkasme/humor anfald - så er det godt man har/haft nogle at dele det med herinde x)

• #19   12. jun 2013 Jeg er 100% mig selv. smiley

• #20   12. jun 2013 Er sindsyg genert irl.

• #21   12. jun 2013 Moe, jeg husker dig tilbage fra tiden med skype-banden. Ej hvor jeg synes du var en kælling dengang! Men okey, det VED jeg også at jeg selv var. Jeg er nogen gange faldet over gamle forum indlæg jeg har kommenteret i hvor jeg virkelig er blevet flov over at læse hvor dum jeg var dengang..
    Det er af samme grund jeg har skiftet navn og profilbillede flere gange. For at jeg kunne lægge stilen om uden at hænge fast i den opfattelse andre har fået af mig.

• #23   12. jun 2013 Moe, ja jeg må indrømme, at jeg også havde den opfattelse (som Lady.. beskriver) dengang, nu synes jeg altid, at du virkerer fornuftig og rar når du skriver noget smiley Men man bliver jo også ældre, jeg var sikkert også selv røvirriterende.
    Hvad hed du dengang, Lady..? Hvis du altså vil afsløre det smiley

• #24   12. jun 2013 Hehe, jeg har gået under flere navne. Dengang med skype-banden gik jeg under navnet Starrider (ikke et ego flip, det en længere historie, men det var ironisk ment)..

• #26   12. jun 2013 Æv, kunne være sjovt, hvis man kunne huske dig og ikke kunne døje dig, eller noget i den stil. Men Skype-banden var måske lige i udkanten af "min tid" lol smiley

• #27   12. jun 2013 jeg ved slet ikke hvordan jeg er her inde i forhold til i virkelig heden smiley Men jeg er meget minder seriøs i virkeligheden smiley

• #28   12. jun 2013 Katrine, min opfattelse af dig er i hvert fald rimelig ny. Men jeg husker også bedst folk på billeder, ikke navne, så jeg kan godt glemme hvem folk er hvis de skifter profilbilledet for meget.
    Måske du kan huske det hvis du ser et af mine profilbilleder fra den gang, jeg havde nogle forskellige, men mener jeg havde dette senest, inden jeg skiftede navn:

profilbillede
  • #29   12. jun 2013 Ja, samme her. Jeg kan desværre ikke huske dit billede heller smiley Har dog holdt en lang mere eller mindre pause fra HG, efter jeg stoppede som HA smiley Så det er nok derfor. Jeg tror slet ikke der er særlig mange tilbage, som husker mig hehe.

• #30   12. jun 2013 Jeg var sgu for hellig og bidløs til at være en del af skype-banden, men jeg vægtede helt sikkert mine prædikerne meget højt smiley

• #31   12. jun 2013 MLC

Ih, så er jeg måske ikke en dødbider alligevel. Kan også huske dig tilbage fra tidernes morgen, utroligt man stadig kan sidde og sumpe flere timer foran HG efter så mange år! :--)

• #32   12. jun 2013 Moe, nej jeg ved godt at du ikke var en del af skype-banden, men det er fra dengang de var her jeg husker dig.

• #34   12. jun 2013 LadyBlacksheep - lyder ikke for godt. Gør en indsats for at blive husket for noget andet, men måske det kan være svært at se ud over smiley

• #35   12. jun 2013 Jeg tror jeg skræmmer folk væk i virkeligheden?? smiley jeg er meget åben både over HG men sørme også i virkeligheden.. Jeg tror ikke der er så meget forskel på mig herinde og IRL, men ved det sgu ikke.. Er ikke konfliksky på nogen måder hverken her eller irl. smiley Men har lært folk at kende herinde fra og er kun blevet positivt overrasket over dem smiley SØDE HG mennesker!! smiley

• #36   12. jun 2013 Forresten ser jeg dig ikke på samme måde længere Moe. Det er kun mit første indtryk af dig der var dårligt smiley Jeg er ikke typen der hænger mig i den slags og bærer nag overhovedet.

• #37   12. jun 2013 Moe

Geeeeeeeeeks x) he he he he
    It's sad....

• #40   12. jun 2013 Jeg er vist bare.. øh.. mig o.o Alle steder.

• #41   12. jun 2013 Puha, i virkeligheden er jeg typen der gerne vil lave fis og ballade. Jeg elsker at have det sjovt, grine, pjatte og alt det der smiley
    Kan dog også være utrolig seriøs, som også kan være en god ting.

Herinde er jeg måske lidt mere seriøs med nogen ting. Gider konflikter - kun nogle man løse uden for meget vrøvl smiley

• #42   12. jun 2013
    Spørg folk der har mødt mig? smiley

Har mødt et par stykker, men ikke nogen der er vildt aktiv i forum.

I virkeligheden snakker jeg meget med mig selv, ret højlydt, synger og ynder åndsvag. Jeg snakker glædeligt med andre folk og kan også godt sige min mening hvis jeg føler at det passer ind.

Men lidt som herinde, så har jeg også ude i den virkelige verden ændret mig personligheds mæssigt gennem årene :o)

• #43   13. jun 2013 Jeg er vist temmelig meget irl som herinde: Venlig og hjælpsom blandet med en god portion bedrevidenhed og bitchyness... smiley

• #44   13. jun 2013 Jeg synes du er nice Stine!

• #46   13. jun 2013 Rynke: ej gør du virkelig? smiley Tak! Jeg synes også du er nice!

• #47   13. jun 2013 Mange tak, jeg prøver at fremstå nice smiley

• #49   13. jun 2013 Jeg tror du gør som mig og sender en besked over facebook hvor vi kan hygge os med at bagtale idioter istedet for at flippe ud på dem herinde smiley

Du er dog en anelse mere blondineagtig i virkeligheden x)

• #52   13. jun 2013 Det kan du selv gøre min skat! Du ved jo at kul og sølv bliver til guld smiley

• #54   13. jun 2013 I spam'er tråden smiley

• #56   14. jun 2013 Jeg er herinde som jeg er i virkeligheden. I debatter holder jeg mig i baggrunden det første stykke tid, men så bliver jeg så edder spændt at jeg slet ikke kan holde mund, og bliver bare NØDT til at sige ET ELLER ANDET! - Det er aldrig for at være negativ, selvom det nogle gange godt kan komme sådan ud:)
    I virkeligheden er det bare nemmere at se på folk hvis man har sagt noget som de tog liiiidt for meget til sig, i stedet for herinde hvor de bare bliver tilbageholdende.. Der er jeg den person der nogle gange godt kunne bruge et vink med en vognstang, for jeg er ikke tankelæser smiley

• #58   14. jun 2013 Lærke: Mange tak, det er jeg glad for at hører smiley

• #60   14. jun 2013 Jeg er faktisk noget mere tilbageholdene her inde end i virkeligheden:P Så hvis man synes jeg er irreterende her, så bare vær glad for I ikke kender mig!XD Ej spøg til side:) Men jeg vil helst ikke træde på nogle eller hvad man skal sige. Der er dem jeg ikke kan lide og dem holder jeg mig helst fra:) Altså i virkeligheden;)
    Her inde vil jeg helst ikke virke for bagklog -så undskylder hvis nogen har den opfattelse:) Men tror ikke der er ret mange der ser mig her inde eller ved hvem jeg er, så det tager jeg ikke så tungt:)

• #61   14. jun 2013 Jeg er herinde som i virkeligheden, fluen på væggen smiley
    Jeg følger sådan set bare med på sidelinjen. Snakker heller ikke så meget i virkeligheden, er ellers venlig og hjælpsom, men det kræver folk kommer til mig. smiley

• #63   14. jun 2013 Du er skør soffimus..

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.909
    #64   14. jun 2013 Jeg er perfekt i virkeligheden. smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.909
    #66   14. jun 2013 Hehe, jeg er desværre ret asocial og har været helt vildt egocentreret, hvilket først gik op for mig, da en fyr sagde det for en ti dage siden. Det var helt klart en øjenåbner og er virkelig glad for, at jeg kan ændre mig nu. smiley

Har i lang tid ikke kunnet finde ud af, hvad der var galt med mig - jeg måtte simpelthen fejle noget og har læst side op og ned om psykiske lidelser og personforstyrrelser, men der var aldrig noget, der passede 100 %.

• #67   15. jun 2013 Jeg er meget mere genert irl end herinde... Ihvertfald over for fremmede.

Jeg ved det ikke rigtig :). Tror jeg fremstår lidt som en bedrevidende strigle smiley

• #68   15. jun 2013 Jeg er langt mere bitchet i virkleigheden, her inde holder jeg mig til en pæn tone i virkleigheden er jeg meget griv og hård i tonen

• #69   15. jun 2013 Hm, hvordan er jeg i virkeligheden.. Sindssyg er nok ordet, hvis ikke mere.

Jeg er nok en hård lort udenpå, og siger tingene som jeg vil, og gør som jeg vil. Jeg kan aldrig tage en skid seriøst, og misforstår alt og alle. Enten så kan folk li mig, eller så kan de ikke. Jeg er højrøstet, og elsker at gøre det andre ikke gør eller tør. Jeg er den som løber rundt uden i regnen, mens de andre sidder voldseriøse i klassen, jeg elsker at få folk til at smile og ellers gøre folk ved godt humør.

Jeg kan dog ogs være seriøs, men lige pt vil jeg hellere ud og opleve ting. Jeg bliver nemt sur, og mange ting får mig til at flippe skråt op. Jeg siger oftes min helt klare mening, men prøver selvfølgelig at undgå at såre folk. Jeg hader når folk er i dårligt humør og lader det gå ud over os andre ( sure kommentar osv.. ) - tag en tudekiks og tænk på andre end dig selv? Jeg hader at snakke om mig selv, men er altid åben for folk jeg kan li, aka jeg hader at skuffe og såre folk jeg holder af.

Hm, lidt om mig ^_^ Håber de fleste af jer herinde opfatter mig positivt, eller på en okay måde! smiley

• #70   15. jun 2013 Nårh ja, hvis folk ber mig om det ene, så elsker jeg at gøre det modsatte! ^^

• #71   15. jun 2013 Jeg tror ikke, jeg er så forskellig fra den rigtige mig herinde. Men man virker altid anderledes på skrift.

Jeg ved dog, at jeg er en person man skal lære at kende, før man kan lide mig. Har før fået af vide, jeg virker snobbet og overklasse bitchet i starten. Men heldigvis er der da nogle, der ikke har opgivet mig halvvejs, og fundet ud af, at jeg slet ikke er sådan. smiley

• #72   15. jun 2013 Vil så også tilføje, at jeg har skrevet ting og sager herinde, som jeg i DEN grad krummer tæer over!

SÅ i møder mig jo nok også på mine dårlige dage. Og dengang, hvor teenageren i mig, kun så sig selv, og glemte alle de milliarder af mennesker, der også er her på jorden, og som ikke alle tænkte som teenageren Pernille K gjorde...

• #74   20. jun 2013 Ej, ts, jeg synes ikke du er en Bitch, du har bare din mening xD

Jeg er selv MEGET genert i virkeligheden, men her inde holder jeg mig sgu ikke tilbage, og tager da gerne en diskusion, dog kun fra pc, da det simpelthen er for nitten at diskutere over mobil her inde xD

Kommentér på:
Hvordan er du i virkeligheden i forhold til herinde?

Annonce