Prøve hest - Yaaay! :D {{forumTopicSubject}}
Jaaa, nu er det ENDELIG min tur til at skulle have hest, så skal jo have prøvet nogle forhåbentlig søde krikker!
.
Jeg fandt for ikke så længe siden den dejligste 5 års efter Heartbeat, højde passede, kapacitet har den nok af og så er den skimmel - jeg blev jo bare super meget INLOVE med det samme
.
I dag ringede jeg så til ejeren for at høre omkring pris, evt. prøveridning og sådan - jeg skal prøve den på torsdag!
.
Skriiiiig, jeg glæder mig bare så sindssygt meget! Den er under det beløb jeg allermax vil give og hvis den er ligeså lækker i virkeligheden som på video, så skal jeg sgu have mig en skimmel Heartbeater
.
Men den står liiiidt langt fra hvor jeg bor, så skulle lige se om der var nogle andre i nærheden - og så finder jeg TO en halv times kørsel derfra
.
Jeg ringer så til hende der har dem - den jeg bedst kunne lide blev solgt sidste lørdag, men jeg vil stadig gerne komme og prøve den anden også
.
Den er godt nok lidt mere redet, har været ude og starte, også en 5 års, hoppe, lidt højere og jo længere tid jeg kigger på den, jo vildere bliver jeg med den!
Så nu kan jeg bare sleeeet ikke vente til torsdag! Fuck om jeg lige skal have overstået skriftlig afsætning og noget arbejde først - kom nuuuuuu torsdag!!
Hvad ser i andre skønne HG'er frem til?
(Og har i evt. noget man skal være ekstra opmærksom på når man er ude og prøve hest, sådan ud over det sædvanelige?:D )
nov 2004
Følger: 99 Følgere: 118 Heste: 6 Emner: 34 Svar: 474
Altså kig på benene, vil jeg nok sige. Er de lige, træder hesten lige frem, og skraber den i jorden? (min erfaring har vist, at hvis heste konsekvent skraber i jorden er der noget galt i benene på dem - og det har holdt stik ved ca. 15 heste)
Det er umiddelbart det eneste, jeg mener folk ofte glemmer. Jeg gjorde i hvert fald engang, og det kostede mig dyrt
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.211
Held og lykke med det så, man må da håbe hun falder lidt mere til ro med det
Ann-Katrine Kahl:
Lige pt. forventer jeg ikke så meget, har aldrig prøvet hest med henblik på køb før, så er bare rimelig spændt
Jeg skal have min svigerinde med, hun købte en hest med så skidt benstilling at den fik skader af det - så det vil jeg i hvert fald kigge på
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.211
Prøve hest - Yaaay! :D