Ridelejre eller skolekoloni?? Help.. {{forumTopicSubject}}
Hej alle skønne ridetøser!!!:)
Jeg har et lille dilemma-.-' Min bedsteveninde og jeg skulle i sommer ferien på en skolekoloni. Og vi har begge glædet os EKSTREMT meget, vi taler om dey hele tiden i skolen, om at det bliver så hyggeligt. Men den kom vi så desværre ikke med på:( Men så blev der så lavet en ny tur, fordi der var så mange der ville med på skolekoloni. Den kom jeg heldigvis med på. Og det har jo så været helt fint, indtil jeg finder ud af, at det er samme tidspunkt som en ridelejre jeg også er meldt til, som er hos en meget dygtig springrytter. Og den har jeg også glædet mig rigtigt meget til.
Hvad ville i gøre?? Vælge ens veninde eller ens hest??
Ps. Min sport/hest brænder jeg rigtig meget for, og det ville derfor være en fed mulighed, for at blive endnu bedre!.
På forhånd tak!:)
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 494 Svar: 3.187
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 599 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.742
Ift. seriøsitet - din veninde kan jo helt sikkert godt forstå dig, hvis du rider på rigtig højt plan, at du så er nødt til, at vælge denne, for at blive endnu bedre..
Hvis du allerede har betalt for den ridelejr du skal på, så vil det jo også være ærgerligt, hvis de ikke kan refunderes.
Du kan jo evt. også bruge det som undskyldning til din veninde, hvis du bare helst vil på ridelejr.. "Vi har desværre allerede betalt, og det var meget dyrt.."
Ridelejre eller skolekoloni?? Help..