{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.411 visninger | Oprettet:

Nogen dygtige iphone mennesker? HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Igår da jeg ville opdatere min iPhone, gik det fint til at starte med, men så lige inden den var færdig opstod der en fejl. Nu har jeg så en mobil som viser det der billed med et stik og så itunes ikonet. Når jeg sætter den i computeren, kan jeg vælge at gendanne eller vente på at den måske kan prøve at opdatere 2/8 2013. Jeg kan også vælge at trykke gendan. Hvis jeg trykker på den kommer den et lille vindue op hvor der står: Er du sikker på at du vil gendanne iPhone "iPhone" til fabriksinstillinger? Alle dine medier og andre data bliver slettet, og den nyeste verison af iPhone-software vil bliver installeret.
iPhone kan bekræfte gendannelsen med Apple. Når behandlingen er færdig får du mulighed for at gendanne kontakter, kalender, tekstbeskeder og andre instillinger.

Det skal siges at jeg ikke har sikkerhedkopieret den siden engang i december (JEG VED GODT AT DET ER DUMT!!) Jeg er ligeglad med mine beskder, kalender osv, det eneste er mine billeder som jeg MEGET nødig vil miste...
Mit spørgsmål er om jeg på en eller anden måde kan redde min billeder?
Og kan jeg kun gendanne mine ting, hvis jeg har sikkerhedskopieret den?
Og der står at den kan gendanne kontakter, kalender, tekstbeskeder og andre instillinger, men der står ikke noget med billeder... Kan det så være, at man slet ikke kan gendanne billederne?

Håber i kan hjælpe!

Hvis det er kender i så et sted hvor man kan ringe og spørge om hjælp?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen dygtige iphone mennesker? HJÆLP!
  • #1   27. jul 2013 Ved du om icloude var slået til inden du gendannede din iphone

hvis det er tilfældet så ligger det hele i "skyerne" altså det eksistere stadig så skal du bare logge på gamecenter mm med den samme bruger som inden du gendannede din iphone og så gå ind i icloude og kigge den igennem evt kigge dine billeder igennem med mere for at se om de ligger der smiley

• #2   27. jul 2013 Du kan måske tage hukommelsekortet ud og sætte over i en anden mobil også overføre dem til com. Derefter også gendanne din iphone

• #3   27. jul 2013 Hvis Itunes siger du kan gendanne den, så er det det du kan, desværre. så må du huske at sikkerhedskopiere lidt oftere. ellers slå Icloud sikkerhedskopi til, så den automatisk sikkerhedskopiere hver gange den er på wifi.

bad luck, men jah, sådan er det desværre. =)

• #4   27. jul 2013 Asta L ... der er ikke hukommelseskort i en iphone.

• #5   27. jul 2013 Kan man se et sted om icloude var slået til?

Tak for hjælpen smiley

• #6   27. jul 2013 Nej tror bare det er at prøve sig frem med at logge ind og så kigge det hele igennem smiley

• #7   27. jul 2013 Jeg tror desværre ikke der er noget at gøre. Tag den evt med den til føtex i computer/mobil afdelingen smiley

• #8   27. jul 2013 Camilla og Jasmin 2013 .... undskyld jeg spørger, men hvad skulle de kunne gøre i Føtex... ??
    Jeg sidder til daglig som teknisk supporter, og jeg ved der intet er at gøre når den først siger, at den skal gedannes igennem itunes.

TS: jah du går under Indstilinger // Icloud // lagering og sikkerhed // icloud sikkerhedskopi (skal være blå) så er det slået til smiley

• #9   27. jul 2013 Kan du ikke overføre dine billeder til computeren også gøre det derefter?

• #10   27. jul 2013 Iphone er "låst" når den er i gendan mode, så man kan intet gøre, andet end at gendanne.

er glad for jeg ikke har Iphone mere smiley det er irriterende når det der sker. specielt hvis man ikke har sikkerheds-kopieret noget.

• #11   27. jul 2013 de plejer at være meget hjælpsomme Kristina. Og jeg har flere gange gået derned - bare med min anden smartphone, hvor den også er gået død i opdateringen, og hvor de alligevel har kunne fået gemt mine billeder. Så det kan godt lade sig gøre. Om det kan så med iphone pga. deres icloud og itunes osv(som jo er lukkede en del), ved jeg ikke, jeg skrev bare hun kunne prøve at gå derned, dda jeg selv har prøvet det med min anden smartphone.

• #12   27. jul 2013 Camilla og Jasmin 2013 .
    jah okey, har bare ikke de store erfaringer med, at de kan hjælpe, slet ikke med iphone som er locked i gendan... men cool hvis de kan det. Iphone er bare (som du selv siger) en ret låst smartphone, som man ikke kan gøre ret meget ved...

• #13   27. jul 2013 Tak for hjælpen allesammen smiley

Jeg kan høre på det hele at der nok ikke er noget at gøre, så jeg vil prøve at gendanne den. Nu har jeg fået en lærestreg, og fra nu af sikkerhedskopierer jeg den mindst en gang om ugen smiley

Kan jeg se på min computer om icloude er er/var slået til?

• #14   27. jul 2013 Nu har jeg prøvet at gendanne den, og så bare "oprette" den ud fra min sidste sikkerhedskopi.

Men nu er jeg nået dertil, hvor jeg skal vælge at den ikke skal oprette den som en ny iPhone, men ud fra min sikkerhedskopi. Når jeg så klikker på fortsæt, kommer den men følgende meddelelse: iTunes kunne ikke gendanne iPhone "Nikolines iPhone", fordi iPhone afviste anmodningen.

Hvad kan jeg gøre ved det?

• #15   27. jul 2013 prøv noget at dette: http://support.apple.com/kb/TS2529?viewlocale=da_DK

iOS: Fejlfinding af problemer med sikkerhedskopiering i iTunes
    Symptomer

Du får muligvis vist en af følgende advarsler i iTunes, når du forsøger at oprette en iPad-, iPhone- eller iPod touch-sikkerhedskopi:

iTunes kunne ikke sikkerhedskopiere iPhone, fordi sikkerhedskopien ikke kunne arkiveres på computeren.
    Tunes kunne ikke sikkerhedskopiere iPhone, fordi der ikke kunne startes en session med iPhone.
    iTunes kunne ikke sikkerhedskopiere iPhone, fordi sikkerhedskopieringen mislykkedes.
    Kan ikke kopiere: datafejl (tilbagevendende redundanstjek)
    Kunne ikke gendanne fra denne sikkerhedskopi
    Sikkerhedskopieringen mislykkedes
    iPhone afviste anmodningen
    Du kan løse problemer med sikkerhedskopiering ved at følge fremgangsmåden i denne artikel.

Løsning

Du kan muligvis løse et sikkerhedskopieringsproblem blot ved at genstarte computeren og iOS-enheden. Prøv at gendanne igen efter genstarten. Få mere at vide om, hvordan du genstarter din iOS-enhed.

• Craig J
    Craig J Tilmeldt:
    aug 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #16   10. aug 2018 Det gør du sådan her Liv.
    https://www.recovery-tool.com/ios-recovery/recover-iphone-data.html

Kommentér på:
Nogen dygtige iphone mennesker? HJÆLP!

Annonce