Nogen dygtige iphone mennesker? HJÆLP! {{forumTopicSubject}}
Igår da jeg ville opdatere min iPhone, gik det fint til at starte med, men så lige inden den var færdig opstod der en fejl. Nu har jeg så en mobil som viser det der billed med et stik og så itunes ikonet. Når jeg sætter den i computeren, kan jeg vælge at gendanne eller vente på at den måske kan prøve at opdatere 2/8 2013. Jeg kan også vælge at trykke gendan. Hvis jeg trykker på den kommer den et lille vindue op hvor der står: Er du sikker på at du vil gendanne iPhone "iPhone" til fabriksinstillinger? Alle dine medier og andre data bliver slettet, og den nyeste verison af iPhone-software vil bliver installeret.
iPhone kan bekræfte gendannelsen med Apple. Når behandlingen er færdig får du mulighed for at gendanne kontakter, kalender, tekstbeskeder og andre instillinger.
Det skal siges at jeg ikke har sikkerhedkopieret den siden engang i december (JEG VED GODT AT DET ER DUMT!!) Jeg er ligeglad med mine beskder, kalender osv, det eneste er mine billeder som jeg MEGET nødig vil miste...
Mit spørgsmål er om jeg på en eller anden måde kan redde min billeder?
Og kan jeg kun gendanne mine ting, hvis jeg har sikkerhedskopieret den?
Og der står at den kan gendanne kontakter, kalender, tekstbeskeder og andre instillinger, men der står ikke noget med billeder... Kan det så være, at man slet ikke kan gendanne billederne?
Håber i kan hjælpe!
Hvis det er kender i så et sted hvor man kan ringe og spørge om hjælp?
okt 2012
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 5 Emner: 137 Svar: 966
hvis det er tilfældet så ligger det hele i "skyerne" altså det eksistere stadig så skal du bare logge på gamecenter mm med den samme bruger som inden du gendannede din iphone og så gå ind i icloude og kigge den igennem evt kigge dine billeder igennem med mere for at se om de ligger der
jul 2013
Følger: 79 Følgere: 64 Heste: 3 Emner: 39 Svar: 324
jun 2010
Følger: 54 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 765
bad luck, men jah, sådan er det desværre. =)
jun 2010
feb 2011
Følger: 31 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 68
Tak for hjælpen
okt 2012
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 5 Emner: 137 Svar: 966
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.666
jun 2010
Jeg sidder til daglig som teknisk supporter, og jeg ved der intet er at gøre når den først siger, at den skal gedannes igennem itunes.
TS: jah du går under Indstilinger // Icloud // lagering og sikkerhed // icloud sikkerhedskopi (skal være blå) så er det slået til
jan 2011
Følger: 152 Følgere: 147 Heste: 2 Emner: 244 Svar: 7.272
jun 2010
er glad for jeg ikke har Iphone mere
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.666
jun 2010
jah okey, har bare ikke de store erfaringer med, at de kan hjælpe, slet ikke med iphone som er locked i gendan... men cool hvis de kan det. Iphone er bare (som du selv siger) en ret låst smartphone, som man ikke kan gøre ret meget ved...
feb 2011
Jeg kan høre på det hele at der nok ikke er noget at gøre, så jeg vil prøve at gendanne den. Nu har jeg fået en lærestreg, og fra nu af sikkerhedskopierer jeg den mindst en gang om ugen
Kan jeg se på min computer om icloude er er/var slået til?
feb 2011
Men nu er jeg nået dertil, hvor jeg skal vælge at den ikke skal oprette den som en ny iPhone, men ud fra min sikkerhedskopi. Når jeg så klikker på fortsæt, kommer den men følgende meddelelse: iTunes kunne ikke gendanne iPhone "Nikolines iPhone", fordi iPhone afviste anmodningen.
Hvad kan jeg gøre ved det?
jun 2010
iOS: Fejlfinding af problemer med sikkerhedskopiering i iTunes
Symptomer
Du får muligvis vist en af følgende advarsler i iTunes, når du forsøger at oprette en iPad-, iPhone- eller iPod touch-sikkerhedskopi:
iTunes kunne ikke sikkerhedskopiere iPhone, fordi sikkerhedskopien ikke kunne arkiveres på computeren.
Tunes kunne ikke sikkerhedskopiere iPhone, fordi der ikke kunne startes en session med iPhone.
iTunes kunne ikke sikkerhedskopiere iPhone, fordi sikkerhedskopieringen mislykkedes.
Kan ikke kopiere: datafejl (tilbagevendende redundanstjek)
Kunne ikke gendanne fra denne sikkerhedskopi
Sikkerhedskopieringen mislykkedes
iPhone afviste anmodningen
Du kan løse problemer med sikkerhedskopiering ved at følge fremgangsmåden i denne artikel.
Løsning
Du kan muligvis løse et sikkerhedskopieringsproblem blot ved at genstarte computeren og iOS-enheden. Prøv at gendanne igen efter genstarten. Få mere at vide om, hvordan du genstarter din iOS-enhed.
aug 2018
Følger: 1 Svar: 1
https://www.recovery-tool.com/ios-recovery/recover-iphone-data.html
Nogen dygtige iphone mennesker? HJÆLP!