{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!
Jeg er nok blevet stillet for mit livs sværeste beslutning, og ville derfor gerne have jeres hjælp!

Jeg skal konfirmeres i april 2016(lige inden min 15 års fødselsdag), og bar altid drømt om en stor fest, med 50-60 mennesker. Men nu har mine forældre så givet mig valget, at jeg kan holde en lille fest(med kun familie og måske tre veninder) og så vil de investere i en god dressur pony til mig, så jeg kan komme op og ride på de store baner! Samtidig kan min søster overtage min nuværende pony(Lucca, se hans profil;)) så jeg stadig kan se ham vær dag, og ride ham 1-2 gange om ugen!<3

Det her er virkelig som en drøm der går i opfyldelse for mig, men jeg ved ikke om jeg er klar til at give slip på ham endu(jeg har haft ham i snart 2 år<3), så jeg ville virkelig gerne høre hvad i ville gøre!

*** jeg køber IKKE en hest!***

På forhånd tak<3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!
  • #1   12. jan 2015 Jeg ville da helt klart ikke sige nej til sådan et tilbud. smiley og i og med din søster kan overtage din nuværende pony skal du jo netop ikke sige farvel til den. Selvfølgelig til en masse gode daglige rideturen, men dem får du jo erstattet af den nye pony som du jo garanteret bliver ligeså glad for smiley
    Jeg ville bestemt ikke være itvivl. Men det er jo kun dig selv der kan afgøre det..

• #2   12. jan 2015 Jeg er enig med Rikke ^^

• #3   12. jan 2015 Hest frem for alt. Så kan du altid holde en kæmpe fest når du bliver gift smiley

• #4   12. jan 2015 Lille spørgsmål... er det ikke lidt dumt at smide penge efter en ny pony, når du året efter ikke kan ride pony mere til stævner? smiley

• #5   12. jan 2015 Jeg ville holde en lille fest og investere i en hest når tiden kommer. Så kan du stadig ride din pony og aå kan du ride de store konkurrencer når du skal ride hest. På den måde for du længere tid til at sige farvel og så har du hesten længere

• #6   12. jan 2015 kommer vel lidt an på hvornår de vil købe ny pony til dig? for det kan nemt tage 1/2 år eller mere før I fungerer godt sammen smiley

Btw. må godt nok være dyre kuvertpriser hvis det skal kunne betale en pony til de store klasser - eller har jeg misforstået noget?

Hippie: hvis hun får den det år hun fylder 15 har de da 1 1/2 år sammen

• #7   12. jan 2015 Personligt ville det ikke være et svært valg overhovedet.

Jeg havde valgt ponyen.. Konfimationen varer kun 1 dag og så er det det. Der kommer andre dage med mulighed for at holde stor fest.
    Studentergilde, 18 års, ecc.

• #8   12. jan 2015 På den ene side ville jeg sige lille fest og ny pony, MEN pga. din alder og du derfor måske kun kan ride ca 1,5år og så skal sælge den igen tror jeg ikke jeg ville investere i en Pony..

Kunne jeg deri mod vælge en hest så havde jeg taget hest og lille fest, for hest så har du ca. 1,5år hvor du bar kan lære den at kende og blive gode sammen og så er du klar til når dine pony år er forbi..
    indtil da kan du jo ride på den du har i forvejen, ved godt du skriver du ikke vil have hest, men tænk over det en gang mere, for en pony når du kun lige at lære at kende og så skal den sælges hvis du altså gerne vil videre med din ridning..

Men til det med stor fest, det er en dag, og så det slut, hest er mange mange mange dage forhåbenligt flere år

• #9   12. jan 2015 Kan se du har en max 1'er så en lille hest ville jo ikke gøre den største forskel og når du nu har svært ved at sige farvel til den du har nu, bliver det så ikke svært når du kun har den så kort tid? hesten kan du jo have i mange år

• #10   12. jan 2015 Distriktmester Dressur 2013+Spring 2014 for kat I:
    Det er jo stadigvæk ikke ret lang tid, hvis man lige tænker over det smiley

• #12   12. jan 2015 hmmm kan godt se at det er et svært valg, men tror faktisk også jeg ville vælge festen...

• #13   12. jan 2015 jeg ville nok vælge festen. det er kun en gang i livet. brylluper, kan man jo altid tage flere af smiley

Kommentér på:
Hjælp!

Annonce