{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestefysioterapi?
  • #1   30. dec 2015 Min er hyber mobil og skal derfor jævnligt rettes bruger en god ostepath jeg kender. Lidt ligesom fys. De massere trækker retter trykker. Sætter på plads.

Brugt kiropraktor da min gamle var låst. Og derefter fys til vedligehold.
    Samme til mig selv, er jeg låst knækker kiropraktor mig igennem og får derefter fys og massør genoptræning så køre det. Men i heste verdenen betyder det rigtig meget, om du får en ud som ved hvad han hun laver. Og laver det hele tiden, har mange heste igennem. For rigtig mange laver det på hygge basis ved siden af dyrlæge eller andet, og det har jeg absolut ikke gode erfaringer med. Heste er store dyr, og for at få bund i noget og hjælpr dem, så skal man have en prof på. Held og lykke smiley

• #2   30. dec 2015 Tak for svar smiley

Vil helt klart finde en, der ved hvad han/hun laver smiley

• #3   30. dec 2015 Jeg har haft fys til min og det gjorde underværker det var en hest ny hest bagefter ingen stivhed til venstre bar sig meget bedre ku korte sin galop og bar hoved mere i lod i stedet for a put sig. Derudover begyndte den også at springe i stedet for a "gå" over springene.

Brugte Dorthe ringer

• #4   30. dec 2015 Tak for svar smiley Det lyder jo rigtig godt.

• #5   30. dec 2015
    Fys og osteopat kan lidt det samme, Fynshestefys har forklaret nærmere om foreskellen på hendes hjemmeside, hun er begge dele.

En kiropraktor er for det meste også dyrlægen - det er fys og osteopat som regel ikke. Derfor er der også en prisforskel.

En massør kan kun med det bløde væv og muskler, de kan ikke rette skævheder og låsninger som de andre kan.

• #6   30. dec 2015 Mange tak smiley

Ja, kan se at flere fys også kan osteopati smiley

Vil du mene en fysioterapi er det rigtige til en pony, som egentlig ikke fejler noget, men virker lidt stiv til højre, og gerne måtte bruge bagparten lidt lettere?

Kommentér på:
Hestefysioterapi?

Annonce