{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Trykfordelende v. barryg {{forumTopicSubject}}

Jeg er barrytter og da min ridepude ikke er brugelig ret meget længere, leder jeg efter en ny(bruger den faktisk kun for ikke at blive snavset i røven, så jeg er ikke på udkig efter en sadel) Derved vil jeg gerne finde noget trykfordelende jeg kan ligge under, hvis det overhovedet er muligt? Hvad skal jeg kigge efter?


Kommentarer på:  Trykfordelende v. barryg
  • #1   1. dec 2018 Skulle lige til at skrive at du altid kan bruge rensdyrskind som trykfordelende indtil jeg så hvem der havde lavet emnet xD
    Øhm Brockamps Spezial pad skulle være ret god, har i hvertfald *kun* hørt godt om den! Satser på selv at købe den asap hehehe men jeg ved ikke helt hvad det er lavet af. Mener det er noget kunstlæder/suede-lignende man sidder på? Og undersiden er, hvad hedder det, noget a lá sympanova tror jeg. Hvis du skal til Herning til marts synes jeg du skal købe den af mig smiley


  • #4   1. dec 2018 Hvis det ikke skal være noget ala Barefoot hvad så med at kigge forbi Hesteskrædderen på facebook? Hun laver efter ønske og på mål smiley
    Selv er jeg lidt varm på Zoutewelle og Filzsattel hvis jeg skulle have ny ride pad smiley men jeg tror kun det er Filzsattel af de to der laver trykfordelende pads.


  • #5   1. dec 2018 Da jeg gik og overvejede om jeg skulle købe en form for bareback pad var jeg mest varm på Brockamps Spezial, Filzsattel og Christ Iberica.
    Det blev så til en Christ Iberica, selvom jeg stadig er meget varm på Filzsattel smiley

    Jeg bruger et Grandeur underlag under min Christ.


  • #6   1. dec 2018 Jeg ville se på taur.se
    De har et ret stort udvalg i pads, og lignende i forskellige fabrikater.


Kommentér på:
Trykfordelende v. barryg

Annonce