{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hovedtøj dyrt/billigt
  • #1   15. dec 2018 Jeg oplever typisk at det enten er læderkvalitet eller navn (mærket) smiley
    Synes dog også de dyre trenser kan have rigtig dårligt læder..


  • #3   15. dec 2018 Både kvaliteten af læder, men især også spænder og syninger.
    Synes også ofte komforten og tøjlerne


  • #5   16. dec 2018 Der er stor forskel på om billige trenser er "ringere" i læderkvalitet end en tilsvarende dyre trense - jeg vil allerhest have trensen i hånden før jeg beslutter mig for at købe!

    Har bla. en ganske almindelig og meget billig 4-horses trense, og jeg har aldrig haft en mere lækker trense! smiley

    Pas og plej dit læderudstyr, så holder det i mange mange år smiley


  • #6   16. dec 2018
    4 horses trenser er ret billige, men super lækre i læder kvaliteten.


  • #7   16. dec 2018 Kvaliteten vil jeg mene og hvad navn der har lavet det - ofte køber man navnet

  • #8   16. dec 2018 Prisen
    Jeg har endnu aldrig haft et hovedtøj til over 700kr og mine de ældste er ti år plus og jeg har bestemt aldrig passet på mine ??


  • #9   17. dec 2018 Man betaler helt klart for brand men tit også kvaliteten. Nu er jeg en af dem med brun saddel, og så bliver udvalget pludseligt meget mindre. Jeg har indtil videre kun kunne finde trenser mellem 1500-4000 i den farve min sadel er. Vi har en antares trense til lige omkring de 3000 og den har holdt i snart 5 år, og den er stadig super fin. smiley

  • #10   17. dec 2018 Ofte hænge pris og kvalitet sammen, men jeg oplever nu også billige trenser i god kvalitet, jeg
    købte en gang en trense til 100 kr. og mere lækkert læder har jeg aldrig ejet! Den var super lækker!


  • #11   17. dec 2018 Tak for jeres svar. Jeg har altid kun redet med billige trenser, vi snakker få hundrede kr, og de har da holdt 10 år eller mere, og jeg har kun købt nyt fordi det er blevet rykket i stykker. Jeg har aldrig slidt et hovedtøj op, selvom de hsr været billige.

    Og lige nu, hvor mit hovedtøj nærmest bare består af en nakkerem, så er 1000kr eller mere, et sted hvor min nordjyske sparsommelighed bliver ret tvær.

    ( jeg køber dog tøjler ved siden af, da her er der kun nogle bestemte jeg synes om)

    Tror bare jeg fortsætter med de billige, bruger jo kun nakkeremmen og pandebånd. Mærket og designer kunne ikke interessere mig mindre.


Kommentér på:
Hovedtøj dyrt/billigt

Annonce