{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Dressur vestsjælland. {{forumTopicSubject}}

Hvem får du dressurundervisning af i vestsjælland ?
Kommer vedkommende til dig, eller køre du til vedkommende ?
Har du fået undervisning af forskellige, hvis ja, hvem har du brugt og hvorfor har du skiftet ?
Hvorfor er du lige præcis glad for den du har nu ?

Jeg spørger for at høre meninger om forskellige Undervisere i vestsjælland, for at finde frem til nogle af de dygtigere undervisere i denne del af landet, hvorpå jeg og andre, bedre kan pejle sig ind på hvem man skal prøve at få undervisning af .. - Det er lidt en jungle når man er tilflytter, og ikke kender nogle af underviserne, og heller ingen anbefaledinger har..
Håber der sidder nogle som har lyst til at svare og beskrive lidt ift. Mine spørgsmål smiley
På forhånd mange tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressur vestsjælland.
  • #2   5. jan 2019 Jeg bor i en lille by uden for stenlille, dog er post nummeret 4180 Sorø smiley

    Hvilket niveau underviser Morten Nidløse op til ? Er han beridder eller ?


  • #4   6. jan 2019 H R , Morten Nidløse lyder som en interessant underviser.
    Jeg har set et par videoer hvor han underviser, hvor han lyder og fremstår som en rolig afdæmpet underviser, og med gode beskrivelser til rytteren ..

    Ved du om han har en hjemmeside / Facebook side, eller hvor man kan kontakte ham ?


  • #7   7. jan 2019 Jeg kan ikke anbefale morten, ikke fordi at han ikke er god til selve undervisningen.. men ham som menneske er ikke en jeg kan anbefale til nogen andre

Kommentér på:
Dressur vestsjælland.

Annonce