{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thermatex VS Kentucky
  • #1   1. nov 2019 Jeg har ingen erfaring med Kentucky, men jeg har et Thermatex, som jeg er meget glad for. Det kører på 5. år nu og fejler intet. Det bedste ved det er, at det bliver, hvor det ligger, og ikke trækker i sadlen smiley

  • #2   1. nov 2019 Det er også kun det jeg har kunne læse mig til! Hvor tykt er det? Det er lidt det eneste jeg er bekymret over...

  • #3   1. nov 2019 Jeg har godt nok ingen erfaring med Kentuckys lændedækken men jeg har tilgengæld deres fulde showdækken/skridttæppe. Og jeg er så glad for det !

    Jeg syntes det varmer bedre end et thermatex fordi det bare er tykkere. Og så syntes jeg også det holder sig nemmere rent ??
    Og det burde jo være det samme i lændedækkenet.


  • #4   2. nov 2019 Thermatex dækkenet er ret tykt, og min hest fryser aldrig, når han har det på. Men han er virkelig ikke kuldskær, så jeg kan ikke sige, om det er anderledes for heste, som er.

  • #5   2. nov 2019 Har thermatex og de ligger bar perfekt. De er nok ikke de tykkeste men når nu de bruges under ridning skal de jo heller ikk være sårn hesten kampsveder under tæppet. Jeg synes de har en fin tykkelse og uld er jo varmeregulerende.

    Kentucky har jeg ingen erfaring med


Kommentér på:
Thermatex VS Kentucky

Annonce