{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Dressur undervisning i 9600/9500 {{forumTopicSubject}}

Kære alle,

Jeg har besluttet mit for at jeg vil starte til dressur undervisning i en rideklub igen. Jeg ønsker ikke at ride min egen gamle mademme, da det med sandkasse ridning ikke interessere hende på hendes gamle dage. Jeg vil derfor gerne høre jeres erfaring m. Ridning på elevheste i området 9500/9600 (Max. 30-45 min kørsel fra Aalestrup/simested/Hvilsom). Jeg kan se at der er en del klubber at vælge imellem i området hvis man er villig til at køre lidt, men jeg vil rigtig gerne høre lidt om jeres oplevelse af div. Steder. Og det er jo heller ikke utænkeligt at det dukker nogle steder op, som jeg ikke har været opmærksom på.

På forhånd tusind tak for jeres meninger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressur undervisning i 9600/9500
  • #1   18. jun 2020 Hvilket plan rider du på? Måske en ide, at få med. Der er jo stor forskel på undervisning i L klasser og så de noget højere.

  • #2   19. jun 2020 Det er svært at bedømme hvor jeg ligger, da det er flere år siden at jeg har redet stævner, og ikke mindst rideskole undervisning. Desuden er jeg for 4 år siden kommet til skade i en alvorlig ulykke og knust mit lår, hvorfor jeg nu har nedsat kraft og kroniske smerter. Da min egen hoppe er oppe i årene, og ikke er videre interesseret i baneridning, er det ikke det jeg gør mest i. Jeg rider primært korte ture smiley Jeg ved ikke hvor hurtigt man kommer efter det man tidl. har kunne... Jeg har et ønske om at starte på et mindre voksenhold, hvor intensiteten ikke er så høj, da mit ben ligeledes skal kunne følge med - men det skal jo også være sådan at man får noget ud af det smiley

  • #3   19. jun 2020 Jeg kender en der har nogle heste, der mangler part i 8920. Hun kan også undervise. Der kan du ride med ene undervisning, der tar hensyn til dine behov.

  • #4   24. jun 2020 Tusind tak for svar smiley
    Ved du hvilket prisleje hun ligger i for undervisning, og hvad hendes eget niveau er, i dressur?


  • #5   24. jun 2020 Ikke helt.. men jeg kan be hende skrive til dig.

  • #6   24. jun 2020 Vil du sende et tlf i privat besked til mig, så hun kan kontakte dig?

Kommentér på:
Dressur undervisning i 9600/9500

Annonce