{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Godbidstaske? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne have fat i en godbidstaske der både kan hænge på en krog på boksdøren og jeg kan bruge om sommeren når jeg ikke har nogle lommer.

Men der findes godt nok et hav af forskellige på nettet.

Så hvilken bruger du? og findes der eventuelt nogle gode alternativer til sådan en taske?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godbidstaske?
  • #1   11. jan 2021 Måske du skal prøve og kigge efter en til hundegodbidder, og så en god karabinhage så den også kan hænge på boksen - bare en ide smiley

  • #2   11. jan 2021 Jeg bruger bare en almindelig mave taske.

  • #3   11. jan 2021 Karin: Det var et godt forslag. Jeg var lige inde og Google og der er godt nok mange muligheder.

    Men jeg giver det et forsøg og kører forbi den nærmeste dyreforretning der har åbent smiley


  • #4   11. jan 2021 Guldhesten: Den skal helst kunne være nem og tilgå i det daglige og det har jeg stadig ikke fundet et mavebælte der kan.

    Det skal nemlig være sådan at dem der lukker ud lige kan tage lidt godbidder derfra.


  • #5   11. jan 2021 Når butikkerne åbner, så gå ned i den lokale biks.

    Fx petworld og maxizoo har et godt udvalg.
    https://www.maxizoo.dk/hund/traening-og-legetoej/godbidstaske.html
    Den første har jeg i neongul.
    Den er let at vaske op, hvis man bruger fugtige godbidder og hænger ok godt fast på fx kanten af en lomme.
    Nr 3-4 den ene er med bælte. Dvs du kan have den med selv iført sommerkjole. Bæltet kan forlænges / forkortes meget, så det duer også med 3 lag trøjer osv, når man er klædt ud som michemlinmand om vinteren.

    Men, traditionelle godbidtasker beregnet til formålet har normalt IKKE plads til nøgler og mobiltelefon.

    -
    Gå ned i din lokale spejdersport, sportsmaster eller hvad der nu ellers er i dit lokalområde og se på en almindelig bæltetaske m bælte. Så har du plads til 2dl godbidder i det ene rum, nøgler osv i det andet rum. Det er især vigtigt iført en let sommerkjole uden lommer.
    Er den af nylon kan den vaskes, sådan nogenlunde.


Kommentér på:
Godbidstaske?

Annonce