Ekstra lækker træningsdag {{forumTopicSubject}}
Jeg kom jo hjem fra bornholm igår så var lidt spændt på dagens træning som blev dressur ovre i ridehuset
Pingo plejer at drille mig sådan lidt når det er det er længere tid siden jeg red dressur med bid og i ridehus, og især når jeg generelt ikke har kunne ride ham i nogle dage, men det gik over alle forventninger
Jeg har jo det problem med at han er en anelse sløv (ikke døv for schenkler, måske en smule) fordi han ikke gider dressur(med en pisk er der abslout ingenting) men det gik nogenlunde
Mine schenkelvigninger var faktisk mega gode(ud fra hvad de plejer) fordi han plejer ikke at gå sidelæns, men det gik ok
Mine galoanspring var S T O R E og lige på - perfekt
Så det var jo rigtig dejligt, men det bliver bedre endnu xD
Så da jeg kommer hjem går jeg ud til vores tørgrav på ridebanen for jeg vil prøve om han ikke kunne komme i(han ville ikke med vand, det fjernede vi og han ville heller ikke der) men han gik sku lige i gennem
chok xD
Min mor fortalte så at tidligere idag da han skulle læssese ville hun lige prøve og der gik han også bare i, og for 1 måned siden (ca) ville han overhovedet ikke hen til kanten xD (se evt video med første møde - der er dog ingen vand nu)
Så satte jeg mig op bare der med grimen(rider dog tit i grimen så intet fremskridt der xD) og han gik bare frisk og frejdig igennem
Rigtig god dag i dag må jeg sige - og jeg var endda til hestival i Tika hvor jeg fik et L Æ K K E R T mørkeblåt underlag (dressur) med lodrette bølger
Nå, en hel roman fra mig(jeg trænger vidst til at skriver herinde efter hele 5 dage uden internet xD)
Hehe
jun 2005
Følger: 221 Følgere: 213 Heste: 7 Emner: 117 Svar: 1.429
NICE ;D
feb 2006
Følger: 159 Følgere: 141 Heste: 2 Emner: 300 Svar: 3.011
ejjjh , hvor lyder det da bare dejligt .. (:
Jeg er også glad for min pony idag .
vartilstævne red til 179 og 174 (:
Ekstra lækker træningsdag