{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Ekstra lækker træningsdag {{forumTopicSubject}}

Jeg kom jo hjem fra bornholm igår så var lidt spændt på dagens træning som blev dressur ovre i ridehuset

Pingo plejer at drille mig sådan lidt når det er det er længere tid siden jeg red dressur med bid og i ridehus, og især når jeg generelt ikke har kunne ride ham i nogle dage, men det gik over alle forventninger

Jeg har jo det problem med at han er en anelse sløv (ikke døv for schenkler, måske en smule) fordi han ikke gider dressur(med en pisk er der abslout ingenting) men det gik nogenlunde

Mine schenkelvigninger var faktisk mega gode(ud fra hvad de plejer) fordi han plejer ikke at gå sidelæns, men det gik ok

Mine galoanspring var S T O R E og lige på - perfekt smiley

Så det var jo rigtig dejligt, men det bliver bedre endnu xD

Så da jeg kommer hjem går jeg ud til vores tørgrav på ridebanen for jeg vil prøve om han ikke kunne komme i(han ville ikke med vand, det fjernede vi og han ville heller ikke der) men han gik sku lige i gennem smiley chok xD

Min mor fortalte så at tidligere idag da han skulle læssese ville hun lige prøve og der gik han også bare i, og for 1 måned siden (ca) ville han overhovedet ikke hen til kanten xD (se evt video med første møde - der er dog ingen vand nu)

Så satte jeg mig op bare der med grimen(rider dog tit i grimen så intet fremskridt der xD) og han gik bare frisk og frejdig igennem smiley

Rigtig god dag i dag må jeg sige - og jeg var endda til hestival i Tika hvor jeg fik et L Æ K K E R T mørkeblåt underlag (dressur) med lodrette bølger smiley

Nå, en hel roman fra mig(jeg trænger vidst til at skriver herinde efter hele 5 dage uden internet xD)

Hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ekstra lækker træningsdag
Kommentér på:
Ekstra lækker træningsdag

Annonce